Olen laihtunut 50kg
Kysykää minulta mitä vain laihdutukseen liittyvää?
Kommentit (13)
Kauanko olet pysynyt saavuttamassasi painossa?
No halojata halloo, missä vastaukset?
Olen vieläkin siinä painossa minkä saavutin.
Minä omaksuin uuden elämäntapani sillä tavalla että dieetoin kaikki muut päivät viikosta paitsi perjaintain. Eli siis muuten söin dieetti ruokiani, mutta perjantaina sain syödä niin paljon kuin haluan ja mitä vaan.
Onnea ap!
(Mikäli et ole anorektikko nyt).
Vierailija kirjoitti:
Minä omaksuin uuden elämäntapani sillä tavalla että dieetoin kaikki muut päivät viikosta paitsi perjaintain. Eli siis muuten söin dieetti ruokiani, mutta perjantaina sain syödä niin paljon kuin haluan ja mitä vaan.
Kysyn uudelleen, koska et ymmärtänyt kysymystä. Kuinka kauan olet pysynyt painossa, jonka saavutit? Siis kuinka monta viikkoa, kuukautta tai vuotta on kulunut siitä, kun pääsit laihdutustavoitteeseesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyn uudelleen, koska et ymmärtänyt kysymystä. Kuinka kauan olet pysynyt painossa, jonka saavutit? Siis kuinka monta viikkoa, kuukautta tai vuotta on kulunut siitä, kun pääsit laihdutustavoitteeseesi?
Eilen pääsin tavoite painooni (70kg)
Ap
Vatsalaukun operoinnilla vai omin neuvoin?
Kauan kesti? Olen saanut 4kg pois, kesti 3v ja 9kk.
N 97kg
Vierailija kirjoitti:
Kauan kesti? Olen saanut 4kg pois, kesti 3v ja 9kk.
N 97kg
Hiljaa hyvä tulee.
Miten sait omaksuttua uuden elämäntavan?