Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella ratikkakuskin kanssa?

Vierailija
18.12.2014 |

Ei ole käynyt muita kouluja, paitsi peruskoulun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ongelma ei tosin ole ammatti vaan välimatka, lähimmät ratikat kun löytyvät yli sadan kilometrin päästä.

Vierailija
2/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se miehen luonne sen koulutuksesta ole kiinni...siitä vaan, jos on muuten fiksu kaveri. Jotkut ei vaan halua opiskella, vaikka siihen olisi ns. rahkeitakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periatteessa mulla ei ole mitään tiettyä ammattikuntaa kohtaan,mutta olen täysin varma että sen tyyppinen mies josta kiinnoistuisin ei ikipäivänä tule olemaan ratikkakuski. Eli vastaus on joo, mutta ei.

Vierailija
4/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mies ei oikein tykkäisi. Varsinkin jos toisin hänet kotiin. Lapset voisivat tykätä. Ammatti ei ole kovin seksikäs mutta lasten mieleen kyllä. Vähän kuin mini-veturinkuljettaja.

Vierailija
5/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei. Jos mies on ihana persoona, huumorintajuinen ja pantava, niin mulle on ihan sama mitä työtä tekee tai tekeekö ollenkaan.

Vierailija
6/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En jaksais 800 km välimatkaa.

Vierailija
7/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jos olis kiinnostunut samoista asioista kuin minä. Voihan ihminen olla oikea lukutoukka ja omata laajan yleistiedon, vaikka ei olisi käynyt kouluja eikä työssäkään tarvi kirjaviisautta. Jos työn jälkeen voi unohtaa työasiat, jää voimia vapaa-ajalla kehittää itseään. Joillekin työ on vain vapaa-ajan mahdollistaja. Työ käydään tekemässä, mutta elämä on vapaa-ajalla.