Naisvaltainen ala on sotatantere
Olen sairaanhoitaja ja töissä osastolla, jossa vain yksi mies hoitajana. Töissä on jatkuvaa paskanpuhumista, selkäänpuukottamista ja kateutta toisia kohtaan.
Itseä vituttaa olla töissä paikassa, jossa ei tiedä milloin seläntakana puhutaan paskaa kahvitauolla. Pomostakin jatkuvaa paskaa, jopa Facen messengerissä. Sitten pikkujouluissa oltiin niin mielin kielin.
Nainen on naiselle susi! Miten tällaisen paskan saisi loppumaan. Kokemuksia? Saa purkaa ketusta myös.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 13:59"]
Minusta on niin outoa tämä naisten itselleen iskostama ajatus siitä, miten se on jotenkin eksklusiivisesti naisten piirre juoruilla ja puukottaa selkään. Olen miesvaltaisella alalla töissä ja voin sanoa, että kyllä ne miehetkin osaavat porukoissaan olla melkoisia työpaikkakiusaajia ja juoruilijoita. He eivät vain naisten keskellä sitä näytä, mutta omissa porukoissaan saattavat käyttäytyä aivan samalla tavalla. Eli ei ole mitenkään sukupuolesta riippuvainen tapa, enemmänkin työporukasta ja ihmisestä itsestään.
[/quote]
Miesvaltaisella työpaikalla on vielä pahempaa suunsoittoa ja kiukuttelua kuin naisvaltaisella.
Itse naisena,nuorempi muita olen niin joutunut silmätikuksi,kun sain ehdotuksen lisäkoulutukseen... Vapaa ajalla jo tultu sanomaan miksi miksi eräs toinen ei pääse .... Huh huh. En voi irtisanoutuakaan,koska minulla lapsi elätettävänä vielä.
Sanoisin paitsi kiiman ja hekuman tantereeksi, olen yksin miehenä tommosessa paikassa:(