Ei huolta. Afrikan tähti -casessa järjestetään nyt kriisiapua kaikille osapuolille.
"Olemme järjestämässä kriisi- ja keskusteluapua kaikille osapuolille."
https://twitter.com/helsinkiuni/status/1450164434761043972?s=20
Kommentit (110)
Ihanaa! Persuloisten horkkainen r u n k k u r i n k i täyden kiiman vaiheessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Martinex julkaisee seuraavaksi Pedo-pelin jossa voi kiertää kyttäämässä lapsia leikkipuistoissa ja alakoulujen aitojen takana.
Persuloidit tykkäsivät. Kun kääntäisi poliisikortin menettäisi lapokansion sisällön ja pääpalkinto pitäisi toimittaa Urjalaan ennen kuntavaaleja.
Google: pedo + persu + urjala
No, eipä yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Martinex julkaisee seuraavaksi Pedo-pelin jossa voi kiertää kyttäämässä lapsia leikkipuistoissa ja alakoulujen aitojen takana.
Sen saisi lahjaksi kun tilaa ”Totuus kiihottaa” -kirjan. :D
Kyllä tässä itsekin kohta kriisiapua tarvitsee, niin hulluksi mennyt tämä meno.
Minusta on kyllä ihan kohtuullista, että tämän kohun vastaajiksi joutuneet opiskelijat saavat kriisiapua. Siis he ovat järkänneet porukalla jotain ohjelmaa, että uudet opiskelijat saisivat tilaisuuden tutustua toisiinsa ja vanhempiin opiskelijoihin. Teemaa on kukaan puskenut väkisin läpi, kunhan on jotain maantieteeseen vähän liittyvää. Jokaisella on kädet täynnä omienkin asioidensa kanssa, mutta tekivät tällaista ekstraa yhteiseksi iloksi.
Nyt heitä ja heidän toimintaansa on puitu valtakunnan ykkösmedioissa jo päiväkausia. Mitä ikinä he tekevät tai sanovat, se pahentaa vellontaa - joku loukkaantuu lisää. On kova paikka, useimmat kun eivät vielä tänä päivänäkään ole mitään huomionkipeitä mediapersoonia.
Ulkomaan pellet kohta päättää mitä Suomessa saa tehdä ja mitä ei.
Tarvitsen kriisiapua! Kärkkäinen on myynyt loppuun kaikki Afrikan tähti lakanat. Jäin ilman 😬
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaan pellet kohta päättää mitä Suomessa saa tehdä ja mitä ei.
On aika sanoa ei.
Pelattiin lapsena Afrikan tähteä. Se oli minun lempipeli. Aina jännitystä mistä löytyy nämä kivet mistä maksetaan rahaa ja tietysti mistä löytyy Afrikan tähti. Ei puhettakaan, että olisimme miettineet lapsena kuinka rasistinen peli tämä on, ei puhettakaan.
Olen pelannut peliä myös oman lapseni kanssa ja ei puhettakaan rasismista, ei todellakaan.
Mikä tätä maailmaa oikein vaivaa, nämä hullut yrittävät kaivaa rasismia joka paikasta. Minua oksettaa tämä nykymeno, Suomi tarvitsee sellaisen Pääministerin ja Presidentin, jotka sanovat että nyt riittää tämä hulluus.
On aika keskittyä oikeisiin ongelmiin eikä näihin keksittyihin ongelmiin, mistä huudellaan varsinkin Ylellä, veronmaksajien maksamalla kanavalla. Minä sanon että NYT RIITTÄÄ TÄMÄ HULLUUS, woketus ja cancelointi, NYT RIITTÄÄ.
Suomessa on paljon köyhiä, nuoria jotka tarvitsevat oikeasti mielenterveyspalveluita eikä todellakaan minkään Afrikan tähti pelin takia, vaan muiden asioiden takia. Suomessa on paljon oikeaa vääryyttä miten ihmisiä kohdellaan, tämä saatanan Afrikan tähti kohu ei kuulu niihin ongelmiin.
Martinexilta on tulossa keskitysleiripeli jouluksi.