Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset asiat on vaikuttaneet siihen et sinulla on tullut mitta täyteen jotakin ihmistä?

Vierailija
18.10.2021 |

Tilanteet, tapahtumat, käyttäytyminen? Mikä oli ns viimeinen niitti? Mitä teit vai annoitko asian olla?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loukkasi minua vitsailemalla ulkonäöstäni kaveriporukalle. Oli siis hänen mielestään hauska heitto, mutta minulla meni tunteisiin ja pahasti. Siinä hetkessä päätim, että oli viimeinen kerta, kun vapaaehtoisesti hänen seuraansa hakeudun.

Aiemmin olin jo kyllästynyt, kun puhui jatkuvasti niin rumasti omille lapsilleen sekä ikään nähden aivan epäasiallisia juttuja omilleni kahvipöydässä.

Mutta se "hauska vitsi" minusta oli viimeinen pisara.

Vierailija
22/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ryyppäsi ja lupasi aina raitistus, mutta ryyppääminen jatkui. Lisäksi oli kännissä todella v*mainen tyyppi, syytteli, uhkaili, raivosi...  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt just tuntuu, että on mitta täyttynyt parin tuttavan suhteen. Eksyin tänään kun asiasta uutisointiin, Facebookiin lukemaan joidenkin koronapassia vaativien ravintoloiden saamia haukkumiskommentteja. No sieltä löytyi useamman ravintolan kohdalla nämä pari tuttua sättimässä ravintoloitsijoita ties millä nazzisolvauksilla. Syyttivät näitä yrittäjiä mm. ihmisoikeuksien polkijoiksi ja rikollisiksi, vaikka he vain yrittävät saada asiakaspaikat taas täyteen ja yrityksensä tuttavan muutakin kuin tappiota käyttäen eduskunnan laatimaa ja hyväksymää keinoa siihen.

Mulla täyttyi mitta kahdesta syystä.

1) En hyväksy yrittäjien maalittamista tällaisesta asiasta, josta he eivät ole olleet päättämässä ja johon he eivät voi juurikaan vaikuttaa. Heidän intresseissään on sekä omansa että työntekijöidensä toimeentulon turvaaminen, eivät he koronapassiin turvaudu saadakseen syrjiä muita ihmisiä. Jos koronapassia haluaa vastustaa, niin oikea osoite on Arkadianmäki, eivät ne pienyrittäjät, jotka ovat joutuneet kuluneen 1,5 vuoden aikana kärsimään jo ihan tarpeeksi. Toki jokainen voi myös äänestää jaloillaan ja jättää käyttämättä niiden yritysten palveluita, joiden passikäytännöistä ei tykkää, mutta ei heidän kimppuunsa silti tarvitse edes verbaalisesti hyökätä.

2) Tekopyhyys juuri näiden minun tuttavieni kohdalla. Heitä kun ei ihmisoikeuskysymykset tai syrjintäjutut noin muuten voisi vähempää kiinnostaa. Esimerkiksi joka kerta kun mediassa kerrotaan romanitaustaisten kokemasta syrjinnästä pelkästään etnisen taustansa perusteella, nämä minun tuttavani ovat järestään olleet sen syrjijän puolella. Koska yrittäjällä on oikeus valita asiakkaansa ja 90%:a romaneista on joka tapauksessa kuulemma varkaita ja häiriköitä. Nyt sitten kun oma baariin pääsy on vaakalaudalla, he alkavat paasaamaan perustuslain kuudennesta pykälästä ja heräävät "huolestumaan" yrittäjien harjoittamasta "laittomasta syrjinnästä". Tuo tekopyhyys ärsyttää.

En ole vielä päättänyt avaudunko heille asiasta, siivoanko pois tuttavapiiristä vai annanko olla. Ei kyllä kiinnosta yhtään lähemmissä tekemisissä näiden tyyppien kanssa olla enää koskaan.

Vierailija
24/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusi aina vaan lisää ja lisää huomiota, astua varpaille, päättää puolesta yms. 

Vierailija
25/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskeyttäminen 24/7, vain omista jutuista puhutaan, tehdään vain mitä hän haluaa, dominoiva.

Vierailija
26/26 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva negatiivisuus. Muiden ihmisten ulkonäön ilkeä arvioiminen ja pahankurinen juoruilu. Nyt viimeisimpänä rokotevastustajahörhöihin sekaantuminen.