Päivittäinen ruokavalioni koostuu paskasta
Aamupalaa en syö. Kouluruokaab harvoin kosken (kallista). Ostan usein lounastauolla suklaapatukan ja light colan. Kotona on kanala nälkä, usein syön nuudeleita tai palastepizzan. Joskus turvaudun aspartaamilla maustettuun jogurttiin. Sipsipussikin on usein viikonlopun ainoa ateria, light juoman ohella.
Kommentit (5)
Mä olen syönyt tuohon tapaan viimeiset 20 vuotta. Lisäksi menee viikonloppuisin reilusti keskikaljaa. Hassua on, että olen hoikka ja vielä nelikymppisenäkin täysin terve ja hyvinvoiva. Kaikenlaisella sitä näköjään ihmiskroppa voi tulla toimeen :)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:00"]Mä olen syönyt tuohon tapaan viimeiset 20 vuotta. Lisäksi menee viikonloppuisin reilusti keskikaljaa. Hassua on, että olen hoikka ja vielä nelikymppisenäkin täysin terve ja hyvinvoiva. Kaikenlaisella sitä näköjään ihmiskroppa voi tulla toimeen :)
[/quote] En mäkään liho. :D ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:00"]Mä olen syönyt tuohon tapaan viimeiset 20 vuotta. Lisäksi menee viikonloppuisin reilusti keskikaljaa. Hassua on, että olen hoikka ja vielä nelikymppisenäkin täysin terve ja hyvinvoiva. Kaikenlaisella sitä näköjään ihmiskroppa voi tulla toimeen :) [/quote] En mäkään liho. :D ap
[/quote]
Et varmaan niin, ilmeisesti olet aika nuori kun opiskelustakin puhuit. Muistahan kuitenkin että tuo onni ei välttämättä jatku loputtomiin. En minäkään nuorempana lihonut millään, mutta nykyään ei tartte ku nähdä ruokaa ni humpsahtaa kilo lisää.
ällöttävää.