Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen kaunein koti 2021 in Saanan ja Ollin koti

Vierailija
18.10.2021 |

Ei tarvitse enää muita esitellä. Johan tuota valkoista maalia on jo katsottu.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisia molemmat designin, taiteen, sisustamisen suhteen. Epäreilua taviksille. Nyt kisa on sitten jo ratkaistu. Totta kai tää on kaunein. Mutta ei reilua. Voisiko kokkauskisoissa olla ammattikokit vastaan tavikset? Idols-kisassa koulutytöt vastaan ammattilaulajat?

Tässäkin pitäisi olla ammattilaisille ja maallikoille oma sarja.

Ohjelma on "Suomen kaunein koti", ei "tavisten kaunein koti". Sitä paitsi he ovat muotoilijoita, ei sisustusarkkitehteja tai -suunnittelijoita.

Vierailija
22/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä jakso?

Jakso 9. 1900-luvun puutalot.

Ai se kaamea ankea pohjalaistalo? Ankea. Ankea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten olen ihmetellyt näitä taloja, jotka on ulkoa täysin laittamatta. Minusta piha pitää olla kunnossa, jotta voi puhua kauniista kodista.

Vierailija
24/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, iltapäivälehtien tietojen mukaan otsikossa mainittu koti voitti. Olen pettynyt. En viihtyisi noin kalseassa kodissa. Muutama matto sentään lattioilla, mutta ei ainuttakaan ikkunaverhoa. Ja olohuoneessa ne lautalavitsat markkeeraamassa sohvia. Jotenkin haistan suhmurointia. Oliko ohjelman juontajalla ja asiantuntijoilla sormensa pelissä? Mukana oli monia lämpimiä, viihtyisiä koteja, mutta ne saivat aina alhaisimmat pisteet eli ei jatkoon. Surullista. Amatöörejä sorsittiin ammattilaisten kustannuksella.

Vierailija
25/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkonummen talo oli paras. Se punainen talo, jossa oli ihanat vanhat hirsiseinät sisällä. Se pääsiki onneks 5 eniten äänestettyjen joukkoon, oli siis 5 eniten saanu ääniä. Aivan upea talo! 😍😍

Vierailija
26/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkonummen talo oli paras. Se punainen talo, jossa oli ihanat vanhat hirsiseinät sisällä. Se pääsiki onneks 5 eniten äänestettyjen joukkoon, oli siis 5 eniten saanu ääniä. Aivan upea talo! 😍😍

Ai se tusinarempalla pilattu tusinasisustettu tusinatuotteeksi muuttunut talo ankealla sorapihalla?

Vierailija
27/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmettelen, miten juontajat eivät muka tienneet talon asukkaita. Talo on ollut esillä niin monessa paikassa. Ammattilaispiirit lienevät melko pieniä.

Vierailija
29/29 |
17.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kalsea oli tuo Toukolaakson koti.  Huoneet suuria ja tyhjän tuntuisia.  Hassua, että itse olin myynyt

Venetsia-tuolini pois, samoin kuin pahkakulhon ajastaan jääneenä ja epäkäytännöllisinä ja nyt sellaiset

oli tuossa voittajakodissa.  Olen aivan tavis, enkä hanki mitään design-kamaa, mutta olen silti eri linjoilla

tuon sisustuksen kanssa.  Se korokkeelle väsätty sohva/sänky oli outo.