Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto tätä joulua, yli 1600 jo mennyt lahjoihin

Vierailija
19.12.2014 |

Ensin ei pitänyt mitään hankkia mutta taas iski into

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 50e. Ei olisi mennyt sitäkään koska sanoin, etten tarvitse mitään, mutta vanhemmat kuitenkin haluavat ostaa jotain, joten pakko oli sitten kuitenkin jotain hommata. Olisi noloa olla antamatta mitään, jos itse saa.

Vierailija
2/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmästi voi toimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:13"]

Mulla meni 50e. Ei olisi mennyt sitäkään koska sanoin, etten tarvitse mitään, mutta vanhemmat kuitenkin haluavat ostaa jotain, joten pakko oli sitten kuitenkin jotain hommata. Olisi noloa olla antamatta mitään, jos itse saa.

[/quote]

Sama täällä. Sovittiin jo ollessani 12-vuotias, ettei ostella lahjoja, mutta joka vuosi sieltä tulee jotain. Ajattelin käyttää noin 40 euroa tänä vuonna lahjoihin.

Vierailija
4/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski viime tinkaan ahdistus, että joulu on pilalla jos ei oo kunnon lahjoja. Et lapset pettyy. 

Vierailija
5/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:13"]

[/quote]

Sama täällä. Sovittiin jo ollessani 12-vuotias, ettei ostella lahjoja, mutta joka vuosi sieltä tulee jotain. Ajattelin käyttää noin 40 euroa tänä vuonna lahjoihin.

[/quote] 

Kyllä mullakin oli budgetti ajatuksissa, 350 piti antaa rahana. Nyt oon sössinyt koko homman jälleen... 

Vierailija
6/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaiken tarpeellisen suoraan Kiinasta eBayn kautta, korkeintaan meni kymppejä. Kivijalkaliikkeiden kauppiaat jäivät nuolemaan näppejään.

Vierailija
7/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin mennyt reippaasti yli 1000€. Tiesin sen kyllä jo, kun aloin lahjoja miettiä. Vähän olen tainnut ylittää alkuperäistä budjettia, mutta ei se mitään. Rakastan antaa lahjoja eikä se onneksi ole muilta pois. Ihan omasta pussista vaan.

Vierailija
8/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan joululahjaksi vain kukkia.

Vierailija
9/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 14:23"]

Tilasin kaiken tarpeellisen suoraan Kiinasta eBayn kautta, korkeintaan meni kymppejä. Kivijalkaliikkeiden kauppiaat jäivät nuolemaan näppejään.

[/quote] 

Saksasta puolet ja yksityisiltä (tori) loput paitsi 150 joka meni suomikauppaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi