Paljonko on rahaa vielä tilillä ennnen joulua?
Kommentit (53)
3200e käyttötilillä, 4000e säästötilillä
Mun tilillä on 90e, mutta joulua varten ei tarvitse enää ostaa mitään sillä tänään ostin viimeiset lahjat ja meidän osuus ruoista on jo ostettu ja itseasiassa valmistettukin (vietetään aina sukujoulua ns. nyyttäriperiaatteella, kaikki tekee jotain ennaltasovittua ettei yhdelle jää kohtuutonta rahanmenoa ja työmäärää). Miehen tilillä on onneksi sitten enemmän rahaa kuin mulla, että ei me nyt ihan tuolla yhdeksällälympillä kituutella :)
3000 on käyttötilillä, laskuja sieltä menossa noin 350 e. Seuraavaan palkkaan on vielä kyllä pitkä aika eli tammikuun puoliväliin pitää näillä rahoilla selvitä, ei riitä, että jouluun selviää.
Taitaa olla 500-600. Huomenna vielä ostamaan lasten lahjat ja ruokia.
20donaa käyttötilillä, 300k jemmatilillä ja 2,5 milj. osakkeissa ja rahastoissa.
Kyllä täällä roikkuu useita varakkaita ihmisiä,, just joo..
4700 + 1500€. Eihän täällä oo varakkaita ku toi 20000 ja toi yks miljonääri. Muut on aika tavallisia saldoja...
Että oikeasti varakas kehuskelee tällä palstalla,ei todellakaan, täällähän voi kirjoittaa mitä vaan, just joo valehtelijat.
Käyttötilillä 3000€ ja säästötilillä saman verran. Miehen tilillä monin kerroin. Seuraava palkkapäivä kolmen viikon päästä.
Lahjat ostettu, osa ruoista täytyy vielä ostaa.
1500 tilillä n.420 tulee vielä, 11000 säästiksellä odottamassa sijoitukseen menoa ja jahka saan vakuutukseen laitettua lapsen lääkäri käynnit tulee miltei 500 takas jes en muista koska näin hyvin on ollut raha asiat
Vajaa 10 000e. Ja tuolle, joka ei usko että kellään muutamaakymppiä enempää tilillä rahaa, niin olen ihan lähihoitaja, enkä siis teinaa mitenkään erityisen hyvin. Mutta töitä on aina riittänyt ja elän säästeliäästi. Minusta tuo 10 000e ei ole edes paljon. Meillä kylppäri- ja saunaremontti tulossa ensi vuonna, ja menee varmaan siihen koko summa.
Tarkoitetaanko näillä summilla siis käyttötilillä olevaa rahamäärää, vai kaikkea säästötili mukaanlukien? Tuntuu erikoiselta että porukalla on alle 100 e tilillä, itsellänikin on yli 3000 e, vaikka olen opiskelija ja tuloni ovat noin tonni kuussa :0
Reilu neljä tonnia käyttötilillä (tänään tuli palkka, edellistäkin pohjilla), säästötilillä 52 000 (sain juuri sinne osan perinnöstä), toisella säästötilillä n. 750e.
Maanantaina ostaa joululahjat, en osta tänä vuonna kun kummipojille.
20 euroa. Palkka tänään tuli, palkka tänään meni, enkä edes ostanut mitään joulusälää (ruokia, lahjoja, koristeita tms.) No, laskut ja vuokra on maksettu, kaapit tarpeeksi täynnä ruokaa ja töissä ilmainen lounas = ei mitään ongelmaa.
Eipä,taida olla kuin 50 euroa. Silti onnellinen.