Kaupassa vähemmistö maskeilla
Ilmeisesti paluu normaaliin alkanut.
Pidätkö itse vielä?
Kommentit (15)
Vaikea lopettaa pitäminen kun ei ole missään vaiheessa aloittanut china kemikaalimaskien käyttöä.
Happivaje ja ne maskin kemikaalit kun tekevät suuremman vahingon kuin mitä koronavirus koskaan voisi tehdä.
Pidän. Ffp2- maskia. Olen saanut 2 rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea lopettaa pitäminen kun ei ole missään vaiheessa aloittanut china kemikaalimaskien käyttöä.
Happivaje ja ne maskin kemikaalit kun tekevät suuremman vahingon kuin mitä koronavirus koskaan voisi tehdä.
😂😂😂😂 Idiootti.
Juu, täällä on maskipakko. Myös testauspakko ja karanteenipakko aivan kaikilla, myös rokotuksen ottaneilla.
Vähintään ensi kevääseen mennään näin. Teillä ilmeisesti tauti jo ohi?
Vierailija kirjoitti:
Pandemia on minun osaltani päättynyt toisen rokoteannoksen saamiseen.
Maskit heitin roskiin, enkä enää välttele menojani tai ihmisjoukkoja.
Ei ole. Muista että se rokotteen teho hiipuu. Tulet ottamaan vielä kolmannen neljännen jne. rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
+ jopa tiede on todistanut, että saat koronaviruksen todennäköisemmin kun pidät maskia.
Jos ei halua koronaa, niin ei myöskään pidä maskia. Moni on saanut koronan juuri maskien takia.
Pidän. Työssäni hoidan korona-altistuneita ja tautiin sairastuneita olematta kuitenkaan sairaalassa. Ihan varmuuden vuoksi pidän maskia esim kaupassa käydessäni.
Mustaa joulua siis odotellessa. Suljetaan yhteiskunta.
Mä oon tykännyt pitää. Oon ollut anonyymimpi ja ei ole ollut pakko laittautua. Puolituttuja (joita ei halua tavata) on ollut myös helpompi välttää :D
Käytän maskia kaupassa. Ja useimmilla muillakin on. Se on hyvä.
Maski tuo tervetullutta anonymiteettiä.
Käytän maskia niin kauan kun näen tarpeelliseksi
Kaupassa enemmistöllä maskit, ainakin lähikaupassa jossa käyn. On k-supermarket. Toki hieman enemmän on ollut ihmisiä ilman maskeja mutta kyllä 85-90% on maskit edelleen. Käsidesiä ei ehkä yhtä moni ota kuin aiemmin mutta en nyt sitä mitenkään kyttää. Useampi painelee vaan kauppaan sisälle ilman käsidesin käyttöä.
Pandemia on minun osaltani päättynyt toisen rokoteannoksen saamiseen.
Maskit heitin roskiin, enkä enää välttele menojani tai ihmisjoukkoja.