SUURPERHEKUUMEILIJAT KESKIVIIKOSTA PERJANTAIHIN...
hahaa sainpas kerrankin aloittaa uuden pinon,,mukavaa keskiviikkoa teille kaikille. Palailen myöhemmin paremmalla ajalla !
T: Isotikru
Kommentit (37)
sellainen,et oisko täällä halukkaita suurperhekuumeilijoita kiertävään päikkyyn?Jos halukkaita ois useampia,niin voisin julkaista mun sähköpostiosoitteen,jonne vois kaikki halukkaat,tänne jo aiemmin kirjoitelleet laittaa yhteystietonsa,kun luin äskön yhden aiemman ketjun mis oli mainittu se yahoon juttu,niin on ymmärrettävää,et se yahoon juttu halutaan pitää pienenä.
Joten jos tällaiseen ois kiinnostusta,mä voisin laittaa päikyn liikkeelle.
Lumina
etta tosi on vaikka alkuuhan tuo raskaus oli, tuntui jotenkin niin jo tedelliselta kun ultrassa ekaks nakyi... ja mulla tuo kynttilapaiva on sitten 21.1!
Yahoosta viela, etta voihan sinne ' yrittaa' laittaa tietonsa siis talla vauvan nimimerkilla, me sitten laskeskellaan montako tulokasta olis tulollaan ja ' miten' tunnetaan jo talla puolella (lumina). huom ' hyvaksyntamyssy' kestaa aina hiukan, olkaa karsivallisia!!
Ma kavin sitten gynella; negat oli tosia, ei siis raskautta ja tatosetkin oli ' jumissa' sanoi lekuri. Antoi piikit tal kertaa etta alkais ja sitten jatketaan clomeilla.
Mieli siis onnellisempi kuin aikoihin, toiveikas.
Eipa tasa muuta, lounaan kurkkaukseen...
sori " tyhmyyteni" , heh! Joo mut olis kiva kyllä kirjoitella, ilman ulkopuolisia =)) Vois jotain henk.kohtaisempaakin kirjoittaa, nimiä jne..
mamma ja mukelotX4
olkaa hiukan aikaa vielä kärsivällisiä. Meillähän tosiaan on jo yahoo-ryhmä ja linkki sinne löytyy edellisestä pinosta. Mamma2006 on jo käsittääkseni pistänyt hakemuksen, meillä tuo hyväksyminen kestää, koska rölli on meidän " emäntä" ja hyväksymiseen tarvitaan tietty jokaiselta suostumus juuri sen takia kun on kerta suljettu piiri.
Levinia, kiva että selvisi tätitilanne. Nyt on hyvä sitten lähteä yrittämään uutta kiertoa kun sait avun ja toivoakin on ihan eri tavalla.
Minäkin jäin mamma2006:n tavoin miettimään mikä on päikky?
Medison
Levinia:mä yritin laittaa esittelyn yahoolle,mut en tosiaan oo varma onnistuinko....ei sil oo väliä jos en sinne pääse jos päikkyideasta löytyis innostuneita...Jossain muualla tahtoisin yhä juttuja jatkaa,mut palstakyylät on vienyt mielenkiinnon tänne ja toiselle palstalle.Veljen exä sai tietää mun viimeraskaudesta(joka meni kesken) palstalta ja otti asiakseen sen tiedo levityksen aika hyvin.
Mamma2006 ja Medison:Heh,mullekin tää päikky juttu oli ihan uusi juttu,kunnes toisel foorumil sellaiseen liityin,eli siel meitä on noin 15 hlöä,joil kaikil samanikäiset lapset ja meidän kesken kiertää kokoajan päiväkirja,jonne kirjaillaan mitä kullekin silloin kuuluu,kun päikky saapuu...Tosi kiva lueaskella ihan perinteisesti käsin kirjoiteltuja juttuja,eikä kukaan ulkopuolinen päikkyä pääse lukemaan.
Kirjoittaja postittaa päikyn aina seuravana listassa olijalle ja päikky kiertää niin kauan,kuin kaikki on lukeneet toistensa merkinnät ja vihko tulee täyteen ja sit aloitetaan uus päikky kun entinen tulee täyteen.
Lumina
voisikohan tota ideaa kehitellä vaikka s-postilla toimivaksi? Siis jos meikäläinenkin tuollaiseen " rinkiin" mahtuisi :) Meillä oli joskus aikoinaan samalta kurssilta valmistuneiden keskuudessa tuollainen vihko systeemi ja se ikävä kyllä kuivui kasaan jossain vaiheessa. Eli unohtui johonkin matkan varrelle :(
Misti
ideasta???Itse olisin kyl ihan mielelläni mukana.
Misty:toi on musta kyl hyvä idea,päikyssä on tosiaan tuo häviämisen riski olemassa.
Tuun vaik huomenissa katsoon jos ois enemmän mielipiteitä saatu tähän asiaan.
Lumina
Takana rankka työviikonloppu ja sain jo omenapiirakan leivottua. Isukki meni hakemaan kuopukset päiväkodilta ja minä luen päivän pinoja...
Ihanaa, että on viikonloppu vaikkakin olen molempina iltoina töissä 18-22 mutta kuitenkin on päivät aikaa touhuilla..enkä tiedä onko meille huomenna tulossa yövieraita pohjoisesta, noh tänään se selviää.
Voi LEANNA kurjaa ettet voi keskustella rauhassa täällä meidän kanssamme kun tuollainen ällöttävä ilman omaa elämää oleva tyyppi kyttää sinua.Vieraile kuitenkin joskus jos viitsit täällä palstalla, jotta tiedämme kuinka voit ja mitä Sissille kuuluu.MUKAVAA ODOTUSAIKAA !!
AINOLIISA06 tervetuloa ja suosittelen tekemään muutaman päivän päästä uusintatestin tai käymään lääkärissä jotta saat lähetteen labran veritestiin..Tiedän kokemuksesta kuinka kurjaa on odotella mitä tuleman pitää.. voin sanoa ettei minulla kaksosraskaudesta huolimatta ensimmäiset testit näyttäneet plussaa vaan menkat piti olla reilummin myöhässä johtuen siitä että kierto oli pitkä ja ovis ollut myöhemmin oletettua.
LEVINIA hienoa että sait tietää missä mennään ja tsemppiä uuteen hedelmällisempään kiertoon vaikkakin sitten noiden keinojen kanssa..
Jotain muuta minun piti kommentoida mutta lahopää kun olen niin enpä muista, noh joka tapauksessa pirteää perjantai-iltaa teille ihan
kaikille , menenpäs nyt tekee ruokaa tälle kiukkuselle porukalle ..!
Uloskaan kun eivät pääse vesisateesta johtuen !
Isotikru
Missä te kaikki luuraatte ? Tulinpas katsoo oliskos joku kirjoitellut mutta nyyh mun oma viesti viimesenä..
Nyt menen saunaan ja sitten pitäis kellistää tuo mies..tuskin on mahdoton tehtävä...
Palaillaan !!
Isotikru
http://groups.yahoo.com/group/suurperhekuumeiljat/
Tuosta klikkaamalla ja siirtymällä join this group ja jättämällä hakemuksen ryhmään, homma hoituu helpoiten.
Ryhmä tosiaan on demograattinen, eli kun joku tahtoo mukaan teemme kyselyn ja vain silloin , kun kaikki on hyväksynyt tulokkaan otamme uusia jäseniä.
Johtuen siitä, että haluamme tämän pitää pienenä " sisarus" ryhmänä joss a on kaienlainen jutustelu turvallista.
Ihan pikaiseen taas tulin käymään, kun just sammui viimeinenkin hippiäinen ja mies kertausharjoituksissa ja talo hyrskynmyrskyn eli pakko on ruveta raivaamaan, jospa sen jälkeen vielä ehtisi surffaamaankin.. Pari päivää on ollut hiljaiseloa, kun meidän kone ei ole suostunut toimimaan tai siis yhteydet ei oo auenneet. Tänään sitten soitin Soneralle ja jonotin ruhtinaalliset 45min. ennen kuin sain apua ja kone alkoi taas pelittää. Ja töissä jos yritän avata Vauvan sivut, niin kone jumittuu totaalisesti, en ymmärrä miksi..
Muutoin ei kummoisempia, tervetuloa kaikille uusille ja pöh Leannan tutulle, kyllä voi jollain olla pienet ympyrät!
T. Mittumaari, tyttökatras ja Helmi rv 19+2
paikkyyn vai mika lie se oli en voi osallistua; oon ihan onnellinen tuosta meitin ' henkireiasta' eli yahoosta. Ja niinhan se on etta mita useempaan ilmoittautuu enemman nousee se riski etta tunnetaan?!
Mulla on ihan panikinomainen tuo pelko hairikoista, etta senkin vuoksi kai oon tallainen!?!
Eli jos tama puoli alkaa ' kuivua' niin onhan meilla sitten toisemme tuolla yahoossa;ainakin eniten kirjoittavat!
Mutta nyt hyvaa yota kaikille!
Aivoit jumittaa taas pahasti, mutta mäkin haluaisin mukaan. Mihin, sitä en vielä tiedä ;) Eli jos täällä jatkatte, niin mieluusti tänne. Tai s-postiin, jos jollain on anonyymi osoite ja voi kerätä porukkaa. Yahooseen en oo oikein arvannu lähteä mukaan eipä sillä, etten tiedä kelpaisinkokaan.
Mutta siis oon täällä hetken aikaa ollut aiemmin ja nyt ei oo tietoa, vieläkö lapsia joskus haluttais lisää. Suurempien perheitten asioista haluaisin kuitenkin jonkun kanssa " jutella" . Kun niin monesti tunnun olevan kummajainen täällä kotipuolessa.
Tulikohan tuosta nyt mitään tolkkua?
Leannalle kaikkea hyvää jatkossa ja toivottavasti pystyt taas pian palaamaan!
T@hti ja p02/00, t05/02, p09/04 ja p07/06
Röllille ja muillekin: Laitoin hakemuksen surkealla englanninkielentaidolla lukien,,eli en todellakaan ole varma mitä tein =)
Tulikohan se perille? ja mistä tiedän kun mut on hyväksytty, jos hyväksytään? Eihän mun tiedot näy koko maailmalle, mitä siihen piti laittaa..? Kiitos jos jaksatte vastata!
menen nukuttamaan kuopuksen ja palaan sitten!
mamma2006 ja mukelot
Julkista tietoa on vain id, mikäli et ole muuta kirjoittanut yahoo profiiliin.
Lista taas on meillä suljettu eli turvallinen, tai sanotaanki niin turvallinen, kuin netissä mikään voi olla, mutta lista on suljettu ulkopuolisilta ja ilman mun hyväksyntää sinne ei pääse, paitsi ehkä joku hakkeri, mutta ketä hakkeria kiinnostaa lopulta suurpeheellisten vauvakuumeenkourissa olevien mammojen turinat?? heh.
Jotkut yahoon listat on avoimia kaikille esim allergia lista ja sinne pääsee kukavaan sisään ja ulos. Mutta tuonne meitin listalle ei pääse.
Ja kun sut on hyväksytty tai evätty niin siitä tulee ilmoitus sun s-postiin. Tai ainakin pitäisi tulla.
Sen takia mä ainakin haluisin suljettuun ryhmään(toki kirjoittelisin lisäx tänne,mut tänne vain sellaista,millä ei oo mitään väliä vaik koko kaupunki sen tietäs),et mä en todellakaan halua näiden palstakyylien toitottavan ympäri kylää milloin meil yritys alkaa.
mäpä etsin viikonlopun pinon johon lisää kuulumisia
Lumina
ja Pipsalle onnea odotukseen ja tsemppiä täiden häätöön.
ja Levinialle vielä,itsekin mietin haikeasti eilen et jos kaikki ois toisin,odotus ois jo reilusti yli puolivälin ja masu ois mukavan pyöreä jo.
Uskon että 11.1 meillä muistellaan kynttilöin pikkuista joka ei meille sitten tullutkaan.
Lumina