Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan Murdochin murhamysteereitä?

Vierailija
20.12.2014 |

Tulee arkisin Ykköseltä 17:10.

Mitä pidätte sarjasta? Rakastan tuon aikakauden naisten vaatteita ja päänäyttelijä on todella komea ;) Mutta tuli mieleen että oliko 1900-luvun alussa todella naispuolisia patologeja?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:39"]

Erittäin hyvä sarja, olen koukussa. Aluksi tuntui ihan hassulle, mutta nyt katson joka jakson, jos vain ehdin.

[/quote]hei, minä tuossa ylempänä moitin sarjaa ja puunaamaista näyttelijää. Minulle kävi muuten Sydämen asialla-sarjan kanssa niin, etten voinut sitä aluksi sietää, mutta nyt kyllä katson, jos sattuu tulemaan telkkarista. :) Mieli voi muuttua, joten pahoittelen uudelleen moittimistani. 

Vierailija
2/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 Aivan paras ohjelma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäkseni on pakko tunnustaa. Ei tuohon aikaan naisten opiskelu vielä yleistä ollut, mutta eikö Marie Curiekin vaikuttanut noihin aikoihin? Ei tosin lääkärinä, mutta kuitenkin. Melkein luulisi, että jos naisia oli tuohon aikaan lääkärinä, niin juurikin oikeuslääkärinä, jotta eivät olisi voineet tappaa potilasta. :D

Vierailija
4/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni yhdessä toisessa ketjussa oli Murdochilla paljon kuolaavia faneja, joten uskon, että sitä katsotaan yllättävänkin paljon ;)

Vierailija
5/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin joskus pätkän. Mulle ei selvinnyt oliko se tosissaan tehtyä huonoa draamaa vai komediaa - tosi huonoa sellaista. Kamalan huonoa näyttelemistä, huonoja repliikkejä, halvat lavasteet.

Vierailija
6/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, hauska sarja, kivoja pieniä yksityiskohtia eli historian hahmoja vilahtaa siellä.

Vierailija
7/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankee sarja. Ei tavoita yhtään ajantuntua. Ihmiset näyttää nykyaikaisilta joille on vaan puettu roolivaatteet (naiset on jopa selvästi meikattu mitä tuolloin ei tehty) eikä mitään eläytymistä ole. Naiset ei takuulla tohon aikaan keskustelleet huolettomasti ja tasa-arvoisesti miesten kanssa ja suunnitelleet urakehitystään.

Vierailija
8/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä siitä, jonkun kerran olen sitä vilkaissut, mutta se on niin teennäisen oloinen, tylsät tapaukset ja puunaamainen näyttelijä. Anteeksi, fanit, etten pidä lemppariohjelmastanne. En ole kateellinen, ei tarvitse ehdottaa.

Vierailija
9/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Eniten häiritsee että käyttävät tutkimuksissa sellaisia menetelmiä joista oikeasti tuohon aikaan ei ole ollu hajuakaan.

Vierailija
10/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli poskellahan tuo on tehty. Ihan viihdyttävä sarja minusta. Ei kai kukaan siltä odotakaan todellisuuteen perustuvaa ajankuvaa?

Vierailija
11/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies katsoo, itse en ehdi. Mies tykkää:).

Vierailija
12/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:27"]

Kieli poskellahan tuo on tehty. Ihan viihdyttävä sarja minusta. Ei kai kukaan siltä odotakaan todellisuuteen perustuvaa ajankuvaa?

[/quote]

Ilmeisesti ei. Mua häiritsee historiaa imitoivat sarjat/elokuvat joissa on kaikki pielessä. Odotan tekijöiden perehtyvän asiaan jota he kuvaavat. Sarja ei vastaa odotuksiani joten en katso sitä. Niitä jotka sarjaa katsovat ei vissiin häiritse mutkien vetäminen suoriksi.

Vierailija
13/23 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä sarja, olen koukussa. Aluksi tuntui ihan hassulle, mutta nyt katson joka jakson, jos vain ehdin.

Vierailija
14/23 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan - ap

Vierailija
15/23 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä katson, koukussa olen myöskin :D

Vierailija
16/23 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut joka osan. Ensimmäisessä osassa ajattelin, että onpa jotenkin pökkelöitä näyttelijöitä, mutta katsoin kumminkin toisenkin osan ja kolmannen ja niin sitä on katsottu koko sarja. Jotenkin siihen jäi koukkuun. Eniten tykkään George Crabtreestä, hän on jotenkin pilke silmäkulmassa, rento ja huumorintajuinen tyyppi. Mitä tulee naisten kouluttautumiseen, yhdessä osassa kävi ilmi, että naiset eivät päässeet silloin yliopistoihin mutta lääketieteelliseen kylläkin. Ja naisten urasuunnitelmat, samoihin aikoihin Euroopassa ja hiukan myöhemmin Suomessakin agitaattorit kiersivät yllyttämässä naisia feministisen aallon harjalla itsenäiseen elämään ja koulutukseen.

Vierailija
17/23 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:33"]Mua häiritsee historiaa imitoivat sarjat/elokuvat joissa on kaikki pielessä.

[/quote]

Liioittelua väitteesi, että tässä sarjassa kaikki olisi pielessä.

Minä katson sarjaa satunnaisesti. Ei kuulu lemppareihin, mutta ihan mukava sarja. Crabtree on minustakin paras hahmo.

Vierailija
18/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos se loppui!

Vierailija
19/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta näki että oli amatöörinaisen kirjoittama, teennäiset ja stereotypiset mieshahmot, naishahmot toivotaan-toivotaan tyyppejä. ajan ihannointi, jossa ei juuri totuuden häivääkään. Katsoin muutaman jakson, mutta toisteli itseään niin paljon että maku meni. Tästä nyt saa kaikki naiset suuttua mutta näin se nyt vaan on.

Vierailija
20/23 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kausia on tulossa!

Parempi tuo sarja on kuin monet brittikomediat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi