Opiskelen siivoojaksi, haluatko kysyä jotain?
Jep, eli hetken aikaa vastailen, jos jotakuta kiinnostaa.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 06:06"]Monet eivät tiedä, että voi kouluttautua vähän "parempaan" siivousduuniin kuin pelkkä vessojen siivous. Kouluttaudutko esim. labra siivoojaksi vai miksi? Paljon on n. aloituspalkka :) [/quote]Pelkkiä vessoja? Kuka niin tekee? Itse siivoan mieluiten alueita. Toimisto, varasto esim. Niihin kuuluu myös aina vessoja.
[/quote]
Mulla päivän siivouksiin kuuluu pieni keittiö, ruokasali, neljä vessaa, eteinen, käytävä, naulakot ja porraskäytävä. Siihen plus ruuan vastaanotto, laaduntarkkailu ja esillepano. Ja sen kaiken siivous. Ihan tarpeeksi hommaa viiteen tuntiin.:D
-AP
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:16"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:12"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 06:06"]Monet eivät tiedä, että voi kouluttautua vähän "parempaan" siivousduuniin kuin pelkkä vessojen siivous. Kouluttaudutko esim. labra siivoojaksi vai miksi? Paljon on n. aloituspalkka :) [/quote]Pelkkiä vessoja? Kuka niin tekee? Itse siivoan mieluiten alueita. Toimisto, varasto esim. Niihin kuuluu myös aina vessoja.
[/quote]
Mulla päivän siivouksiin kuuluu pieni keittiö, ruokasali, neljä vessaa, eteinen, käytävä, naulakot ja porraskäytävä. Siihen plus ruuan vastaanotto, laaduntarkkailu ja esillepano. Ja sen kaiken siivous. Ihan tarpeeksi hommaa viiteen tuntiin.:D
-AP
Plus aina tietylle päivälle laitetut siivoukset. Nukkari, leikkitilat yms.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 06:06"]Monet eivät tiedä, että voi kouluttautua vähän "parempaan" siivousduuniin kuin pelkkä vessojen siivous. Kouluttaudutko esim. labra siivoojaksi vai miksi? Paljon on n. aloituspalkka :)
[/quote]Pelkkiä vessoja? Kuka niin tekee? Itse siivoan mieluiten alueita. Toimisto, varasto esim. Niihin kuuluu myös aina vessoja.