Kaverin ärsyttävät vauvapäivitykset
Täytyy jonnekin avautua... Sekä minulla että facebook-kaverillani on vauva, ja olen täysin kyllästynyt hänen ihanaa vauva-arkea hehkuttaviin päivityksiin. Kaikki on NIIN hyvin: raskauskiloja tuli vaan 2 ja nyt hän on laihempi kuin raskaaksi tullessaan, hänen syvät vatsalihaksensa ovat hyvässä kunnossa, imetys sujuu ja jos ei suju, hän herää vaikka yöllä lypsämään eikä se haittaa mitään, vauva nukkuu hyvin yöllä, vauva on niin vahvaluonteinen, vauvan isä on niin ymmärtäväinen...
Ei munkaan asiat huonosti ole, mut huonounisen vauvan kanssa ja muutamia raskauskiloja laihdutellessa tuo ei oo kivaa luettavaa. Aluksi olin iloinen kaverini puolesta mutta nyt hän on ruvennut enemmänkin ärsyttämään... Niin, ei mulla tässä muuta. Voitte kertoa vastaavia kokemuksianne tai vaikka sen, miksi mahdollisesti teette vastaavia päivityksiä. Itse en ole juuri päivittänyt vauva-aiheesta facebookiin.
Kommentit (5)
Itselleni fb on myös eräänlainen "päiväkirja". Minua ei haittaa yhtään, jos joku ei tilaa päivityksiäni tai ei niistä tykkää, on kiva itse vaan lukea vaikkapa vuoden 2011 päivityksiä kun ne on tehnyt silloin reaaliaikaisesti.
Päivitän siis jotain jos mieli tekee, en suinkaan päivittäin tai välttämättä edes viikoittain, mutta se voi olla joko höpönlöpöä tai silkkaa hehkutusta.
Ja itseasiassa itselläni olen huomannut, että juuri vauvapäivitykset ja -kuvat keräävät eniten tykkäyksiä, noin kolminkertaisen määrän muihin verrattuna (jos siis mietitään mikä omaa kaverilistaani eniten näyttää kiinnostavan).
Tottakai on vauvastaan innoissaan, raja pitäisi kuitenkin vetää jossain kohtaa... Ihmisiä on niin paljon erilaisia, ja tämä tapaus on vissiin sellainen, että saattaa vain esittää onnellisuuttaan. Facebookiin laitetaan kaikkea vaaleanpunaisten lasien läpi katsottuna, mutta varmasti arjessa myös hän on joskus kiukkuinen, väsynyt ja turhautunut, niitä vaan ei hänen mielestään kuulu sanoa facessa. Meitä on niin erilaisia, itse päivitän vain, kun jotain uutta/ihmeellistä/erityistä on tapahtunut, tähän ei lasketa vauvan naurua, puklua, isän hellyydenosoituksia...
Ja sitten ihmetellään kun Facebook hiljentynyt.. Teet niin tai näin niin aina väärinpäin.
^En mä tuollaista ihmettele, kun itsekin päivitän niin harvoin. Ap
Tuo on uskomattoman rasittavaa. Näiden ihmisten pitäisi luoda oma ryhmä ihmisille, joita vauva-asiat kiinnostavat, ja jakaa kuvat ja hehkutukset siellä. Turhauttavaa lokata jonkun kaverin kaikki päivitykset vain siksi, että sieltä tulee kolmekymmentä lapsikuvaa kerralla.