Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille rahan käytöstä!

Vierailija
18.12.2014 |

Paljonka sinä kulutat kuukaudessa noin itseesi? eli lasketaan tähän vaatteet, kosmetiikka, ulkonasyönti, leffassa käynti, kampaaja, ripsi/hiuspidennys, tekokynnet, herkut ja vastaavat, joita ilmankin eläisi täysin, jotka ovat pelkkää ylellisyyttä.

Itse käytän bb-voidetta, ripsaria ja eyelineria. Hygienia tuotteet; shampoot, hammasharjat jne ovat ilmaisia, en syö ulkona, kaveri leikkaa hiukset, itse värjään jne. Vaatteita tarvii yllättävän vähän ostella kun pitää niitä hyvin. Olen näyttävän näköinen nuori nainen.

Meneekö sinulla helposti 300 jopa 500euroa kuukaudessa?

Itsellä ei mene ja ajattelin siksi hyvällä omalla tunnolla ensi vuonna ostaa kalliin herrasmies mersun, jota lyhennän 500 kuussa, vaikka tulen saamaan kateellisten naukumista ja pahoja katseita.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku 50e/kk. Kampaajalla käyn parin vuoden välein, kosmetologilla en ole koskaan käynyt. Ripsiväri kestää 2-4kk, vaatteita ostan muutaman kerran vuoteen. Mutta itse laittaisin tuon 500e kuussa vaikka säästöön kuin autoon, jonka arvo tippuu 30% heti kun ajaa liikkeestä ulos.

Vierailija
42/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitoon, vaatteisiin, hiustenhoitoon, kampaajaan ja kosmetiikkaan keskimäärin 60e/kk. Hierojalla käyn kerran kuussa, 30e. Taidenäyttelyihin, elokuviin, teatteriin, konsertteihin ja kirjoihin noin 200e/kk. Ulkonasyöntiin 200e/kk. Olen kulttuuria rakastava kulinaristi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen kuukauden välein kampaajalle ja kasvohoitoon n200e, meikkeihin ja voiteisiin vuositasolla 500e, ulkona syömiseen varmaan 150-200e/kk, vaatteita itselle ehkä tonnilla vuodessa. Ei ongelmia tässä, alla on jo se velaton auto.

Vierailija
44/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty laskemaan summaa mutta kauneudenhoitoon käytän:

- ripsiväriä
- under eye concealeria
- shampoota (olen saanut shampoita varmaan yli 10 kpl ja niitä on vielä jäljellä)
- hoitoainetta
- hiusnaamiota
- hiuksiin jätettävää hoitoainetta
- suihkusaippuaa
- vartalovoidetta
- bepanthenia

Huvitteluihin kuluu jonkin verran rahaa; leffat (ellei minulle tarjota), baari-illat, ulkona syöminen, kahvilat, herkut kaupasta, vaatteet, sisustus...

Vierailija
45/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 lisää, että vaatteisiin menee se mitä menee, koska ostan ns. tarpeeseen, en pidä shoppailusta, ostan kengät jos sellaiset tarvitsen.

Ulkona syömiseen menee rahaa TODELLA vaihtelevasti, esim. tässä viimeisen kuukauden (4 viikon) aikana olen käyttänyt varmaan 500-600€ MUTTA tämä on ollut poikkeuksellinen kuukausi, on sattunut olemaan paljon sellaisia harvinaisempia tapauksia (kaverin polttarit joissa syötiin pitkän kaavan mukaan, tapaaminen vanhojen luokkakaverien kanssa, ystävä pyysi seurakseen uuteen ravintolaan) ja kerran kävin miehen kanssa iltaa istumassa ravintolassa, söimme pitkän kaavan mukaan, emme dokanneet, toki ruokajuomat otimme.

Normaalisti syömme miehen kanssa n. kerran kuussa ravintolassa, joskus useammin, joskus harvemmin, fiiliksen mukaan.

Vierailija
46/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:44"]

350-400 euroa kuussa. Lapsettomuuden etuja ilman muuta. Jos minulla olisi yksikin lapsi, ei tähän olisi minun tuloillani mitään mahdollisuutta, kun pitäisi lyhentää isompaa asuntolainaa ja peittää lapsesta koituvia kuluja. Nautin siitä, kun voin käyttää rahaa itseeni.

[/quote]Mutta jääkö sulla rahaa myös säästöön?

Vierailija
47/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku about 130€/kk

30€/kk kuntosaliin. Syön joka päivä koulussa lounaan, 52€/kk. Meikkejä ostan harvemmin, niihin menee ehkä 5€/kk. Pesuaineisiin joku 5-10€/kk. Vaatteita ostan parin kk:n välein, kerrallaan ehkä 50eurolla, eli lasketaan noin 25€/kk Hiusväriin 10€/kk.

Vierailija
48/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:53"]

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:44"]

350-400 euroa kuussa. Lapsettomuuden etuja ilman muuta. Jos minulla olisi yksikin lapsi, ei tähän olisi minun tuloillani mitään mahdollisuutta, kun pitäisi lyhentää isompaa asuntolainaa ja peittää lapsesta koituvia kuluja. Nautin siitä, kun voin käyttää rahaa itseeni.

[/quote]Mutta jääkö sulla rahaa myös säästöön?

[/quote]

Tonnin verran kuussa. Haluan käyttää rahaa itseeni myös tulevaisuudessa. :) -10

Vierailija
49/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaaja kerran kolmessa kuukaudessa 80e
Rakennekynnet 30e/kk
Meikit ja hiustuotteet 70-100e/kk
Vaatteet 100-300/kk
Huultentäyttö kerran vuodessa 300e