Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla taitaa olla aivokasvain

Vierailija
19.10.2021 |

Minulla on alkanut aamuisin alkava päänsärky, mikä kestää monta tuntia. Nytkin hieman jomottaa. Tätä ennen olen myös huomannut persoonani muuttuneen. Ajattelin, että se johtuu ikääntymisestä. Sekoilen myös sanoissani, jopa unissani. Minusta on myös tullut hieman kömpelö ja hidas.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkärille. Onko aamulla pahoinvointia? Yleensä aivokasvain löytyy epilepsia kohtauksen takia.

Vierailija
2/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uniapnea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireisiisi voi olla monta muutakin syytä, en miettisi aivokasvainta ensimmäisenä. Oletko mitannut verenpainettasi? Ovatko niska- tai purentalihakset kipeät?

Vierailija
4/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkärille. Onko aamulla pahoinvointia? Yleensä aivokasvain löytyy epilepsia kohtauksen takia.

Olen oksentanut kahtena kertana aamulla päänsäryn yhteydessä. 

Vierailija
5/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni.

Vierailija
6/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni.

Minulla on lapsena ollut migreeniä, mutta se loppui aikuisuudessa ja tämä on erilaista. Tämä on kuin koko kehon päänsärky. 

Ap

Vierailija
7/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea osoite on lääkäri, ei av eikä lääkäri google

Vierailija
8/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska todennäköisesti aivan uskomattoman jumissa, saa aikaan aivan massiivisen määrän erilaisia oireita. Kannattaa harkita hierojaa, esimerkiksi Hierontaote, sekä kunnon kovahko tyyny jossa syvenne. Helpottaa kummasti eikä jälkeenpäin voisi ikinä palata entiseen.

Vierailija
9/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä kehtaa mennä, jos ei olekaan mitään. Ainahan oireet sopivat syöpään. Ehkä olen ansainnut tämän muuetenkin.

Ap

Vierailija
10/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niska todennäköisesti aivan uskomattoman jumissa, saa aikaan aivan massiivisen määrän erilaisia oireita. Kannattaa harkita hierojaa, esimerkiksi Hierontaote, sekä kunnon kovahko tyyny jossa syvenne. Helpottaa kummasti eikä jälkeenpäin voisi ikinä palata entiseen.

Minusta ei tunnu siltä, että niska olisi jumissa. Mutta jos käännän päätäni nopeasti niin tunnen kipua päälakilohkolla, jos muistatte vielä näitä osia mitä koulussa käytiin. Sitten se tuntuu myös vähän tässä sivuilla korvien yläpuolilla, oliko se nyt sitten ohimolohko. Osaan aika tarkasti kertoa myös mihin sattuu, mitä en lapsena migreenikohtausten aikana pystynyt tekemään.

Ap

Vierailija
11/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan miettinyt voiko tämä olla koronaakin? Mutta minulla ei ole mitään flunssaoireita.

Ap

Vierailija
12/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä tai niska jumissa. Pahasti.

Mene lääkäriin.

Vierailija
13/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä kehtaa mennä, jos ei olekaan mitään. Ainahan oireet sopivat syöpään. Ehkä olen ansainnut tämän muuetenkin.

Ap

Tuo asenne kertoo kaiken olennaisen, voivotellaan ja ihmetellään vaivoja ja käydään lääkäri googlella kun ei "kehtaa mennä jos ei olekaan mitään". Eikö se olisi parempi suosiolla vain mennä, tutkituttaa että mikä on ja poissulkea kaikki mahdolliset mitkä siellä katastrofiaivoissa pyörii ja jos jotain löytyy, niin saa hoitoa. 

Tuskin sinä murtuneella jalalla kävelet ja voivottelet sitä, kun oikea osoite olisi mennä ja hakea hoitoa sekä apua siihen.

Vierailija
14/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oireisiisi voi olla monta muutakin syytä, en miettisi aivokasvainta ensimmäisenä. Oletko mitannut verenpainettasi? Ovatko niska- tai purentalihakset kipeät?

En omista verenpainemittaria... Ovat niin kalliitakin ja sitten kun eivät ole ikuisia. Eivät ole olleet kipeät. 

Ap

Vierailija
15/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuo asenne kertoo kaiken olennaisen, voivotellaan ja ihmetellään vaivoja ja käydään lääkäri googlella kun ei "kehtaa mennä jos ei olekaan mitään". Eikö se olisi parempi suosiolla vain mennä, tutkituttaa että mikä on ja poissulkea kaikki mahdolliset mitkä siellä katastrofiaivoissa pyörii ja jos jotain löytyy, niin saa hoitoa. 

Tuskin sinä murtuneella jalalla kävelet ja voivottelet sitä, kun oikea osoite olisi mennä ja hakea hoitoa sekä apua siihen.

Onkohan tämäkin, kun olen näin paljon koneella. Näen tekstisi todella terävästi, mutta tuo tausta ikään kuin leijuu. 

No murtunut jalka on itsekin helppo todeta. Koronankin takia vastaanotot ruuhkautuneet ja sitten minä menen sinne turhaan niin onhan se noloa.

Ap

Vierailija
16/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin.

No eikö sitten pidä mennä hierojalle? 

Ap

Vierailija
17/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen nyt myös tota lumisadetta, mitä lapsena näin, jos katsoin aurinkoon, mutta vain tuollaisia yksittäisiä pisteitä ja ne katoavat nopeasti. 

Ap

Vierailija
18/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene lääkäriin.

No eikö sitten pidä mennä hierojalle? 

Ap

Ehkä, mutta mene lääkärille ensin. Saat lihasrelaksantit ja lähetteen fysioterapiaan. 

Vierailija
19/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä oireet ovat alkaneet nyt viikon sisään. 

Ap

Vierailija
20/22 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikohan liittyä myös kuukautisiin? Olin ennen koronarokotetta päässyt niistä eroon ja sitten ne taas alkoivat ja minusta kirjaimellisesti tuntuu, että ne tappavat minut. Kuitenkaan vaikea yhdistää näitä kahta eikä oireet ole ennen olleet tällaisia. Ennemminkin selkä on sattunut. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi