Antoiko kotisiivojanne teille lahjaa? Annoitteko itse hänelle?
Itse ostan siivoojalle aina lahjan. Siivousfirma antaa joskus kortin ja joskus kortin+jotain pientä.
Kommentit (10)
Kyllä tänäkin vuonna, puolin ja toisin.
Toivottavasti mies muistaa edes jollain pienellä lahjalla.:(
Ahaa, pitäisikö siivoojan maksaa pienestä palkasta työnantajalleen lahjan...? Mielenkiintoinen näkökulma..
Annettiin kortti ja 50 €, kuten vuosi sittenkin. Toivottavasti helpottaa arkea hieman, siivojan palkka tuskin päätä huimaa.
Ei annettu/ anneta (siivous sovittuna 23. 12), eikä olla kyllä aiempina jouluna mitään saatu, ei siivoojalta eikä firmalta.
Annan, ei ole saatu siivoojalta mitään enkä ole edes odottanut. Minähän se asiakas olen, eikä hänellä edes ole kuin yhden hengen firma.
Joo ja uima-altaan putsaajalle annettiin kans konjakkipullo.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:54"]
Annan, ei ole saatu siivoojalta mitään enkä ole edes odottanut. Minähän se asiakas olen, eikä hänellä edes ole kuin yhden hengen firma.
[/quote]
Kyllähän firma antaa lahjat asiakkaille eikä asiakas firmalle.
No huhhuh jos kotisiivoojalta vielä vaaditaan joululahjojaki :D Mites, kun oppilaat ovat opettajien asiakkaita, niin eikö koululaitoksen/opettajan pitäisi firman nimissä antaa kaikille jannica-peteille lahja? Miksi se tässä asiassa menee toisinpäin?
Asiakaslahjat firmoilta on kyllä ihan kivoja, mutta jos ne ovat turhaa krääsää, epäeettistä paskaa tai muuten vain huonosti valittuja, niin enpä niitä halua. Juuri siksi käytän rahani mm. kotisiivoukseen, että voisin tukea suomalaista yrittäjyyttä tavaran ostamisen sijasta.