Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudenvuoden lupaus, jota et kerro julkisesti

Vierailija
19.12.2014 |

Onko sinulla uudenvuoden lupausta, jota et aio kertoa läheisillesi? Kerro se tänne. Itse lupaan lopettaa aikani haaskaamisen väärän ihmisen kanssa ja alkaa elää omannäköistä elämää. Yritän olla ajattelematta koko ajan sitä, mitä muut minusta ajattelevat. Lupaan luottaa itseeni enemmän ja vaatia itseltäni vähemmän. Lupaan alkaa toteuttaa omia haaveitani ja tavoitteitani sen sijaan, että eläisin vain muita varten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio elää ens vuotta loppuun asti.

Vierailija
2/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion lopettaa exän facebookin stalkkaamisen. Läheisille olen sanonut, etten ole sitä tehnyt pitkään aikaan...

Vierailija
4/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion olla parempi äiti lapsilleni. Lupaan olla onnellisempi, enkä valittaa turhista ja mitättömistä asioista. Aion olla onnellinen siitä, että olemme terveitä, siitä että on töitä, siitä että meillä on toisemme kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. 

Vierailija
5/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan ostelemisen kaikenmaailman Klarnoilla, ellostileillä, collector crediteillä, Anttilalainoilla yms. Olen ihan koukussa tuollaisiin "osamaksuihin", vaikka oikeasti ne tulee tosi kalliiksi ja voisin yhtähyvin maksaa ostokset kerralla pois. Aion tammikuussa maksaa kaikki tuollaiset luotot pois, ja lopettaa niillä ostamisen. Jos ei ole varaa ostaa niin, että maksan heti ostokseni verkkopankissa, en osta sitten ollenkaan.

Vierailija
7/7 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sivusuhde, mutta lopetin sen, koska olemme molemmat varattuja eikä mies jätä ikinä perhettään. Lupaan lopettaa miehen profiilin stalkkaamisen Facebookissa. Muuten en saa häntä ikinä mielestäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi