Minulla ei ole ollut elämää, olin kiusattu koko lapsuuteni ja nuoruuteni
Minulla on ehkä ammatti, mutta ei paljon enempää. Saan rahaa, mutta mitä siitä? Minulla ei koskaan ollut sitä huoletonta nuoruutta. En voi olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ei sillä, että kukaan haluaisi olla tekemisissä kanssani vapaaehtoisesti. Kiusaajani ovat kaikkialla, joten en voi edes tehdä mitään. En lapsena uskaltanut enkä voinut tehdä mitään enkä uskalla tai voi vieläkään. Minusta ei koskaan tule sitä kaunista ja suosittua. Ei ole mitään järkeä elää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat valittaa ap. Monella kiusatulla ei ole edes töitä tai rahaa. Miksi et auta heitä vaan kääriydyt omiin olemattomiin ongelmiisi?
Miten voisin auttaa heitä, jos en osaa auttaa itseänikään? Ja jos minun ongelmani ovat olemattomia niin eikö silloin heidänkin?
Ap
Sinulla on VÄHEMMÄN ongelmia.
Miten niin? Mistä tiedät, että kiusaaminen on ainoa ongelmani?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enkä tule koskaan olemaan niin pieni mitä nuorena olin, vaikka en ole lihonut ihan hirveästi niin en kuitenkaan ole niin pieni kuin silloin enkä silloinkaan kelvannut kenellekään, joten en kelpaa varmasti nytkään.
Ap
Äläs sano. Laita ittes nätiksi ja iske kiusaajan puoliso. Siitäs saavat!
Minusta ei saa nättiä. Jos en mitään muuta peruskoulussa oppinut niin sen.
Ap
Älä usko niitä räksyttäjiä. Kokeile eri tapoja löytää oma tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäs kehtaat valittaa ap. Monella kiusatulla ei ole edes töitä tai rahaa. Miksi et auta heitä vaan kääriydyt omiin olemattomiin ongelmiisi?
Miten voisin auttaa heitä, jos en osaa auttaa itseänikään? Ja jos minun ongelmani ovat olemattomia niin eikö silloin heidänkin?
Ap
Sinulla on VÄHEMMÄN ongelmia.
Ei tilanteita voi vertailla tuolla tavalla. Itse olen vakavasti sairas, mutta en silti koe oikeudekseni määritellä muiden ongelmien määrää tai vertailla muita itseeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda paikkakuntaa ja laita sitten verkot vesille puolison löytämiseksi.
Ei auta.
Ap
Näyttää siltä, että haet nyt vain sääliä itsellesi. Ehkä sun piäisi vähän aikuistua. Eikö ole mahdollista löytää jotain vertaistukea tai vastaavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihda paikkakuntaa ja laita sitten verkot vesille puolison löytämiseksi.
Ei auta.
Ap
Näyttää siltä, että haet nyt vain sääliä itsellesi. Ehkä sun piäisi vähän aikuistua. Eikö ole mahdollista löytää jotain vertaistukea tai vastaavaa?
Ehkä pitäisi joo ja pitää turpani kiinni eikä häiritä teidän täydellisyyksien elämää. Pelottaako, että omat teot tulevat julki hä?
Ap
Katkerana ja kostonhimoisena ei pysty rakastamaan.
Ei auta.
Ap