Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluisin lemmikin kun ei ole miestä.

Vierailija
19.10.2021 |

Mut allergia on. Ei siis tule lemmikkiä.
Miksi mut on tuomittu yksinäiseksi? Tyynyä vaan pitää halia ☹️

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein. Aloitetaan Fatim Diarreen jutusta. Ääretöntä halveksuntaa ja pahantahtoisuutta maaseudulla asuvia suomalaisia kohtaan.

""Jos haluaa asua metsässä niin ole hyvä, mutta ihan turha odottaa samaa palvelutasoa ja metsässä on anketa, ainoa syy sinne on insesti ja se että kukaan ei kuule kun vaimo huutaa apua."

Tuollaista käärmettä suomalaiset elättää povellaan.

Vierailija
2/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla halaamaan jos et ole vielä kovin vanha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon mä kyl jo aika vanhakin ☹️

Vierailija
4/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan lemmikkiin siedättyy, niin käynyt itselläkin. Toki on kissa- ja koirarotuja jotka sopii allergisille - tai sitten ei. Mutta itse tiedän monia ketkä pystyy pitämään joitain tiettyjä koirarotuja. Toki ei pidä ostaa kokeiluun mitään vaan vierailla näiden ns."allergiavapaiden" rotuejn talouksissa tai lainata joltain hoitokoiraksi tälläistä. Villakoirat, bichon frise, lagotto, espanjanvesikoira ja monet karkeakarvaiset koirat sopivat allergikoille. Myös yorkin tyyppiset koirat voi sopia. Kissoissa rexit ja sfinxit sopii itselle parhaiten, toki normikarvaisiin olen myös siedättynyt. Kannattaa pitää tämä mielessä. Toki on sitten kilpikonnat ym matelijat mutta ne vaan katselulemmikiksi.

Vierailija
5/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon mä kyl jo aika vanhakin ☹️

Kuinka vanha? '

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme