Parisuhdesksin statistiikkaa... muita keräilijöitä?
Moi,
olen hiukan insinööri, mutta keräilen statistiikkaa meidän parisuhteen seksi-aktiviteeteista. Kirjailen exceliin panot, asennot, orgasmit jne. Taustalla tietysti halu ymmärtää "isompaa kuvaa", mihin suuntaan seksielämä kehittyy ja jos haluan kehittää johonkin suuntaan, niin sen voi tehdä tietoisesti - esim partnerin orgasmien määrä per rakastelusessio on vähentynyt, kiinnitänpä asiaan enemmän huomiota yms.
Oma "tietokanta" alkaa vuodesta 2014, joten dataa alkaa olla melkoisesti.
Mites, onko muita tiedonkerääjiä, vai vetääkö kaikki mututuntumalla kiistellen siitä onko seksiä enemmän vai vähemmän kuin ennen? Jos on muitakin, olisi hauska sparrailla mitä kaikkea seurata ja miten siitä saa analysoitua olennaisen esiin :)
/M49
Kommentit (49)
M43 kirjoitti:
Vaikka insinööri olen itsekin, niin kyllä tommonen seksin tilastointi tuntuu aika kummalliselta. Minä keskityn seksissä toiseen ihmiseen ja nautintoon kellottamisen ja teknisten suoritusten sijaan. Laatu on paljon tärkeämpää seksissä kuin määrä, kesto, asennot, reiät jne.
Miten nämä asiat ovat toisiaan poissulkevia?
Itse aloin myös tämän vuoden alusta pitämään päivistä kirjaa. Tämänhetken keskiarvo viikolle on 1.5krt/vko ja pisin tauko on 20 päivää. Itseä haluttaisi se 4-5krt/vko, mutta kaikenlaista nurinaa tai yötä myöten miettien uusia mattoja/tapetteja netistä on se mihin toinen osapuoli mieluummin kuluttaa ajan. Tuo pelkkä HJ kantaisi jo pitkälle jaksamista, sillä nykyisellään tilanne on monesti niin turhauttavaa. Te jotka olette tuollaisen satunnaiseen handjobi järjestelyyn päässeet, niin kuinka se on onnistunut? Siitä olen kyllä aina pitänyt huolen, että vaimo saa tavalla tai toisella joka kerta vähintään yhden orgasmin.
Tuleeko vielä muita mukaan meidän tietojenvaihto ryhmään - mailiosoite yllä?
Täällä yksi nainen joka excelöi menkka tietojen lisäksi miehen kanssa touhuilut ja mm. Orgasmit. Olen pitänyt itseäni vähän outona, nii kiva lukea, että muitakin on. Edes miehiä! Sain kyllä inspiraatiota vähän laajentaa mun tilastoja. :D
N50
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
Vaikka insinööri olen itsekin, niin kyllä tommonen seksin tilastointi tuntuu aika kummalliselta. Minä keskityn seksissä toiseen ihmiseen ja nautintoon kellottamisen ja teknisten suoritusten sijaan. Laatu on paljon tärkeämpää seksissä kuin määrä, kesto, asennot, reiät jne.
No sama kuin jos koittas alkaa itse kuvata seksiä, läsnäoloa häiritsisi se kellottaminen ja vastaava säätäminen ja väistämättä se tilastointi alkaisi vaikuttaa siihenkin, mitä milloinkin tehdään.
Tilastot on, mutta olisi pitänyt aloittaa ennen kun lapsiluku tuli täyteen. 0,0 kertaa seksiä, ja samaa rataa noudattelee kaikki muut paitsi vaimon kieltäytymiset, mitä on 262 tai laskentavasta riippuen 267. Tuo siksi, koska vaimo on sanonut muutamasti itse että harrastetaan seksiä illalla, mutta sitten ei ole halunnutkaan. Ennen lapsia seksiä oli noin kerran viikossa ja suhteen ensimmäiset kaksi vuotta joka toinen päivä.
Jos nuorena miehenä merkkasin sänkyn vieressä olevaan hyllyyn tukkimiehenkirjapidolla, vuodessa tuli noin 50kpl, veljeni huomasi ja oli vähän kade! Sanoin hänelle että kerran viikossa ja en edes seukkaa, mieti vähän. Siihen laitoi merkinnän ostamasta vinyylilevystä :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi nainen joka excelöi menkka tietojen lisäksi miehen kanssa touhuilut ja mm. Orgasmit. Olen pitänyt itseäni vähän outona, nii kiva lukea, että muitakin on. Edes miehiä! Sain kyllä inspiraatiota vähän laajentaa mun tilastoja. :D
N50
Mitäs kaikkea tilastoit, mitä uusia ajatuksia tuli?
Tilastoin myös, kun mies aikanaan väitti että meillä on seksiä ja suuseksiä (minulle) usein kun valitin kummankin vähyydestä. Aloin sitten pistämään ylös kumpaakin. Tulos: seksiä oli kerran 1,5-2 kuukaudessa, suuseksiä mies antoi kerran 4-6 kuukaudessa. Kun seuraavan kerran mies yritti vedota, että meillä on seksiä usein ja hän nuolee monta kertaa kuukaudessa, kerroin nämä tilastot. Sain haukut tilastoimisesta, että olen hullu kun seuraan näin sairaalloisesti 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tilastoin myös, kun mies aikanaan väitti että meillä on seksiä ja suuseksiä (minulle) usein kun valitin kummankin vähyydestä. Aloin sitten pistämään ylös kumpaakin. Tulos: seksiä oli kerran 1,5-2 kuukaudessa, suuseksiä mies antoi kerran 4-6 kuukaudessa. Kun seuraavan kerran mies yritti vedota, että meillä on seksiä usein ja hän nuolee monta kertaa kuukaudessa, kerroin nämä tilastot. Sain haukut tilastoimisesta, että olen hullu kun seuraan näin sairaalloisesti 🙄
Et sitten näe eroa siitä miksi sinä tilastoit ja miksi ap tilastoi? Olisikohan tuossa syy?
Nuorena kun seurusteltiin satuin näkemään nykyisen vaimoni almanakan. Siihen ja edelliseen oli merkattu seksikerrat, n. 3krt viikko. Alkuaikoina tavattiin vain viikonkoppuisin. Sen jälkeen oltu vuosikymmeniä yhdessä ja seksikerrat hiipuneet viimeisen 5v aikana 1 krt viikossa. En tiedä onko vaimo enää pitänyt kirjaa, mutta koko 45v ajan on pitänyt seksikerrat säännöllisinä. Orgasmeja ei ollut merkannut erikseen mutta,aina on kumminkin saanut
Mutta silloin kun merkinnät huomasin, oli siellä menkatkin, niin olin hyvilläni siitä että hänelle seksi on tarkeää. Koskaan ei olla asiasta puhuttu minulle on riittänyt, että hän on ollut aina halukas. Jos tauko on venähtänyt lähelle 2 vkoa on hän ollut selvästi kiimaisempi. Tämä jos mikä on lämmittänyt sydäntä. Jo tuossa on aika monta tuhatta kertaa ehtinyt naimaan. :))
Vierailija kirjoitti:
Tilastot on, mutta olisi pitänyt aloittaa ennen kun lapsiluku tuli täyteen. 0,0 kertaa seksiä, ja samaa rataa noudattelee kaikki muut paitsi vaimon kieltäytymiset, mitä on 262 tai laskentavasta riippuen 267. Tuo siksi, koska vaimo on sanonut muutamasti itse että harrastetaan seksiä illalla, mutta sitten ei ole halunnutkaan. Ennen lapsia seksiä oli noin kerran viikossa ja suhteen ensimmäiset kaksi vuotta joka toinen päivä.
