Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä koskee nykyistä Tämä koskee nykyistä evästeen numeroa.

Prezzo 21 vuotta
19.10.2021 |

Tämä koskee nykyistä evästeen numeroa.

Muistan hyvin, jed oli kukkalapsi, perché tutti syntyi, joten me, äiti, setä tai kaksoisveli kaksi äitiä ja isoäitiä asuimme nella stessa casa. Poiché oli kaikki hyvin pieni, serkkuni kosketti meitä, oli tyttö ja on nyt nainen. Isoäiti kuoli jossain vaiheessa ja onu kuoli äskettäin hyvin nuorena, vain 49 -vuotiaana. Joten suonava äitini a me e serkkuni e jatkoi meitä, setäni ikeen quando oli setäni mutta e lontano, so. äitini sai lapsen oman veljensä kanssa. Questo -kaksoset eli mor e zio / distante syntyivät loro mor e lontano da questo kaksosille var hans zio, letti diversi per ldre var zio e nipote. Tutte le famiglie precedenti hanno on kuitenkin vain jälkeläisiä sukulaisten kanssa vuosisatojen ajan. Ora che hai 21 vuotta, hai ja fillio ilman varauksia, fino ja 18 vuotta. Inonda sia serkku synnytys che emme voi kieltäytyä, koska hän pakotti toistamaan mennä, vaatia che lui quella famiglia precedente lakisääteisiä vaatimuksia, vanhemmat sukulaiset päättävät, kuka lapsista famiglie che sono nate in gabbia è. Deve essere on aina sukulainen. Pikimin sukulainen, lapset voivat saada lapsia, on pieni serkku. Jäljentäminen perheen ulkopuolelta on kielletty. Näin on ollut meidän perheessämme ainakin 1200 -luvulta lähtien. Rehellisesti, en ole seksuaalisesti kiinnostunut serkkuani. Koska olemme asuneet yhdessä melkein koko lapsuutemme emmekä yksinkertaisesti ole tavanneet muita lapsia kuin joitakin sukulaisia ​​perhejuhlilla, leikimme aina yhdessä. Emme voineet leikkiä lasten kanssa perheen ulkopuolella. Serkku tuntuu enemmän lapsuuden leikkikaverilta kuin tulevien lasteni äidiltä, ​​mutta luulen, että minun on seurattava esimerkkiä, koska perheemme vanhin mies, 96-vuotias mies, tulee tapaamaan meitä ja kertoo minulle, että serkku harrasti seksiä ensimmäistä kertaa yöllä. lopussa. Äitini mukaan tämä on perheen vanhin mies tai elättäjä on kiintynyt minuun niin monella tapaa, ettei ketään jää vaunuun, että kaikki perhesiteet kuuluvat minulle ja serkkulleni. Kuitenkin perheeni vanhin mies on aina elättäjä, joka viime kädessä tekee päätöksemme perheessämme, ja jos jotakin perheenjäsenistä ei voida ratkaista toisin, elättäjä, perheen vanhin mies, löytää ratkaisun tähän ongelmaan.

Minä en voi minun suomi kieli vielä hyvin huono koska minä tulee tänne vasta 1 vuosi päästä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kannata tulla. Täällä on vain kurjuutta ja kärsimystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla