Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minua painostetaan?

Vierailija
18.10.2021 |

Olen paha rokottamaton, joka pitää yhteiskuntaa panttivankina.

Asun Lapissa. Miten rokottamattomuuteni vaikuttaa esim. HUSin sairaala-/tehohoidon tilanteeseen?

En käy töissä. En ole matkustellut tämän syksyn aikana. Olen suurimman osan päivistä kotona. Kaupassa käytän edelleen maskia.

Olen perusterve 28v. Fakta on se, että tilastojen valossa minulla on tällä hetkellä suurempi riski saada rokotteista vakavia haittavaikutuksia (etenkin kun niitä piikkejä pitää ottaa useampi vuodessa) kuin vakava korona. Edelleenkään näiden rokotteiden pitkäaikaisia haittavaikutuksia ei voida tietää. Fimean haittavaikutusilmoitusten jono kasvaa jatkuvasti.

Lähipiiristäni löytyy rokotteesta esim. sydänoireita saaneita, nuoriakin ihmisiä. Tuttavapiirissäni ei ole edelleenkään ollut yhtään vahvistettua koronatapausta. Vaikka koronatapauksia lähipiirissäni olisikin, en tämän hetkisten tilastojen perusteella siltikään ottaisi rokotetta. Rokotteiden tehot laskevat ajan kuluessa. On jo runsaasti näyttöä siitä, että rokotetutkin voivat sairastua ja tartuttaa. Voin harkita rokotteen ottamista uudelleen sitten kun kehitetään oikeasti toimiva rokote.

Seuraan koronatilannetta, sairaalaan ja teholle joutuneiden määrää virallisista tilastoista. Media lietsoo ihmisiin aiheetonta paniikkia.

Koen tällä hetkellä että Suomen valtio ja media luovat minulle sellaista turvattomuuden tunnetta, mitä en ole Suomessa asuessani koskaan ennen kokenut. Voitteko kertoa miksi minua painostetaan ottamaan kokeellinen rokote ja tämän järjettömän massahysterian lietsonnalla minulta yritetään vähitellen viedä oikeudet tässä yhteiskunnassa?

Ps. Vaikka Suomen rokotekattavuus olisi juuri nyt 100%, tauti löytää tänne silti aina uudelleen, koska koko maailmaa ei ole rokotettu. Viruksesta tulee myös variantteja, joihin tämän hetkiset rokotteet eivät tehoa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla