Parisuhdesksin statistiikkaa... muita keräilijöitä?
Moi,
olen hiukan insinööri, mutta keräilen statistiikkaa meidän parisuhteen seksi-aktiviteeteista. Kirjailen exceliin panot, asennot, orgasmit jne. Taustalla tietysti halu ymmärtää "isompaa kuvaa", mihin suuntaan seksielämä kehittyy ja jos haluan kehittää johonkin suuntaan, niin sen voi tehdä tietoisesti - esim partnerin orgasmien määrä per rakastelusessio on vähentynyt, kiinnitänpä asiaan enemmän huomiota yms.
Oma "tietokanta" alkaa vuodesta 2014, joten dataa alkaa olla melkoisesti.
Mites, onko muita tiedonkerääjiä, vai vetääkö kaikki mututuntumalla kiistellen siitä onko seksiä enemmän vai vähemmän kuin ennen? Jos on muitakin, olisi hauska sparrailla mitä kaikkea seurata ja miten siitä saa analysoitua olennaisen esiin :)
/M49
Kommentit (49)
M43 kirjoitti:
Vaikka insinööri olen itsekin, niin kyllä tommonen seksin tilastointi tuntuu aika kummalliselta. Minä keskityn seksissä toiseen ihmiseen ja nautintoon kellottamisen ja teknisten suoritusten sijaan. Laatu on paljon tärkeämpää seksissä kuin määrä, kesto, asennot, reiät jne.
Miten nämä asiat ovat toisiaan poissulkevia?
Itse aloin myös tämän vuoden alusta pitämään päivistä kirjaa. Tämänhetken keskiarvo viikolle on 1.5krt/vko ja pisin tauko on 20 päivää. Itseä haluttaisi se 4-5krt/vko, mutta kaikenlaista nurinaa tai yötä myöten miettien uusia mattoja/tapetteja netistä on se mihin toinen osapuoli mieluummin kuluttaa ajan. Tuo pelkkä HJ kantaisi jo pitkälle jaksamista, sillä nykyisellään tilanne on monesti niin turhauttavaa. Te jotka olette tuollaisen satunnaiseen handjobi järjestelyyn päässeet, niin kuinka se on onnistunut? Siitä olen kyllä aina pitänyt huolen, että vaimo saa tavalla tai toisella joka kerta vähintään yhden orgasmin.
Tuleeko vielä muita mukaan meidän tietojenvaihto ryhmään - mailiosoite yllä?