Miten saa itsestään hyviä IG kuvia? Näytän variksenpelättimeltä selfiessä?
Vaikka kuinka meikkaan niin meikkivoide näyttää valossa pahalta, naama roikkuu, nenää näyttää isolta. En osaa poseerata.
Miten ihmiset osaa ottaa ittestään vaatekuvia jne.?? Mulla ei ole ketään joka ottaisi kuvia.3
Kommentit (6)
Entä jos pyydät jotain muuta olemaan kuvassa niin saisit nättejä ja voisit niitä esitellä?
Kokokuvan saa kun laittaa puhelimen kameran ajastimelle ja pöydälle tmv pystyyn.
Mitä jos sulkisit ne sometilit ja keskittyisit elämiseen? Ei sieltä instasta mikään komea rikas prinssi lehahda paikalle jalkojesi juureen eikä kukaan ihaile tai pidä sinusta yhtään sen enempää tosielämässä vaikka kuinka editoisit ja tuunaisit lärvikuvaasi ja feikkaisit arkielämääsi tykkäysten toivossa.
Olen melkein kaikissa valokuvissa kuin petolinnun perce, mutta (uskokaa tai älkää) minua monet sanovat kauniiksi ja kun minulla hetken aikaa oli viihdeputki ympärillä oli miestä kuin pipoa ja moni sanoi erittäin kauniiksi naiseksi. Ja jopa monet naiset sanovat niin.
Minä en ymmärrä, ovatko ihmiset sokeita vai ovatko kuvat epäonnistuneita?
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein kaikissa valokuvissa kuin petolinnun perce, mutta (uskokaa tai älkää) minua monet sanovat kauniiksi ja kun minulla hetken aikaa oli viihdeputki ympärillä oli miestä kuin pipoa ja moni sanoi erittäin kauniiksi naiseksi. Ja jopa monet naiset sanovat niin.
Minä en ymmärrä, ovatko ihmiset sokeita vai ovatko kuvat epäonnistuneita?
Naiset kehuvat kilpaa toisiaan edessäpäin ja puukottavat sitten selän takana lapaluiden väliin. Miehet sanovat mitä vaan saadakseen viihdeputkessa olevalta naiselta persettä. Kauniiksi kehuminen toimii lähes aina.
Laitat vaan tarpeeksi onta filtteriä niin naama silottuu eikä mistään muustakaan saa kovin selvää.