haaveilen terapeutistani
Hän näkee minut naisena.
Hän on komea, lihaksikas, charmikkaasti harmaantuva minua vanhempi mies. Antaisi varmasti kovaa kyytiä, vaikka pehmoisia puhuukin.
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 02:18"]
Se on puhdasta platonista rakkautta.
Et kykene ottamaan rakkautta vastaan tai tuntemaan sitä ilman että naamioit sen seksuaaliseksi.
Surullista.
[/quote]
Ja näin hän vetäisi johtopäätöksiään yhdestä ainoasta tapauksesta toisen ihmisen elämässä.
[/quote]
No anna enemmän esimerkkejä
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:56"]
Transferenssitunteista tietävät: liittyvätkö nuo aina siis vastakkaiseen sukupuoleen? Vai voiko esim. naispuolinen kokea naishoitajansa tunnepuolella äitihahmokseen?
[/quote] Voi. Ja heijastaa häneen kaikki äidille kuuluvat tunteensa.
[/quote]
Voiko siitä päätellä jotain, jos naispuolinen haluaa hoitajakseen mieluiten miespuolisen? Liittyvätkö nuo tunnesiirrot yleensä aina vanhempiin?
[/quote] Oletko halunnut itse miespuolisen? Miksi? Kuvaile tunteitasi vähän, niin saan tarkemman kuvan..
[/quote]
En tiedä. Minusta miespuolinen tuntuu luotettavammalta ja se vain tuntuu muutenkin paremmalta. Ehkä naispuolinen hoitaja jotenkin tuntuu epäempaattiselta ja siltä, että minun on jotenkin kilpailtava tämän kanssa ja tunnen itseni huonommaksi kuin tämä.
[/quote]
Onko suhteesi isääsi ollut läheisempi kuin äitiisi? Onko sinulla ollut kilpailua äidin kanssa? Lyttäsikö hän sinua?
[/quote]
Ei, olen ollut hyvin läheinen äitini kanssa. Ainakin teini-iän jälkeen. Äitini ei ole mielestäni ole vaatinut minulta supersuorituksia, olen vaatinut niitä itse itseltäni. Lyttäsikö? En tiedä. Ehkä. Jos tein vahingossa jotain, hän saattoi suuttua. Pelkäsin sitä, että hän suuttuu. Siihen oikeastaan liittyvät ainoat suuremmat negatiiviset tunteeni häntä kohtaan. Jos hän suuttui äkkiarvaamatta, se saattoi olla kaksi päivää aivan kauheaa.
Sugar daddyja saisitte deittisivustoilta ilmaiseksi
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:50"]
Sugar daddyja saisitte deittisivustoilta ilmaiseksi
[/quote] Joo ne hoitais "haavaasi"
Mammat, nyt loppuu päiväunet!
On yöunien aika!
Taidan tietää kuka se on.
Tapasin aikoinaan mielettömän komean terapeutin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:22"]
Oi miksi hän on niin kuuma? Olisi joku ruma läski.. Vaan ei, kuumenee vaan! Huomasin vasta hänen lyhyissä, harmaissa hiuksissaan seksikkään pyörteen takaraivolla. RAUR!
[/quote]
TERVEISIÄ PORVOOSTA! Tuskin juuri kukaan terapeutti ottaa potilaita vastaan tällä viikolla, sillä ko. ammattikunta pitää huolta jaksamisestaan eli lomailee paljon. Tyypillisesti terapeutit pitävät pitkän joululoman, talviloman, vähintään kuuden viikon kesäloman ja syysloman.
[/quote] "Vasta" ei välttis tarkoita "tänään"..