Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin rakastaja kuoli

Vierailija
18.12.2014 |

Niin pääsi käymään, että kaveri on pari vuotta pitänyt panokaveria ja tämä sitten kuoli.

Nyt tää kaveri on aivan rikki. Todella rikki. Hän ei pääse hautajaisiin, ei nauttimaan enää niistä "ihanista hippusista" joita heillä oli.

Mä en osaa tätä, kun multa ei juurikaan myötätuntoa löydy.

Hän tarkoituksellisesti halusi panokseen varatun miehen. En tykännyt ideasta ja kerroin hänelle sen silloin kyllä. Nyt sitten sain kuulla, että mä olen ainoa joka edes tietää hänen puoleltaan asiasta!

NYT mun pitäisi häntä lohduttaa, kun hän kärsii. Mä otin etäisyyttä tähän ystävyyteen silloin aikoinaan, enkä haluaisi nyt tässä olla..

Meillä on pienet kulmat, joten tiedät tämän tuoreen lesken. Häntä olen nähnyt, olen ottanut osaa jne. Hänen neljää lastansa olen tavannut ja pahoitellut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit nyt kuitenkin ystäväsi tukena häntä tuomitsematta? Jos olet todella hänen ystävänsä, siirrät omat mielipiteesi hetkeksi syrjään ja lopetat toisen tuomitsemisen. En minäkään tajua varattuihin sekaantumista, mutta nyt kyse on surusta. Näin kävi ja sinun ei pitäisi ystävääsi rangaista.

Vierailija
2/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, teet juuri niinkuin omatuntosi sanoo. Ei nimittäin heruisi minullakaan ymmärrystä neljän lapsen isän kanssa vehdanneelle naiselle. Tuntuu ihan hirveältä, että tuollaisia kiimaisia haluja on, jotka menevät perheen ja avioliiton kunnioituksen edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä trolli? Ei kai kukaan oikeasti alkaisi AV:lle kirjoittelemaan tällaisia tunnustuksia, kun ihan oikeassa elämässä tuollainen neljän lapsen leskiäiti luultavasti kävisi täälläkin ja lukisi petturiudesta. Taidat viritellä mahtiprovoa, johon kohta muka tulee kauhistunut "tunnistamaan" itsensä tai vähintäänkin naapurinsa.

Vierailija
4/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siinä oli jotain muutakin kuin kiimaisia haluja, muuten ystävä etsisi vain uuden kohteen niille.

Toki on ap:lle kohtuutonta tietää ko. salaisuus ja esittää vielä tietämätöntä leskellekin. Voisiko ystäväsi käydä juttelemssa jollekin ammattiauttajalle tai päivystyspuhelimeen? Lohduttele ystävääsi sillä, että vanha klisee ajan parantamista haavoista pitää paikkansa. 

Vierailija
5/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:53"]

Onko tämä trolli? Ei kai kukaan oikeasti alkaisi AV:lle kirjoittelemaan tällaisia tunnustuksia, kun ihan oikeassa elämässä tuollainen neljän lapsen leskiäiti luultavasti kävisi täälläkin ja lukisi petturiudesta. Taidat viritellä mahtiprovoa, johon kohta muka tulee kauhistunut "tunnistamaan" itsensä tai vähintäänkin naapurinsa.

[/quote]

Voihan tuossa olla vaikka muutettu lasten lukumäärä ja itsekin tiedän omasta kaupungista kaksi nuorta kolmen lapsen leskiäitiä tältä vuodelta, vaikka tosi vähän ihmisiä tunnenkin. Eli kyllä niitä nuoria leskiäkin vaan on.

Vierailija
6/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai otat etäisyyttä. Minä olisin dumpannut tuollaisen "ystävän" jo ajat sitten.

Vierailija
7/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te dumppaatte ystäviänne heidän panojuttujensa takia? Ei kovin moni mieskään tekisi niin kaverilleen.

Vierailija
8/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 00:03"]Miksi te dumppaatte ystäviänne heidän panojuttujensa takia? Ei kovin moni mieskään tekisi niin kaverilleen.
[/quote]

Nämä on varmaan niitä, joilta ystävät puuttuvat kokonaan ja jotka täällä itkevät yksinäisyyttään. Kun on itse aina oikeassa ja omat mielipiteet ne parhaimmat, ei löydy heti yhtä täydellistä, joka ystäväksi sopisi.

Vierailija
9/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katoaa tästä provosta yhtä nopeasti kuin muistakin. Mitä nyt rupeaa sitten itsensä kanssa ero rooleissa taistelemaan. Samanlainen typerä ketju näytti olevan tuo "sain siltä sporttihirmulta". Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy...