Tiesittekö hoikat, että laihuus ei ole sama asia kuin kiinteä?
Moni tuntuu ajattelevan että kun on hoikka niin on hyvännäköinen. Monesti näkee aivan hirveitä lättäpeppuja jotka kuvittelevat itse olevansa hyvännäköisiä.
Ja tunnustan kuuluneeni tähän samaiseen ryhmään. *nolona* Aloin käydä aerobicissä ja vatsa-peppu-reisi-jumpassa ja johan alkoi tapahtuun. Kaikkein hassuinta on että paino ei pudonnut yhtään! Koko ajan pysyi samana mutta kroppa muuttu. Ja hyvännäköiseksi muuttukin. ;) MULLA on helkkarin hyvännäköinen peppu nykyään! Mä en käsitä kuinka pystyinkään pitäväni itseäni hyvännäköisenä ennen urheilun aloittamista.
Kerron tämän vaan siksi että hoikat, menkää jumppiin. On kuule ilo katella kuinka oma kroppa rupeaa näyttään to-del-la hyvältä! Kasvaa itsetunto (vaikka sen kans ei mulla oo ikinä ollut ongelmaa) entisestään ja elämä alkaa maistua paremmalta! Suosittelen! Kiitos teille jotka ohjaatte jumppia! ;)
Komppaan sua aapee. Mun beba on nyt mukavan pyöree, miehet ei meinaa saada silmiä pois musta.
Ja avot kun aurinko paistaa ja säteet osuu mun kiiltäviin, pitkiin " klassisen kauniisiin" hiuksiin joita vähän sutasen ohimolta ja pikkunen tuuli puhaltaa ja latvat vähän keinuu.. A-H !