Kehu/hauku keskivartaloani!
Kommentit (51)
Ihan normaalin näköinen olet :) näytät sellaiselta suht sutjakalta ja hyvinvoivalta.
Sulla on pömppis! Ei hätää, niin mullakin
Sulla ei ole vyötäröä, vatsalihaksia ja mahaakin on.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:33"]Sulla on pömppis! Ei hätää, niin mullakin
[/quote]. Missä se pömppis on?
Panisin sinut aivan puhki. Eli siis toisin sanottuna, keskivartalosi onkin seksivartalo. Tarkoitan että olet ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:36"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:33"]Sulla on pömppis! Ei hätää, niin mullakin
[/quote]. Missä se pömppis on?
[/quote]
Ap:n kuvassa! Ihan selvä pömppömaha!
Ihan mukavat kurvit. Jos sinulla ei ole selkäsärkyjä ja syvät vatsalihakset ovat kunnossa niin voit olla ikionnellinen.
Nätimpiäkin kroppia nähnyt.. vaikutat löysältä, eli rasvaa on, mut siitä pääsee aina eroon!
Ilmiselvää vaimomateriaalia ja miksei jynkkymateriaaliakin.
Nätti vatsa, toivottavasti olet itse tyytyväinen.
Taitaa nykyään ihmisillä olla liian helppoa, kun energiaa jää niin paljon oman ulkonäön pohtimiseen.
Rumahan tu on, itse ottaisin käyttöön kiinteytyskuurin. Ja äkkiä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:17"]Miksi haluat kehuja/haukkuja? [/quote] Tietääkseni mitä muuttaa!
[/quote]
Älä muuta mitään!
Minä yhdyn edellisiin, että on vähä semmonen plösö, mutta pieni vaiva tehä itsestään hyvän vartalon. Enkä tarkota nyt kaikkien hehkuttamaa fitness kroppaa.
Kukaan mies ei halua plösöä, timmi se pitää olla!
Kyllä naisbodyssa tulee olla rasvoja juuri tuohon malliin. Todella soivannäköinen peli.
Ole tyytyväinen itsees, niin muutut kauniiksi muidenkin silmissä. :)