Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis tällainenko taso on palstalla, missä...

Vierailija
18.12.2014 |

...pienten lasten äidit viettää vapaa-aikansa?? Eihän tämä voi olla totta! Minkälaisia ihmisiä näiden ihmisten jälkikasvusta kasvaa, kun vanhemmat (tai äiti ainakin) näin epätasapainoisia, ilkeitä, elämäänsä kyllästyneitä ja uusavuttomia??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta on se, että palstalla on monia ketjuja, joita ei kannata edes avata. Mutta joukosta löytyy monia varsin mielenkiintoisia keskusteluja ja vastaajien joukossa on ihan fiksuja, jopa nokkelia henkilöitä. Itse viihdyn tällä palstalla siitä syystä, että tämä on harvoja aktiivisia palstoja, jossa keskustellaan laidasta laitaan kaikesta mahdollisesta. Vastauksenkin saa yleensä saman tien eikä vasta viikkojen päästä. Omaa harkintaa kannattaa käyttää siinä, minkä keskustelun avaa. Provoilijat tunnistaa jo yleensä otsikosta. 

Vierailija
22/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein haet netin keskustelupalstalta? Nämä on yleistä lätinää asiasta kun asiasta, rentoa ajanvietettä ilman pingottamista. Itse pidän myös älyllisistä keskusteluista mut tää palsta on just hyvä sen vuoksi ku ei tarvitse keskustella älyllisesti ja keskustelijoita on niin monenlaisia, erilaisissa elämäntilanteissa ja se on rikkaus ja antaa väriä. Siks näitä keskuteluja onkin mielenkiintoista seurata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:24"]

Niin meinaat että me äidit keskustellaan täällä mistä? Vaipoista? "Voivoi kun meidän Nico-petteriltä tuli tänään kakka läpi vaipoista, mikäköhän merkki olisi paras?" Niinkö?

Ihmisiä tässä ollaan me naisetkin, helvetti soikoon. Eikä näitä juttuja puhuta lasten kuullen.

[/quote]

Oli pakko tulla huomauttamaan tähän naurettavaan kommenttiin :D

Ihmisiä olette tekin? Miehillä ei ole mitään tällaista vastaavaa persereikää edes netissä, jonne oksennettaisiin oma paha olo, haukuttaisiin systemaattisesti kaikkea ja kaikkia, provoiltaisiin ketjukaupalla jne. 

Eli kyllä te olette ihan naisia. Ette ihmisiä. 
[/quote]

Tuossako ne syyt, miksi itse olet palstalla?

Vierailija
24/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:30"]

Ette siis todella edes tajua mistä puhun?? Keskustelun tasosta pitäisi nimittäin jo hälytyskellot ruveta soimaan... Ajattelin, että tänne olisi pari edes vähän fiksumpaakin eksynyt, mutta ei näköjään...Taisin yliarvioida teitä...Ai lasten kuullen ei puhuta, mutta on ihan hyväksyttävää kiusata ja ilkeillä aikuisille sitten??

[/quote]

noo, iso osa täältäkin on lapsettomia, miehiä, naisia, teinejä, ylilautajonneja, trolleja, jne.. Ei kaikki suinkaan äitejä ole, esim minä olen lapseton nuori sinkkunainen.

Vierailija
25/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:30"]Ette siis todella edes tajua mistä puhun?? Keskustelun tasosta pitäisi nimittäin jo hälytyskellot ruveta soimaan... Ajattelin, että tänne olisi pari edes vähän fiksumpaakin eksynyt, mutta ei näköjään...Taisin yliarvioida teitä...Ai lasten kuullen ei puhuta, mutta on ihan hyväksyttävää kiusata ja ilkeillä aikuisille sitten??
[/quote]

Et ole mikään kirkkain lamppu sinäkään. Otatko kaikki trollit todesta kenties? Tämä on sitä paitsi Suomen aktiivisin keskustelupalsta ja täällä käy satoja muitakin kuin äitejä. Esimerkiksi minä, olen 25-vuotias lapseton sinkku opiskelija

Vierailija
26/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän täällä pyöri enimmäkseen väkeä, joilla ei ole vauvojen kanssa mitään tekemistä. Pari päivää palstan taso on ollut poikkeuksellisen huono, mikä kielii koulujen lomien alkamisesta.

Vierailija
27/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:23"]

Eiköhän täällä pyöri enimmäkseen väkeä, joilla ei ole vauvojen kanssa mitään tekemistä. Pari päivää palstan taso on ollut poikkeuksellisen huono, mikä kielii koulujen lomien alkamisesta.

[/quote] missä koulujen lomat on jo alkaneet?

Vierailija
28/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikouluissa ja ammattikorkeakouluissa ainakin

Vierailija
29/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tulee esiin meidän äitien alter ego :D

Ollaan taas netin ulkopuolella ihania pullantuoksuisia superäitejä.

Vierailija
30/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Järkytys oli aika suuri ekaa kertaa lukiessa.

Vierailija
31/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 22:30"]Ette siis todella edes tajua mistä puhun?? Keskustelun tasosta pitäisi nimittäin jo hälytyskellot ruveta soimaan... Ajattelin, että tänne olisi pari edes vähän fiksumpaakin eksynyt, mutta ei näköjään...Taisin yliarvioida teitä...Ai lasten kuullen ei puhuta, mutta on ihan hyväksyttävää kiusata ja ilkeillä aikuisille sitten??
[/quote]

Taisit yliarvioida vaan itsesi..
Laskeudu alas maan pinnalle ja älä nillitä.

Vierailija
32/32 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen varakas, älykäs,akateeminen ja kaunis vela joka käy täällä nauramassa naisille jotka ovat uhranneet elämänsä lapsille ja sika miehelle. N 177/53