Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuoidut käsivarret

Vierailija
19.10.2021 |

Hoitajalla. Tämä pitäisi kieltää. Tai ainakaan se tärvelty iho ei saisi työssä olla näkyvillä. Hirvittävää jos joutuisi jonkun satamajätkän tyylisen ämmän hoidettavaksi. Vaatisin toisen hoitajan. Mikään ronski lyyli ei minuun koske! Mitähän se lyyli tuumais, jos sille sanois niistä sinikirjavista käsivarsista pahasti. Menis varmaan haukkumaan itku silmässä... Tai kohtelis sitte niin kuin just oliskin ihan oikeasti se satamajätkä tai -vosu. Vielä räkäsen turpea ääni...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, en ikinä ottaisi tatuointia, hyi olkoon

Vierailija
2/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitsu,ja mun mielestä ne tatskat pitäis peittää näissä hommissa, kuten monissa muissakin.

Ja usea niin tekeekin onneksi.

Nuita kuitenkin on todella monilla,mutta jotenkin pitäs olla "puhdas" sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen aloittajan jutuista se, kun mun lapset oli uhmaiässä. Mutta kun mä haluun!!!!!

Vierailija
4/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoitsu,ja mun mielestä ne tatskat pitäis peittää näissä hommissa, kuten monissa muissakin.

Nuita kuitenkin on todella monilla,mutta jotenkin pitäs olla "puhdas" sairaalassa.

Mites tämä sopii siihen, kun hoitajien työasuissa harvoin on pitkät hihat?

Vierailija
5/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä noloa jos kädet ohuet kuin mehupillit. Kaikki tietää, että miehellä pitää olla kunnon haba ennenkuin otetaan yhtään tatskaa! 💪

Vierailija
6/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä noloa jos kädet ohuet kuin mehupillit. Kaikki tietää, että miehellä pitää olla kunnon haba ennenkuin otetaan yhtään tatskaa! 💪

Mä en tiennyt tätä, enkä tämän viestinkään lukemisen jälkeen tiedä.

Vierailija
7/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tatuointihullulla reseptien uusimis päivä!! :D

Vierailija
8/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tämä sopii siihen, kun hoitajien työasuissa harvoin on pitkät hihat?

On sellaisia tehtäviä joissa työasun alke voi laittaa oman pitkähihaisen paidan. Työasuvalikoumassa on myös pitkähihaisia jakkuja siis villatakin tyyppisiä vaatekappaleita.

On myös asiakaspalvelutehtäviä joissa tatuointeja ei saa näkyä miltään kehon osalta, ei käsivarsistakaan. Mielestäni hoitajan työ on näitä vastaava.

Vierailija
9/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n kannattaisi nyt pitää suu supussa, Karma kuulee kaiken. Tai toki, voit jatkaa samaa linjaa vielä elvytyspöydälläkin - odotellessa sitä "puhdasta" hoitajaa. Nalli napsahtaa yleensä aina omaan nilkkaan. Terkuin tatuoitu likainen kokki.

Vierailija
10/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina Bonny Rotten mieleen ja alkaa panettamaan.

Vierailija
11/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap;n kannattaisi nyt pitää suu supussa, Karma kuulee kaiken. Tai toki, voit jatkaa samaa linjaa vielä elvytyspöydälläkin - odotellessa sitä "puhdasta" hoitajaa. Nalli napsahtaa yleensä aina omaan nilkkaan. Terkuin tatuoitu likainen kokki.

Mikä nalli? Sinä kokkina työskentelet siellä keittiössäs, ja juu, tosiaan niinhän se on, että sarjakuvissa, esim masi, kokki on tatuoitu ja vielä käryävä sätkäkin sillä on suupielessä. Mutta lienee kuitenkin tosiasiassa poikkeus tuossakin ammatissa että olis kirjottu ympäriinsä käsivarret. Ja niin tiedoksi, tatuoinnit ovat poistumassa muodista, jonottavat laserointeihin.... Rahaa riittäää....

Mikä karman laki? Anteeks, mut kuka täällä on se joka laukoo virkkeitä joiden asia-arvo on nolla!

Tatuoituja eii pitäisi pestata alan hommiin!

Mielleyhtymät rasvaisiin satamajätkiin ovat kyllä aivan yleisiä.

Onko sun porukkas se, jonka ydinjäsenistöön kuuluu se itseään hyvin fiksuna pitävä joka omissa somejulkaisuissaan esiintyy perse paljaana? Onko fiksu, ai niin, mut eihän tollanen sen kahjon kohdalla muuta kuin mainetta lisää....

Juu, ja tosiaan nykyään alalla ei ole mitään väliä miten käyttäydytään! Suusta voi päästellä mitä vain!

No, mites, joko otit lääkkees, ettei karma vaan pääse iskeen!!!!!!

Just, ja tolle sun kaverilles: aloittajalta tämä oli kyllä ensimmäinen tatuointeja koskeva teksti. Joten pettiks teiltä nyt pahemman kerran ip-tarkkailu! Osuko nilkkaan, ootko muuten niitä joilla on vapaus hengittää... Niitä jotka ovat olevinaan karman toteuttajia! Karmaaaaaaaaaaaaa!

Vierailija
12/12 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko Noora Karmaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän