Parisuhdesksin statistiikkaa... muita keräilijöitä?
Moi,
olen hiukan insinööri, mutta keräilen statistiikkaa meidän parisuhteen seksi-aktiviteeteista. Kirjailen exceliin panot, asennot, orgasmit jne. Taustalla tietysti halu ymmärtää "isompaa kuvaa", mihin suuntaan seksielämä kehittyy ja jos haluan kehittää johonkin suuntaan, niin sen voi tehdä tietoisesti - esim partnerin orgasmien määrä per rakastelusessio on vähentynyt, kiinnitänpä asiaan enemmän huomiota yms.
Oma "tietokanta" alkaa vuodesta 2014, joten dataa alkaa olla melkoisesti.
Mites, onko muita tiedonkerääjiä, vai vetääkö kaikki mututuntumalla kiistellen siitä onko seksiä enemmän vai vähemmän kuin ennen? Jos on muitakin, olisi hauska sparrailla mitä kaikkea seurata ja miten siitä saa analysoitua olennaisen esiin :)
/M49
Kommentit (49)
Hep, 10 vuotta kerätty. Muutama poiminta:
- keskimäärin 11 yhdyntää kuukaudessa
- avovaimo saa keskimäärin 1,37 orgasmia per sessio, orgasmeja kuussa keskimäärin 22
- 2 kertaa kuussa pääsen nauttimaan suihinotosta
- 2 kertaa vuodessa peppuseksiä - tämä hymyilyttää (Jouluna ja Juhannuksena sanonta pitää kutinsa)
Luonnollisesti noista sitten laskeskelen trendejä, viikonpäiviä milloin useiten, menkkojen/ovulaation suhde tapahtumiin jne...
Koska nyt vain sattuu kiinnostamaan.
Täälläkin excelöidään! Olenkin miettinyt tekeekö sitä muut.. Dataa on yli 20 vuoden ajalta.. Näkee myös suosituimmat viikonpäivät ja kuukaudet seksissä. Seksikerrat ovat kaikki yhdessä taulukossa paitsi handjobeille on vielä oma taulukkonsa, koska harrastetaan niitä aika paljon. Näkee myös helposti mikä on pisin tauko seksissä ja viimeisen vuoden aikana se on 6 päivää. Tänään taitaa tulla kuukauden 8. seksikerta.. Innostusta ollut aina erilaisiin taulukkolaskentoihin ja seksiinkin se tuo kiehtovan lisän.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin excelöidään! Olenkin miettinyt tekeekö sitä muut.. Dataa on yli 20 vuoden ajalta.. Näkee myös suosituimmat viikonpäivät ja kuukaudet seksissä. Seksikerrat ovat kaikki yhdessä taulukossa paitsi handjobeille on vielä oma taulukkonsa, koska harrastetaan niitä aika paljon. Näkee myös helposti mikä on pisin tauko seksissä ja viimeisen vuoden aikana se on 6 päivää. Tänään taitaa tulla kuukauden 8. seksikerta.. Innostusta ollut aina erilaisiin taulukkolaskentoihin ja seksiinkin se tuo kiehtovan lisän.
Anonymisoitujen Exceleiden vaihdot ideoiden saamiseksi?
Terv, ylempi
Se kun vaimo saa tietää että on vain tilastonumero niin seksinne loppuu automaattisesti, parisuhteessaanne tulee se alamäkijakso...
Vierailija kirjoitti:
Se kun vaimo saa tietää että on vain tilastonumero niin seksinne loppuu automaattisesti, parisuhteessaanne tulee se alamäkijakso...
Miten niin vain? Mikä sua risoo kun et ymmärrä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Avokki tietää kyllä.
Jos on halukkaita vaihtelijoita, niin loin tällaisen sähköpostin: kalevi piste uusipelto at outlook piste com
vastaaja 2
Laitan kohta tulemaan mun excelin, putsaan vaan vähän kamaa pois.
Mä luulin että olen ainoa tällainen insinööripervo 😂
Meidän tilastoa viimeisen kuuden vuoden ajalta:
-Seksiä yhdynnällä keskimäärin 3.8 krt/vko
-Seksiä ilman yhdyntää 0.4 krt/vko
-Mä saan keskimäärin 0.92 orgasmia/krt
-Avovaimo saa keskimäärin 3.8 orgasmia / seksikerta
-Pisin tauko ilman seksiä 8 päivää tarkkailujaksolla
-mä masturboin 1.4 kertaa/vko. Avokista en tiedä kun hän ei mun harrastuksesta tiedä.
-Peppuseksiä keskimäärin 0.0 krt/vko 😃
Monenko desimaalin tarkkuuteen Excel asetetaan
Olen tilastoinut vuoden 2017 alusta alkaen. Alkoi vituttamaan kun avokki väitti, että meillä on seksiä keskivertoa enemmän. Sinä vuonna taisi juuri olla 1,4 kertaa viikossa. Onneksi kertojen määrät on siitä kasvanu ja pari vuotta ollut siinä sadan korvilla.
Tilastoin vain kerrat ja anaalit, joita pyöreät nolla. Tietysti samalla tulee pvm ja merkintä jos jotain todella erityistä tapahtuu. On se sitten hyvää tai huonoa.
Tilastoja seuratessa huomannut sellaisen, että avokki ”suostuu” seksiin vain riittävän taukopäivien jälkeen ja noin 2 kertaa viikossa. Tietysti on tilastopoikkeamia ja joskus ”saa” jopa kahtena päivänä peräkkäin mutta yleensä sitä seuraa sitten tuplatauko.
Muutenkin vaikuttaa, että seksi on toisella aika pakkopullaa. Pitikö sulle antaa, tule äkkiä jos haluat saada ja muita kauniita kutsuja harrastamaan seksiä. Ilmeisesti pärjäisi ilmankin ja tarvittaessa hoitaa omat orgasminsa. Asiasta ei voi oikein puhua kun en halua olla kokonaan ilmankaan kun siihen asian kyseenalaistaminen johtaa takuulla.
Voidaan laittaa kaikkien excelit samaan onedriveen ja jakoon kaikille?
Terv "Kalevi"
Vierailija kirjoitti:
Olen tilastoinut vuoden 2017 alusta alkaen. Alkoi vituttamaan kun avokki väitti, että meillä on seksiä keskivertoa enemmän. Sinä vuonna taisi juuri olla 1,4 kertaa viikossa. Onneksi kertojen määrät on siitä kasvanu ja pari vuotta ollut siinä sadan korvilla.
Tilastoin vain kerrat ja anaalit, joita pyöreät nolla. Tietysti samalla tulee pvm ja merkintä jos jotain todella erityistä tapahtuu. On se sitten hyvää tai huonoa.
Tilastoja seuratessa huomannut sellaisen, että avokki ”suostuu” seksiin vain riittävän taukopäivien jälkeen ja noin 2 kertaa viikossa. Tietysti on tilastopoikkeamia ja joskus ”saa” jopa kahtena päivänä peräkkäin mutta yleensä sitä seuraa sitten tuplatauko.
Muutenkin vaikuttaa, että seksi on toisella aika pakkopullaa. Pitikö sulle antaa, tule äkkiä jos haluat saada ja muita kauniita kutsuja harrastamaan seksiä. Ilmeisesti pärjäisi ilmankin ja tarvittaessa hoitaa omat orgasminsa. Asiasta ei voi oikein puhua kun en halua olla kokonaan ilmankaan kun siihen asian kyseenalaistaminen johtaa takuulla.
Tarvittaessa hoitaa omat orgasminsa....No en ihmettele että onkyse "suostumisesta" , jos itse ne pitää hoidella!!!
Minä HALUAN seksiä jokapäivä, sillä mies antaa mulle hyvät orgasmit monasti päivittäin. Syy ja seuraus nääs.
Pidin kirjaa vielä silloin, kun oli olemassa paperiset taskualmanakat. Kun niistä luovuttiin, olivat lukemat: noin 2500 seksi-iltaa, jolloin noin 4000 rakastelukertaa. Tämä siis 20 vuoden ajalta, jolloin emme asuneet samassa kaupungissa. Kun kerroin asiasta seurustelukumppanille, hän kertoi, että merkkasi samat asiat omaan allakkaansa mensupäiväkirjan lisäksi.
Sen jälkeen en ole pitänyt kirjaa, vaikka tapaamme yhä pari-kolme kertaa viikossa.
Sitä hän vastusti, kun aioin ostaa hänelle 30 litran maitotonkan syntymäpäivälahjaksi. Se olisi muistuttanut, kuinka paljon spermaa olen ruiskuttanut hänen sisäänsä. Sormus olisi kyllä kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenkin vaikuttaa, että seksi on toisella aika pakkopullaa. Pitikö sulle antaa, tule äkkiä jos haluat saada ja muita kauniita kutsuja harrastamaan seksiä. Ilmeisesti pärjäisi ilmankin ja tarvittaessa hoitaa omat orgasminsa. Asiasta ei voi oikein puhua kun en halua olla kokonaan ilmankaan kun siihen asian kyseenalaistaminen johtaa takuulla.Tarvittaessa hoitaa omat orgasminsa....No en ihmettele että onkyse "suostumisesta" , jos itse ne pitää hoidella!!!
Minä HALUAN seksiä jokapäivä, sillä mies antaa mulle hyvät orgasmit monasti päivittäin. Syy ja seuraus nääs.
Et tainnut ihan ymmärtää asiaa. Eli väännetään sitten rautalangasta. Kyllä hoidan orgasmit hänelle joko panemalla, käsillä, suulla. Tarkoitin sitä, että hän voisi olla ilman yhdyntää jos sanoisin etten enää halua. Hän todennäköisesti hoitelisi itsensä omalla tyylillään eikä tulisi sotkua ällöttävästä spermasta.
Superällöä. En halua olls tilastossa.
Vierailija kirjoitti:
Sanattomaksi vetää😂
Ai lukea kuinka paljon oikeasti muut tekevät sitä mitä sinä pihtaat? :)
Vaikka insinööri olen itsekin, niin kyllä tommonen seksin tilastointi tuntuu aika kummalliselta. Minä keskityn seksissä toiseen ihmiseen ja nautintoon kellottamisen ja teknisten suoritusten sijaan. Laatu on paljon tärkeämpää seksissä kuin määrä, kesto, asennot, reiät jne.
Täällä toinen! M52