Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lisääntynyt ulostamisentarve

Vierailija
19.12.2014 |

Ennen kärsin ummetuksesta, pahimmillaan olin paskomatta 19 päivää. Nyt tuntuu, että paskalle pitäisi päästä yhden näkkileivänkin jälkeen. Edellispäivänä paskoin KOLME kertaa. ennen paskoin n. 1 kerran viikossa, nykyään väh. Kerran päivässä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita oireita kuin tuo n. 3 kertaa päivässä?

Mahakipuja? Ripulia? Verta ulosteessa?

Jos noita edellä mainittuja ja ulostamiskerrat lisääntyvät väh 5 kertaan päivässä =» LÄÄKÄRIIN! Muutoin oo huoletta, senkus van käyt paskomassa, ku tarve tulee.

Vierailija
2/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uloste on normaali (pehmeää, ei verta, ei limaa, normaalin väristä), niin olisin huoletta. Lääkäri sanoi minulle että 1-4 ulostamiskertaa päivässä on normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ihan kolme kertaa - mulle tuo on normi. Ja joskus olen käynyt isolla asialla jopa 7 kertaa päivässä.

Vierailija
4/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:22"]

Ai että ihan kolme kertaa - mulle tuo on normi. Ja joskus olen käynyt isolla asialla jopa 7 kertaa päivässä.

[/quote]

Kannattaisi kääntyä lääkärin puoleen.

Vierailija
5/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö kuin hevonen, niin paskoo kuin hevonen.

Vierailija
6/6 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin yleisesti ottaen 19 päivän ulostusväli on kyllä huolestuttava juttu. Normaalimpi se kolme kertaa päivässä on.

Paitsi jos ruokailutottumuksissasi ja liikunnan määrässä ei ole tapahtunut muutosta, niin outo hommahan tuo on. Kävisin lääkärissä, jos jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan