Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sallitko perintösi menevät adoptoidulle lapselle?

Vierailija
19.12.2014 |

Haittaisiko se sinua yhtään missään tilanteessa vai onko lapsenlapsi aina yhtä rakas ja oma?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen perii, joka on jonkun lapsi, adoptoitu tai sama veri. Miksi niitä sitten ottais, jos inhoaa niitä niin paljoen ettei perintöä niille halua antaa? 

Vierailija
22/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:06"]

Mun mielestäni perinnön jättämisessä(tai jos niikseen tulee, perheessä)  ei ole kyse biologiasta, vaan kasvamisesta ja kavattamisessa samaan kulttuuriperintöön ja arvomaailmaan.  Halua, että varallisuuttani hoitaa aikanaan joku, jlla on saman tapaiset ajatukset sen hoitamisesta ja käyttämisestä kuin minulla. Näin uskon että omaisuudestani on eniten iloa tuleville polville ja että näin myös minun muistoni parhaiten säilyy tai henkeni elää. Minä olen kuitnkin kasvattanut omat lapseni hyvin ja luoan sihen, että he kasvattavat omansa hyvin. Niinpä voin huoletta jättää myös aineellisen perintöni näille lapslle ja lapsenlapsille, joiden luotan vaalivan myös henkistä perintöäni. 

[/quote] 

Perintö koetaan rakkauden osoituksena.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:51"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:41"]Tiedän perheen, jossa adoptiolapsi ei perinyt isovanhempiaan, koska tappoi isoäitinsä. Sillä tavalla menettää lakiosan. Väärinhän se on palstan mielestä. [/quote] mutta voihan biologinen jalkelainenkin menettaa perintonsa kyseisella toiminnalla, ei oo kauan ku siita luin. [/quote] Ei voi, vaan menettää. Piste. Ihan yks hailee kenet tapat, mutta et voi periä uhriasi!

[/quote]

Menettäähän sen aina noissa tapauksissa. Ei ole kauaa aikaan, kun luin just lehdestä, että tuomion lisäksi lapsi määrättiin menettämään perintönsä. Oli puukottanut äitinsä.

Vierailija
24/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan kyseessä isovanhempi, joka ei koskaan hyväksynyt adoptoitua lastenlasta oikeaksi lapsenlapseksi ja toi sen aina auliisti esille lapsen läsnäollessa? Kun siis tiedät perheen.

I rest my case, t. nro 6

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:41"]

Tiedän perheen, jossa adoptiolapsi ei perinyt isovanhempiaan, koska tappoi isoäitinsä. Sillä tavalla menettää lakiosan. Väärinhän se on palstan mielestä.

[/quote]

Vierailija
25/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti myös rakkauden tähden tapetaan ihmisiä. Ehkä enempikin sen takia 

Vierailija
26/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, mutta en ole adoptoinut ketään, joten ei minua kukaan adoptoitu voi periä. Jos taas ajatellaan jotain lapsenlapsia, niin hehän perivät minut tytärteni kautta, siis tarkalleen ottaen heidät eikä minua. Mitäpä minulla on siihen sanomista, vainaja jo siinä vaiheessa. Outoja kysymyksiä.

Vierailija
27/27 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:49"][quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:41"]Tiedän perheen, jossa adoptiolapsi ei perinyt isovanhempiaan, koska tappoi isoäitinsä. Sillä tavalla menettää lakiosan. Väärinhän se on palstan mielestä. [/quote] mutta voihan biologinen jalkelainenkin menettaa perintonsa kyseisella toiminnalla, ei oo kauan ku siita luin. [/quote] Ei voi, vaan menettää. Piste. Ihan yks hailee kenet tapat, mutta et voi periä uhriasi! [/quote] Menettäähän sen aina noissa tapauksissa. Ei ole kauaa aikaan, kun luin just lehdestä, että tuomion lisäksi lapsi määrättiin menettämään perintönsä. Oli puukottanut äitinsä.[/quote]

Rikoshyödynhän menettää aina kun tuomitaan, liittyy varmaan siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän