Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoitsija, pyydätkö tuntemattomalta, jos omat on loppu?

Vierailija
19.12.2014 |

Näin tänään, kun narkomaanilta vaikuttanut mies, joka oli liikkeellä tavallisen näköisen naisen kanssa, kääri irtotupakoita. Liimasi paperin kiinni kielellään ja laittoi valmiit naisen tupakka-askiin. Suusta valui sylkeä ihan norona, kun tuota teki. Tuli mieleeni, että kun joltakin pyytää, niin voi olla itsekäärittyjä tai on voinut pitää tupakkaa jo huulillaan. Otatko tupakan?

Esim hepatiitti tarttuu tosi hanakasti, mutta HIV ei niinkään. Mietin, että miten yleistä on saada Hepatiitti juuri näin. Ettehän suutelekaan tuntemattomia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä, mutta tarjoan jos joku pyytää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suudellut tuntematonta.

Vierailija
4/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaako limaiset tupakat?

ap

Vierailija
5/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:14"]

Olen suudellut tuntematonta.

[/quote]

Tulen suutelemaan jatkossakin. Pitänee laittaa rokotukset kohilleen. Tarviiko rabiesta?

Vierailija
6/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt, itse käärittyjä en polt, ellen tunne sitä antanutta henkilöä. Tupakka-askin pummiessa kierrän epämääräisen näköiset tyypit, ja pyydän vain siisteiltä ihmisiltä. Kyllä sen aika hyvin narkkarit erottaa.

Vierailija
7/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pyydä. MItkä pummit toisten tupakoita polttavat edes?

Vierailija
8/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:16"]Olen pyytänyt, itse käärittyjä en polt, ellen tunne sitä antanutta henkilöä. Tupakka-askin pummiessa kierrän epämääräisen näköiset tyypit, ja pyydän vain siisteiltä ihmisiltä. Kyllä sen aika hyvin narkkarit erottaa.
[/quote]
Äh, piti kirjoittaa tupakkaa pummiessa, ei kokonaista askia :D aivokatkos :D

Vierailija
9/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:17"]En todellakaan pyydä. MItkä pummit toisten tupakoita polttavat edes?
[/quote]
Joskus esim baarin illan päätteeksi tupakat loppu, kotona tupakkaa, mutta ei raaski maksaa 7-8 euroa askista, jonka baarista ostaa, sen yhden tupakin takia.

Vierailija
10/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä keneltäkään, vaan käyn itse ostamassa sitten heti kun mahdollista. Liikaa kuullut tarinoita että tupakassa ollut jotain muuta, kuin pitänyt :D Ja itse en muutenkaan tykkää "pummeista"/tupakan kitisijöistä. 

Vierailija
11/11 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 15:19"]En pyydä keneltäkään, vaan käyn itse ostamassa sitten heti kun mahdollista. Liikaa kuullut tarinoita että tupakassa ollut jotain muuta, kuin pitänyt :D Ja itse en muutenkaan tykkää "pummeista"/tupakan kitisijöistä. 
[/quote]
Kyllä mä tuntemattomille voin sillon tällöin heittää, mutta pummi-kaverit on rasittavia. Sellaiset joilla ei ikinä ole omia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän