Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et hiero jalkojani päivittäin - rasvan kanssa?

Vierailija
18.12.2014 |

Se pitäisi suhteemme kunnossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä , miksi?

Vierailija
2/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö miehesi, että tuolla tavalla suhteenne pysyisi kunnossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää, mutta hän inhoaa koskea jalkoihin (vaikka minulla on kauniit ja sirot jalat!). Hän inhoaa myös rasvoja. Käyn tosin jäännöllisesti jalkahoidossa, muttei se ole ollenkaan sama kuin kunnon ihana jalkahieronta.  ap

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:21"]

[/quote]

Vierailija
4/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestätkö sinä miehellesi vastaavia hänen haluamiaan riettauksia suhteen ylläpitämiseksi?

Vierailija
5/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:19"]

Se pitäisi suhteemme kunnossa.

[/quote]Minusta olisi kiva hieroa jalkoja. Voisin hieroa varpaista nivusiin asti. Lopuksi suutelisin hymyilevää naamaasi. -mies-

Vierailija
6/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieron useinkin vaimoni jalat ja muut paikat mutta koskaan hän ei jaksa osoittaa vastaavaa palvelusta mulle. hävettää miehenä pyytää että hieros vähän pohkeita tms. haluttomuus on käsittämätöntä ei terve ihminen joka ei psykologiaa oo lukenu oikee ymmärrä sitä.

Vierailija
7/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:24"]

Tietää, mutta hän inhoaa koskea jalkoihin (vaikka minulla on kauniit ja sirot jalat!). Hän inhoaa myös rasvoja. Käyn tosin jäännöllisesti jalkahoidossa, muttei se ole ollenkaan sama kuin kunnon ihana jalkahieronta.  ap

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:21"]

[/quote]

[/quote]

Pikkasen paha homma, jos ei voi sietää jalkoja ja rasvoja... Eli suhteenne ei pysy hyvässä kuosissa. So? Voiko ketään pakottaa?

Vierailija
8/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on juuri toisinpäin, eli minä kyllä hieron välillä ihan sormet puuduksissa mieheni jalkoja, selkää, hartioita, päänahkaa ja niskaa! :-) -ap

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 18:37"]

hieron useinkin vaimoni jalat ja muut paikat mutta koskaan hän ei jaksa osoittaa vastaavaa palvelusta mulle. hävettää miehenä pyytää että hieros vähän pohkeita tms. haluttomuus on käsittämätöntä ei terve ihminen joka ei psykologiaa oo lukenu oikee ymmärrä sitä.

[/quote]