Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole ollut elämää, olin kiusattu koko lapsuuteni ja nuoruuteni

Vierailija
18.10.2021 |

Minulla on ehkä ammatti, mutta ei paljon enempää. Saan rahaa, mutta mitä siitä? Minulla ei koskaan ollut sitä huoletonta nuoruutta. En voi olla ihmisten kanssa tekemisissä. Ei sillä, että kukaan haluaisi olla tekemisissä kanssani vapaaehtoisesti. Kiusaajani ovat kaikkialla, joten en voi edes tehdä mitään. En lapsena uskaltanut enkä voinut tehdä mitään enkä uskalla tai voi vieläkään. Minusta ei koskaan tule sitä kaunista ja suosittua. Ei ole mitään järkeä elää.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosta niille.

Vierailija
2/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aikuisuutenikin on jäämässä epäonnistuneeksi ja yksinäiseksi kurjuudeksi. Vanhuutta en aio edes jäädä katsomaan. Joten tällainen oli minun kurja elämäni. Olisipa edes saanut jättää elämättä. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosta niille.

Joo! Mä haluaisin ihan hirveästi, mutta miten. Heillä on täydellinen elämä, perhe, koti, heillä on kaikki. Minulla ei ole mitään. 

Ap

Vierailija
4/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettäs kehtaat valittaa ap. Monella kiusatulla ei ole edes töitä tai rahaa. Miksi et auta heitä vaan kääriydyt omiin olemattomiin ongelmiisi?

Vierailija
5/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosta niille.

Joo! Mä haluaisin ihan hirveästi, mutta miten. Heillä on täydellinen elämä, perhe, koti, heillä on kaikki. Minulla ei ole mitään. 

Ap

Sinulla on työ. 280 000 suomalaisella ei ole.

Vierailija
6/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tule koskaan olemaan niin pieni mitä nuorena olin, vaikka en ole lihonut ihan hirveästi niin en kuitenkaan ole niin pieni kuin silloin enkä silloinkaan kelvannut kenellekään, joten en kelpaa varmasti nytkään.

Ap

Vierailija
7/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosta niille.

Ap

Paskanmarjat. Teen paskatyötä. Kuka tahansa voi myös tulla ottamaan paikkani.

Ap

Vierailija
8/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haluat? Et pääse mihinkään vertaamalla itseäsi muihin. Kenelläkään ei ole täydellistä elämää. Se on vale.

Vierailija
9/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettäs kehtaat valittaa ap. Monella kiusatulla ei ole edes töitä tai rahaa. Miksi et auta heitä vaan kääriydyt omiin olemattomiin ongelmiisi?

Miten voisin auttaa heitä, jos en osaa auttaa itseänikään? Ja jos minun ongelmani ovat olemattomia niin eikö silloin heidänkin?

Ap

Vierailija
10/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulinaa

Vierailija
11/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat? Et pääse mihinkään vertaamalla itseäsi muihin. Kenelläkään ei ole täydellistä elämää. Se on vale.

Haluan perheen ja kodin. Jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa minua. Haluaisin myös oikeutta.

Ap

Vierailija
12/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enkä tule koskaan olemaan niin pieni mitä nuorena olin, vaikka en ole lihonut ihan hirveästi niin en kuitenkaan ole niin pieni kuin silloin enkä silloinkaan kelvannut kenellekään, joten en kelpaa varmasti nytkään.

Ap

Äläs sano. Laita ittes nätiksi ja iske kiusaajan puoliso. Siitäs saavat!

Vierailija
13/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosta niille.

Ap

Ap

Voiko selkävaivainen? Polvivaivainen? Aivovammainen? Oppimisvaikeuksia omaava? kädetön?

Vierailija
14/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan perheen ja kodin. Jonkun jota rakastaa ja joka rakastaa minua. Haluaisin myös oikeutta.

Ap

Lol, luehan enemmän palstamiesten viestejä <3

Vierailija
15/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosta niille.

Ap

Ap

Voiko selkävaivainen? Polvivaivainen? Aivovammainen? Oppimisvaikeuksia omaava? kädetön?

Voi. Voi. Voi ehkä, jotkut aivovammaiset tekevät tätä työtä. Voi. Voi, mutta se vaatii kyllä soveltamista. 

Ap

Vierailija
16/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Arvaa mitä, vaikka olisi puoliso, se ei tarkoita että olisi joku joka rakastaa... Ennenpitkää ei rakasta itsekään. Moni asia voi näyttää hienolta ulospäin ja vain ulospäin.

Vierailija
17/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma ja suku vainoaa yhä ja tekee elämästäni helvettiä kontrolloimalal ym.:( Mutta elä uhallasi, nauti pikkujutuista käy kulttuurijutuissa, ulkoil, rentoudu luonnossa,hanki lemmikki jos tykkäät, kuntoiel jne. paljon voi elää yksinäänkin ja haistattamalla pitkät noille kpäille!

Mulla ei ole edes töitä ja terveys on tuhottu just kiusaamalla, mutta uhallanikin nautin pikkujuutuistani ja minimalistisesta elämästäni ja pääosin ihan yksinäni:) eipä ole ainakaan niitä kpäitä ihan lähellä jos ei sitä kumppaniakaan , mikä toki olisi ollut kiva jne.

Vierailija
18/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voisin auttaa heitä, jos en osaa auttaa itseänikään? Ja jos minun ongelmani ovat olemattomia niin eikö silloin heidänkin?

Ap

Sinulla on VÄHEMMÄN ongelmia.

Vierailija
19/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda paikkakuntaa ja laita sitten verkot vesille puolison löytämiseksi.

Vierailija
20/27 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Äläs sano. Laita ittes nätiksi ja iske kiusaajan puoliso. Siitäs saavat!

Minusta ei saa nättiä. Jos en mitään muuta peruskoulussa oppinut niin sen. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme