haaveilen terapeutistani
Hän näkee minut naisena.
Hän on komea, lihaksikas, charmikkaasti harmaantuva minua vanhempi mies. Antaisi varmasti kovaa kyytiä, vaikka pehmoisia puhuukin.
Kommentit (92)
Vieläkö Regina ilmestyy? Siellä palkitaan unelmista.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 13:12"]Vieläkö Regina ilmestyy? Siellä palkitaan unelmista.
[/quote]
Ettekö ymmärrä tunteensiirtoa? Ap käy läpi jotain aimpaa kehitysvaihetta joka on ollut tukahdutettu ja te tukahdutatte uudelleen.
Miksei näkisi Naisena?
Entä muut miessuhteesi? Vietkö terapiaan tarpeen, joka ei muualla täyty?
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:45"]
up
[/quote]
Huoh. Jos haluat nostaa vanhan ketjun, jotenkin voisi ajatella, että itselläsi on aiheesta edes jotain muuta sanottavaa kuin "up".
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:49"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2015 klo 22:45"]
up
[/quote]
Huoh. Jos haluat nostaa vanhan ketjun, jotenkin voisi ajatella, että itselläsi on aiheesta edes jotain muuta sanottavaa kuin "up".
[/quote]
up yours
Tapaamme jälleen tauon jälkeen ensi viikolla. Jännittää.
Vielä se rupeaa vituttamaan koko jätkä. Jos osaa asiansa.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:44"]Vielä se rupeaa vituttamaan koko jätkä. Jos osaa asiansa.
[/quote]
Sehän mua kiihottaakin, kun ärsyttää kiperillä kysymyksillä ja suorilla sanoilla. Taidan olla masokisti. Viettelisipä minut ja haukkuisi pikkuhuoraksi..
Olet ihastuksissasi hänestä, koska hän hoitaa sinua.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:57"]Olet ihastuksissasi hänestä, koska hän hoitaa sinua.
[/quote]
Kuka ei?
Lie ihan tyypillistä. Henkinen intiimiys luo harhan jostain enemmästä. Naiset helposti lääpähtää "ymmärtäväiseen" mieheen.
Yritä saada itsesi tasapainoon ja hallitse tunteesi. Tilanne on varmasti terapeutillesi kiusallinen, joten mieti hänen tilannettaan.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:04"]Yritä saada itsesi tasapainoon ja hallitse tunteesi. Tilanne on varmasti terapeutillesi kiusallinen, joten mieti hänen tilannettaan.
[/quote]
Siitähän sille maksetaan
Itellä ruma ja tyhmä kuin saapas.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 00:03"]
Lie ihan tyypillistä. Henkinen intiimiys luo harhan jostain enemmästä. Naiset helposti lääpähtää "ymmärtäväiseen" mieheen.
[/quote]
Niinpä. Tuo on varmasti hyvin yleinen reaktio, perustuu johonkin hoivatuksi ja välitetyksi tulemiseen, tunnistan tuon joltain osin itsestänikin. Järkevä ihminen osaa kuitenkin analysoida tilanteen ja pitää asian piilossa.
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 12:37"]
HAAVEILUStA puhuttiin. Onko sekin kielletty? Kummakaan jos olette estyneitä kun ette salli edes HAAVETtA, vaan järkeilette sen pois.
Haaveilu avaa elämän mystisyyden ja viattomuuden. Ei kaikkea tarvitse järkeillä ja hallita. Ja tämä ei tarkoita, että panisin kaikkia joista haaveilen.
[/quote]
Ei haaveilua ole kielletty. Henkilökohtaisesti yritän itse ohjata ajatuksiani muualle järkeilemällä, koska nuo ajatukset alkavat hallita arkeani liikaa ja toisaalta minulle ei myöskään ole tarvetta tieten tahtoen satuttaa itseäni. Koen myös olevani tunteensiirron takia osaksi jotenkin henkisesti epälojaali, koska minulla on jo oma suhde. Valitettavasti järkeilykään ei hetkessä tehoa, mutta ainakin yritän suhtautua asiaan kylmästi. Yritän sanoa itselleni, että tunteensiirto on alkukantainen luonnollinen reaktio, josta ei tarvitse syyllistää itseä.