Noinhan se on,että kun tulee ikää ja lapsia, niin tilastointi muuttuu siinä mielessä helpommaksi että sen pystyy hoitamaan hyvinkin kehnolla matikkapäällä... Kannattaa silloin alkaa tilastoimaan esim. puolison kieltäytymis-syitä, esim. pääkipu, menkat, väsymys, paha mieli... Pääasia että tilastoa pukkaa, puutteessa tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä on hyvin tyypillisesti pari kertaa. Ihan ensin pari kertaa päivässä. Sitten pari kertaa viikossa. Vuoden-parin kuluttua pari kertaa kuukaudessa. Siitä liukuu pariin kertaan vuodessa, josta mennään siihen että pari kertaa loppuelämän (tai -suhteen) aikana.
M43 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43 kirjoitti:
No sama kuin jos koittas alkaa itse kuvata seksiä, läsnäoloa häiritsisi se kellottaminen ja vastaava säätäminen ja väistämättä se tilastointi alkaisi vaikuttaa siihenkin, mitä milloinkin tehdään.
No ei sitä tilastoa ole pakko täyttää seksin aikana 😂
Turhautuneisuutta kirjoitti:
Itse aloin myös tämän vuoden alusta pitämään päivistä kirjaa. Tämänhetken keskiarvo viikolle on 1.5krt/vko ja pisin tauko on 20 päivää. Itseä haluttaisi se 4-5krt/vko, mutta kaikenlaista nurinaa tai yötä myöten miettien uusia mattoja/tapetteja netistä on se mihin toinen osapuoli mieluummin kuluttaa ajan. Tuo pelkkä HJ kantaisi jo pitkälle jaksamista, sillä nykyisellään tilanne on monesti niin turhauttavaa. Te jotka olette tuollaisen satunnaiseen handjobi järjestelyyn päässeet, niin kuinka se on onnistunut? Siitä olen kyllä aina pitänyt huolen, että vaimo saa tavalla tai toisella joka kerta vähintään yhden orgasmin.
Handjobit ovat tulleet kuvioon hiljalleen ja nykyään niitä harrastetaan aika säännöllisesti. Katselimme joskus handjob-videoita ja se toimi sytykkeenä. Puoliso on tainnut jotenkin jäädä itsekin koukkuun ja pitää siemensyöksyistä ja visuaalisuudesta. Varsinkin jos on muutaman päivän tauko seksissä, niin silloin se on useimmiten handjob, koska on tiedossa kunnon lasti. :)
Kyllä täälläkin ekselöidään! seuraan lähinnä eri aktiviteettien frekvenssejä ja kun huomaan poikkeamia, teen asialle jotain - esim jos vaimon saamien suuseksiorgasmien määrä on vähentynyt, niin lisään vähän sitä ohjelmaan.
sinänsä myös mielenkiintoista seurata mitä seksin määrä elää vuodenaikojen mukaan yms, mikä auttaa selviämään rauhallisempien jaksojen yli - katsoo vain käppyrää että näinhän se oli näihin aikoihin viimevuonnakin.
mielelläni mukaan tulen tiedonjakorinkiin.
Kyllä täälläkin tilastoa pidetty noin 10 vuotta!
On tilastoja pidetty juurikin niiden väärien väitteiden takia. Kun mukamas on paljon kertoja…
Kolmen viimevuoden
2021 panoja 1,5 kertaa / kk, muita 0,9
2020 1,6 ja 1,7. Kertaa per kk
2019 1,9 ja 0,7
Eli tilastollisesti lievä laskusuunta.
Jää nämä arvot kauas muiden tilastoista :)
M43 kirjoitti:
Ei kai excelöinnissä sinänsä mitään ongelmaa ole. Mutta se mikä on oikeasti tärkeää - yhteys, ymmärretyksi tulemisen tunne, yleinen fiilis siitä onko seksin jälkeen onnellinen/tyydytetty - on kuitenkin tosi kvalitatiivista ja vaikeasti mitattavaa. Että jos uskoo liikaa exceliä, niin keskittyy vaan tekniseen puoleen. Sama vika monien muidenkin tunnuslukujen tuijottamisen kanssa.
Millähän saisit vaimosi houkuteltua siihen, että sä saisit noita orgasmeja hänelle hoitaa, onko hän pyytänyt sua mukaan runkkaamaan tai panemaan jos häntä orgasmit haluttaa kuitenkin?