Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teemu Laajasalo: Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta"

Vierailija
18.10.2021 |

Erinomainen kirjoitus Helsingin piispalta. Juuri tällaista kantaaottavaa johtamista haluan kirkossa nähdä.

Lukijan mielipide | Helsingin hiippakunnan piispa Teemu Laajasalo: Rokottamaton kantaa vastuun lähimmäisen kärsimyksestä ja kuolemasta: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000008340490.html?share=f432aca311938d…

Kommentit (878)

Vierailija
521/878 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh heh. Tämä vanheni hienosti....

Tämäkin. Kieltämättä viime talvena mulla oli sellainen olo, että koko maailma on kollektiivisen harhan vallassa. Niin kuin olikin, jotkut ovat vieläkin, koska on niin vaikea myöntää olleensa väärässä.

Vierailija
522/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä rokotteet auttaneet mitään...rokotetut sairastuvat itse useemmin kuin rokottamattomat jotka taas  sairastuttuaan saivat luonnollisen immuniteetin.

Se on Oikea vaste covidiin...synteettinen piikeillä saatu immuniteetti ei näet tule pysyväksi vaikka otat 10 piikkiä.

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä rokotteet auttaneet mitään...rokotetut sairastuvat itse useemmin kuin rokottamattomat jotka taas  sairastuttuaan saivat luonnollisen immuniteetin.

Se on Oikea vaste covidiin...synteettinen piikeillä saatu immuniteetti ei näet tule pysyväksi vaikka otat 10 piikkiä.

.

Työkaveri otti jo kahdennentoista...

Vierailija
524/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän Teemun kirjoituksen myötä erosin kirkosta! Ja tietty kun kirkkoon kelpasi laittomasti maassa olevat mutta ei rokottamattomat niin mulle riitti

Vierailija
525/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi unohdettiin niin nopeasti se mitä rokottamattomille haluttiin tehdä? Heidät haluttiin viedä autiolle saarelle,,syyllistettiin koko pandemiasta jne. Minä en unohda sitä oli aika järkytys huomata millaiseksi ihmiset muuttuivat. Ihan tosissaan puhuttiin ettei saa mennä esim ruokakauppaan ilman passia jne. En muistanut tätä Laasalon ulostuloa kiitos muistutuksesta. Aika karua luettavaa. 

Minäkään en unohda. Nämä öyhöttäjät toivoivat varmaan, että heidän sadistiset fantasiansa rokottamattomia kohtaan unohtuisivat Ukrainan sodan takia, mutta ehei, minä muistan edelleen ja aina sopivan tilaisuuden tullessa muistutan Seilin saaresta ja hihamerkeistä. 

Vierailija
526/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on se, että Suomen koronatilanne on nyt todella huono. Varmasti huonompi, kuin mitä se on ollut koko pandemian aikana, ja kiihtyy vaan. Nyt testataan vähän, silti tartuntoja on paljon. Sairaalat täyttyvät. Tilanne tulee vielä tästä pahenemaan. Onneksi on kaksi rokotusta alla. Kannattaa nyt oikeasti hakea se rokote.

Jälkeenpäin todettiin  etteivät sairaalat edes olleet täynnä monissa oli vähemmän potilaita kuin koskaan. Ihan maailmanlaajuisesti. Tälläiset mielipiteet olivat todella outoja, ihmiset menivät johonkin outoon tilaan.

Vierailija
527/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi unohdettiin niin nopeasti se mitä rokottamattomille haluttiin tehdä? Heidät haluttiin viedä autiolle saarelle,,syyllistettiin koko pandemiasta jne. Minä en unohda sitä oli aika järkytys huomata millaiseksi ihmiset muuttuivat. Ihan tosissaan puhuttiin ettei saa mennä esim ruokakauppaan ilman passia jne. En muistanut tätä Laasalon ulostuloa kiitos muistutuksesta. Aika karua luettavaa. 

En minäkään ole unohtanut. Näin yks yö siitä painajaisia. En ole aiemmin nähnyt mutta nyt yllättäen se rokotuspainostus tuli uniin.

Meni silloin ihan luottamus suomalaisiin ja tähän yhteiskuntaan. En ole enää mitenkään "yhdessä" vaan oma apu paras apu on mottoni.

Vierailija
528/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Työkaveri otti jo kahdennentoista...

ÄLÄ PUHU PASKAA.

Vierailija
529/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näitä kirjoituksia tuodaan esiin. Tämmöistä syyllistämistä! Ja sitten todetaan, ettei rokotukset millään lailla ehkäisseet tartuttamista. Ihan hirveetä henkistä väkivaltaa. 

Vierailija
530/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän Teemun kirjoituksen myötä erosin kirkosta! Ja tietty kun kirkkoon kelpasi laittomasti maassa olevat mutta ei rokottamattomat niin mulle riitti

ÄLÄ PUHU PASKAA.

Vierailija
531/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on päässyt osastolta avohoitoon. Alkoi vanhojen ketjujen nosto ja pakkomielteestä jankuttaminen. 

Vierailija
532/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PASKAPUHETTA.

Vierailija
533/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

KOLME VUOTTA VANHA JUTTU.

POINTTISI NOSTAA TÄMÄ ESIIN?

YRITÄ JO PÄÄSTÄ ASIASTA YLI, ÄÄLIÖ.

Vierailija
534/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin voi kompata piispaa. Vaikka yksi kannanotto ei vielä kesää tee on siinä sentään totuuden poikanen.

Vierailija
535/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en unohda. Nämä öyhöttäjät toivoivat varmaan, että heidän sadistiset fantasiansa rokottamattomia kohtaan unohtuisivat Ukrainan sodan takia, mutta ehei, minä muistan edelleen ja aina sopivan tilaisuuden tullessa muistutan Seilin saaresta ja hihamerkeistä. 

SUKSI NYT JO VIT TUUN IDIOOTTI.

Vierailija
536/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan ne pilkkaavat tanssivideot, kun sairaanhoitajat, joilla uutisten mukaan oli kädet täynnä töitä, ehtivät kuitenkin tanssimaan videolla. Saattoihan ne olla vaan näyttelijöitä sairaanhoitajien asussa, mutta kuka tällaisia videoita levitti.

Muutenkin törkeetä pilkata ihmisiä.

Vierailija
537/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.

FOLIOHATTU TAAS VOUHKAAMASSA.

Vierailija
538/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi näitä kirjoituksia tuodaan esiin. Tämmöistä syyllistämistä! Ja sitten todetaan, ettei rokotukset millään lailla ehkäisseet tartuttamista. Ihan hirveetä henkistä väkivaltaa. 

HAKEUDU HOITOON TRAUMOINESI.

Vierailija
539/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä syyllistävistä kirjoituksista ja kiihottamisesta kansanryhmää (rokottamattomat) vastaan pitäisi suorittaa kansallinen tutkimus. Anteeksipyyntökin lienee paikallaan.

Pelko ja viha ovat voimakkaita ajureita yhteiskunnassa. Me rokottamattomat muistamme - en koskaan enää mieti, mikä mielenäiriö iski 30-l. Saksassa ihmisiin, sillä sama tapahtui täällä v. 2021. Uskomatonta fasismia, jota suurin osa kannatti. Sairasta.

Vierailija
540/878 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

NPC-ihminen unohti pandemian heti, kun Ukrainan sota alkoi. "Mitä sä enää sitä mietit, yritä päästä yli, ei mitään tuollaista ole sanottu eikä tapahtunut, mitä sä vielä vanhoja muistelet..." jne.

Never forgive, never forget.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän