pyykinpesukone, joka huuhtelee hyvin?
Onko sellaista nykypäivänä? Kehu omaasi, malli ja merkki?
Kommentit (25)
Meillä on parivuotta vanha candy ja aina tulee kastunutta hajutonta ja raikasta pyykkiä ulos vaikken lisähuuhtelua käytäkään. Enkä käytä haisevia aineita jotka peittää hajuja. Täysikin koneellinen peseytyy.
Mene risteilylle ja pyykkipussi laivan perään.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä miten teillä hoidetaan nuo lisähuuhtelut, mulla on kone, jossa on vartin kylmähuuhteluohjelma, jonka laitan aina varsinaisen pesuohjelman jälkeen. Usein kahdestikin. Se antaa paljon uutta vettä ja pyykit eivät haise valmiina millekään. Bosch on kone. Ihan hyvä ja on kestänyt nyt jonkun 13 vuotta?
Tämä: 13 vuotta vanha kone, paljon vettä, pyykit eivät haise. Jos oli jo ostaessa vanhempaa mallia, niin puhdasta tulee.
Alle 3 vuotta vanha kone, pesuaika on kolminkertainen ja lisähuuhteluista huolimatta pyykit haisevat, jos ei erikseen lisää vettä. Koneen merkki on AEG.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on parivuotta vanha candy ja aina tulee kastunutta hajutonta ja raikasta pyykkiä ulos vaikken lisähuuhtelua käytäkään. Enkä käytä haisevia aineita jotka peittää hajuja. Täysikin koneellinen peseytyy.
Minun edellinen oli markkinoiden halvin kuivaava Candy. Ei haissut pyykit. Ehkä ei olisi kannattanut vaihtaa merkkiä, kun se päätti päivänsä eikä enää saanut korjatuksi.
Olisi kannattanut. Nyt ei vanhoihin koneisiin enää saa varaosia ja siksi niistä on pakko luopua. Jos olisi kaksi konetta, toisesta voisi ottaa varaosia.
Kaikista edesmenneistä kodinkoneista kaipaan eniten juuri sitä Pesukarhua, jolla saattoi villaohjelmalla pestä 90 asteessa sellaiset pyyhkeet, lakanat ym. jotka eivät olleet varsinaisesti kovin likaisia vaan käytettyjä.