Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan huomiota Tinderissä

Vierailija
20.12.2014 |

Tein sinne käyttäjän kesällä kun oltiin juotu pullo viiniä kaverin kanssa :D tein tunnuksen "tukeakseni" kaveriani, jotta kaverilla olis joku kenen kanssa puhua vallotuksistaan :D

Juttu meni kuitenkin siihen että kusetin ikäni (vaihdoin fbssä iän kuudestatoista kahdeksaantoista, joka on Tinderissä minimi) ja sain kymmenittäin viestejä "matcheiltä" joille olin sydäntä painanut sinä yönä kun kännissä sovelluksen latasin.
Ihan hauskaa, mutta tekis mieli tavata joku. En normaalisti saa huomiota oman ikäsiltäni koska näytän huomattavasti vanhemmalta, kakskymppiseltä suunilleen. Oon vaan pitkä ja aikuismaiset piirteet. Onko ihan kusipäistä tavata joku, esim 18-vuotias, livenä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo

Vierailija
2/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että Jani 18 v. voi oikeesti olla Mikko 13 v, tai Kyösti 52 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä mä muistan jos mä itsekin olen "18v". Tapaisin tietysti julkisella paikalla, tyyliin rautatieasemalla tai puistossa, päivänvalossa.

Vierailija
4/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väärä kanava. Varo vaan ettet joudu puoliväkisin raiskatuks.

Vierailija
5/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerro ikääsi, sunhan pitää valehdella paljon muutakin. Mitä opiskelet, miksette voi mennä baariin jne.

Vierailija
6/6 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin nuo touhut sinuna siiheksi, kunnes olet täysi-ikäinen. Ja toivottavasti siinä vaiheessa olet jo niin täysipäinen,  että tajuat, ettei noissa palveluissa pyöri kuin jämäsakki. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme