Parisuhdesksin statistiikkaa... muita keräilijöitä?
Moi,
olen hiukan insinööri, mutta keräilen statistiikkaa meidän parisuhteen seksi-aktiviteeteista. Kirjailen exceliin panot, asennot, orgasmit jne. Taustalla tietysti halu ymmärtää "isompaa kuvaa", mihin suuntaan seksielämä kehittyy ja jos haluan kehittää johonkin suuntaan, niin sen voi tehdä tietoisesti - esim partnerin orgasmien määrä per rakastelusessio on vähentynyt, kiinnitänpä asiaan enemmän huomiota yms.
Oma "tietokanta" alkaa vuodesta 2014, joten dataa alkaa olla melkoisesti.
Mites, onko muita tiedonkerääjiä, vai vetääkö kaikki mututuntumalla kiistellen siitä onko seksiä enemmän vai vähemmän kuin ennen? Jos on muitakin, olisi hauska sparrailla mitä kaikkea seurata ja miten siitä saa analysoitua olennaisen esiin :)
/M49
Kommentit (49)
Hep, 10 vuotta kerätty. Muutama poiminta:
- keskimäärin 11 yhdyntää kuukaudessa
- avovaimo saa keskimäärin 1,37 orgasmia per sessio, orgasmeja kuussa keskimäärin 22
- 2 kertaa kuussa pääsen nauttimaan suihinotosta
- 2 kertaa vuodessa peppuseksiä - tämä hymyilyttää (Jouluna ja Juhannuksena sanonta pitää kutinsa)
Luonnollisesti noista sitten laskeskelen trendejä, viikonpäiviä milloin useiten, menkkojen/ovulaation suhde tapahtumiin jne...
Koska nyt vain sattuu kiinnostamaan.
Täälläkin excelöidään! Olenkin miettinyt tekeekö sitä muut.. Dataa on yli 20 vuoden ajalta.. Näkee myös suosituimmat viikonpäivät ja kuukaudet seksissä. Seksikerrat ovat kaikki yhdessä taulukossa paitsi handjobeille on vielä oma taulukkonsa, koska harrastetaan niitä aika paljon. Näkee myös helposti mikä on pisin tauko seksissä ja viimeisen vuoden aikana se on 6 päivää. Tänään taitaa tulla kuukauden 8. seksikerta.. Innostusta ollut aina erilaisiin taulukkolaskentoihin ja seksiinkin se tuo kiehtovan lisän.
Vierailija kirjoitti: