Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille rahan käytöstä!

Vierailija
18.12.2014 |

Paljonka sinä kulutat kuukaudessa noin itseesi? eli lasketaan tähän vaatteet, kosmetiikka, ulkonasyönti, leffassa käynti, kampaaja, ripsi/hiuspidennys, tekokynnet, herkut ja vastaavat, joita ilmankin eläisi täysin, jotka ovat pelkkää ylellisyyttä.

Itse käytän bb-voidetta, ripsaria ja eyelineria. Hygienia tuotteet; shampoot, hammasharjat jne ovat ilmaisia, en syö ulkona, kaveri leikkaa hiukset, itse värjään jne. Vaatteita tarvii yllättävän vähän ostella kun pitää niitä hyvin. Olen näyttävän näköinen nuori nainen.

Meneekö sinulla helposti 300 jopa 500euroa kuukaudessa?

Itsellä ei mene ja ajattelin siksi hyvällä omalla tunnolla ensi vuonna ostaa kalliin herrasmies mersun, jota lyhennän 500 kuussa, vaikka tulen saamaan kateellisten naukumista ja pahoja katseita.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee kosmetiikkaan kaikkinensa varmaan keskimäärin 100 euroa kuussa. Ostan meikkejä usein pelkästä vaihtelunhalusta, kynsilakkoja erityisesti. Kampaamoon menee noin 400 vuodessa, sillä laitattaa pitkät hiukset kolme kertaa. Vaatteet ehkä pari sataa kuussa, ravintoloihin ja baareihin 50-100 euroa kuussa. 500 menee siis varmasti helposti, koska tukee ostettua myös muuta pientä kuten kahvia mukaan tai viiniä kotiin, lehtiä ostan myös usein.

Vierailija
22/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlounaat eli 120 euroa kuussa, normaalit hygieniatuotteet ja puuteri. Hiustenleikkuu maksaa kympin. Ulkona syön pari kertaa kuussa ja alkoholiin menee ehkä parikymppiä kuussa. Vaatteita ostan harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee itseeni tuo 300+ euroa eli sijoitan sen verran. En harrasta mitään rahaa vievää muuta kuin tuota sijoittamista, en meikkaa, hiukset leikkautan ehkä 5 x vuodessa ja hiukset pesen 2 e shampoolla. Vaatteita toki ostan, mutta en näe, että siinä olis mitään naislisää.

Vierailija
24/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mene missään nimessä edes satasta kuussa. Hygieniavälineitä ei tavi kuukausittain ostaa, en ole laskenut kauan noi kestää että mitäköhän tulisi niistä per kuukausi, mutta aika vähän joka tapauksessa. En edes muista koska olisin viimeksi ostanut sellaisia vaatteita joita en ihan välttämättä tarvi (ostan vain ihan tarpeesee, omistan mm vain yhdet farkut), ehkä viime jouluna kun ostin itselleni jouluahjaksi alennuksesta korkokengät. Meikkejäkään ei tarvi kuukausittain ostaa, varmaan joku n. 50e niihin menee vuodessa, veikkaisin. Kampaajalla käyn noin kolmen kuukauden välein, ja se yleensä maksaa 60-70e, kaveri on kampaaja ja saan hyvän alennuksen. Mulla ei ole teko kynsiä/ripsiä/hiuksia/rusketusta tms. Leffassa käyn kerran vuodessa. Kahvitteluun menee ehkä eniten "ylimääräistä" rahaa. Hoitovapaalla kun on niin usein tulee fiilis että haluan pois kotoa ja sitten tulee lähdettyä kaverin ja lasten kanssa kaupungille kahville, siihen menee varmaan 15-20e/kk

Nopeesti laskettune keskimäärin 40-45e/kk menee noihin juttuhin

Vierailija
25/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kuussa n. 700 e. Varmaan päihteet lasketaan myös. Hirvittää vähän.

Vierailija
26/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-10e. Joskus harvoin jopa 15e. t. 16v

Vierailija
27/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 20:00"]Kampaaja kerran kolmessa kuukaudessa 80e
Rakennekynnet 30e/kk
Meikit ja hiustuotteet 70-100e/kk
Vaatteet 100-300/kk
Huultentäyttö kerran vuodessa 300e
Pidennykset hiuksiin 85e/ kerran kolmessa kuukaudessa
Ulkonasyönnit ja baarit 70e/kk
Kuntosali 55e/kk

Minulla on sugardaddy :)
T.nainen 22v
[/quote]
Ihanaa,oispa mullakin...:))

Vierailija
28/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autooni ♥  tuhlaan n. 700 €/kk, kauneuteen ja hiuksiin ehkä n. 200 €/kk keskimäärin. Mies ostaa välillä lahjakortteja hoitoihin ja ne käytän myös mielelläni.

Vierailija
29/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikeasti ole harmainta aavistusta. Varmaan menee yli 200€. En meinaakaan alkaa laskea.

Vierailija
30/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20

Vierailija
31/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla euroa. Ei ole varaa mihinkään ylimääräiseen.

Vierailija
32/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% siitä mitä tienaan menee itseeni, lapset on aikuisia, heihin ja ystäviin menee tuo 10%. Eli jos minäkin pärjäisin 300€ kuukauden ostaisin Porschen ja lyhentelisin sitä vaikkapa tonnin kuussa. Ja vielä jäisi vähän säästöön.

Vierailija
33/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mistä shampoot saa ilmaiseksi, minäkin voisin hakea.

Vierailija
34/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain satasia, en ole laskenut. Pelkästään kampaajaan 120e, kosmetologiin 40e ja hierojaan 25e kuhunkin joka toinen kk.

Vierailija
35/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:38"]

Kerro mistä shampoot saa ilmaiseksi, minäkin voisin hakea.

[/quote]

Vanhemmat kustantavat?

Vierailija
36/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteisiin menee n. 400 - 500 € / puoli vuotta, vaikka ostan vaatteita vain vähän. Yllättävän nopeasti tuo summa kutenkin täyttyy. Meikkejä kuluu vähän ja ihonhoitotuotteet pyrin ostamaan ulkomailta. Viimeksi ostin kesällä. Shampoissa olen pitkälti siirtynyt markettituotteisiin. Kampaamotuotteet tilaan ulkomailta. 

Vierailija
37/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

350-400 euroa kuussa. Lapsettomuuden etuja ilman muuta. Jos minulla olisi yksikin lapsi, ei tähän olisi minun tuloillani mitään mahdollisuutta, kun pitäisi lyhentää isompaa asuntolainaa ja peittää lapsesta koituvia kuluja. Nautin siitä, kun voin käyttää rahaa itseeni.

Vierailija
38/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tosi vähän. Käytän vain vähän meikkiä, ostan ne tarvitsemani sittarista, menisikö niihin viisikymppiä vuodessa. Shampootkin on markettikamaa, eikä niitä kulu paljon. Kynsilakkaa saati tekokynsiä en käytä, en mitään hiustenpidennyksiä. Leikkautan hiukset kampaajalla noin kerran puolessatoista vuodessa, minulla on pitkät, suorat hiukset. En värjää. Suurimmat kulungit taitaa olla satunnaiset vaateostokset ja kotiin perheelle ostetut sushiateriat. Yht. satanen kuukaudessa korkeintaan.

Vierailija
39/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lasketaanpa:

Syön joka arkipäivä lounaan töissä noin 6€ hintaan, tekee siis noin120€ kuussa, mutta koska pari kertaa kuussa käydään jossain kalliimmassa noin9 euron paikassa, niin lasketaan, että 130€

Kosmetiikkaan menee noin 26€ Ja 28€ kosteusviteeseen kerran kolmessa kuussa. Muut mekit ovat niin vanhoa, että ei kanata laskea, niitä ei kulu eikö tavitee uusia pilaantumisen takia. Tämä tekee siis 18€ kuussa. Lisäki voiaan laskea, että vaikka  Shampooseen, saippuaan ja hammastahnaan menee vitonen kuussa.

En käy leffoissa, enkä kampaajalla, (pitkät hiukset) ja mulla ei ole tekokynsiä.

ostan 3€ cashewpähkinöpussin tiistaisin katsoakseni sen kanssa downton abbeyä. Lisäksi olen ostanut noin 20€llä kuussa joko jonkun viinin tai kuohuviinin.

Vaatteita ostan pari kertaa vuodssa, mutta silloin kyll useammalla satasella keralla. Vois keskiarvona laskea, että menee noin satanen kuusa.

Yhtessumma nousee siis lähemmäs kolmea sataa kuussa - vaikka elän hyvin vaatimattomasti, enkä tuhlaa.

Vierailija
40/49 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla menee äkkiseltään laskettuna VUODESSA:

-Kampaajalle 3 X 25€ =75€

-Shampoo ja hoitoaine (kampaamotuotteet) n. 80€

-Suoristusrautaseerumin ostan alesta 10€ (riittää koko vuodeksi)

-Kynsilakkat ostan Tokmannilta, menee (max!) 20€

-Kynsilakan poistoainen 5€

-Meikkivoide 2 X 25€ =50€/vuosi

-Puuterin ostan aina alennuksesta, menee ehkä 60€

-Muihin meikkeihin (alesta ostan aina) max 100€, en juuri käytä muuta kuin ripsaria ja luomiväriä

-Yksi pieni hajuvesi, n. 50€

-Kasvorasvaan n. 20€.

-Kasvojenpesuaineeseen ehkä 30€

Noista tulee yhteensä: 470€ (jos alskin oikein?) eli tuolla viidellä sadalla eurolla pärjään KOKO vuoden.

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän