Tammikuusta alkaen veronmaksajat elättäämut.t.ammattivalittaja
Päätin niin.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:04"]
Jaa. Mistä ajattelit saada rahaa?
[/quote]
Työkkäristä ja jos tarvitsee sossusta. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:05"]
Joo, olethan tunnettu siitä, että toteutat päätöksesi.
[/quote]
Kyllä mä tämän toteutan, ei ole järkeä olla turhaan naimisissa. ap
Miten ihmeessä veronmaksajat elättävät perhepäivähoitajan? Eikö siitä ihan palkkaa saa?
Mites ammattivalittajan tipaton tammikuu, kai se kestää rahantulosta huolimatta?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:07"]
Miten ihmeessä veronmaksajat elättävät perhepäivähoitajan? Eikö siitä ihan palkkaa saa?
[/quote]
Jos mä pääsen pph.ksi mutta viimeksi en päässyt kun siihen hain. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:09"]
Mites ammattivalittajan tipaton tammikuu, kai se kestää rahantulosta huolimatta?
[/quote]
En mä ole sellaista ikinä viettänyt. Viiniä juon lasin tai pari silloin tällöin. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:07"]
[/quote]
Jos mä pääsen pph.ksi mutta viimeksi en päässyt kun siihen hain. ap
[/quote]
LOL. Ei hyvää päivää. Sä olet niin irti todellisuudesta! Luuletko että nyt on vaatimukset jotenkin madaltuneet? Oikeasti, sun pitäisi saada diagnoosi...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:07"] Miten ihmeessä veronmaksajat elättävät perhepäivähoitajan? Eikö siitä ihan palkkaa saa? [/quote] Jos mä pääsen pph.ksi mutta viimeksi en päässyt kun siihen hain. ap [/quote] LOL. Ei hyvää päivää. Sä olet niin irti todellisuudesta! Luuletko että nyt on vaatimukset jotenkin madaltuneet? Oikeasti, sun pitäisi saada diagnoosi...
[/quote]
En tietenkään luule mutta saa kai sitä uudestaan yrittää. Etenkin kun en tosiaankaan enää anna mieheni mua elättää. ap
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:07"] Miten ihmeessä veronmaksajat elättävät perhepäivähoitajan? Eikö siitä ihan palkkaa saa? [/quote] Jos mä pääsen pph.ksi mutta viimeksi en päässyt kun siihen hain. ap [/quote] LOL. Ei hyvää päivää. Sä olet niin irti todellisuudesta! Luuletko että nyt on vaatimukset jotenkin madaltuneet? Oikeasti, sun pitäisi saada diagnoosi...
[/quote]
En tietenkään luule mutta saa kai sitä uudestaan yrittää. Etenkin kun en tosiaankaan enää anna mieheni mua elättää. ap
[/quote]
Tämä teksti talteen ja katsotaan keväämmällä, kuinka et anna miehesi sua elättää!
Tämä rooli on kyllä historian paras provo.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:14"] [quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:07"] Miten ihmeessä veronmaksajat elättävät perhepäivähoitajan? Eikö siitä ihan palkkaa saa? [/quote] Jos mä pääsen pph.ksi mutta viimeksi en päässyt kun siihen hain. ap [/quote] LOL. Ei hyvää päivää. Sä olet niin irti todellisuudesta! Luuletko että nyt on vaatimukset jotenkin madaltuneet? Oikeasti, sun pitäisi saada diagnoosi... [/quote] En tietenkään luule mutta saa kai sitä uudestaan yrittää. Etenkin kun en tosiaankaan enää anna mieheni mua elättää. ap [/quote] Tämä teksti talteen ja katsotaan keväämmällä, kuinka et anna miehesi sua elättää! Tämä rooli on kyllä historian paras provo.
[/quote]
En mä turhaan viitsi olla naimississa. Kyllä yhteiskuntakin sit mut voi elättää. ap
Eli tammikuussa ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi? Ok, tulet siis saamaan työmarkkinatukea, kyllähän sillä kelpaa :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:27"]
Eli tammikuussa ilmoittaudut työttömäksi työnhakijaksi? Ok, tulet siis saamaan työmarkkinatukea, kyllähän sillä kelpaa :)
[/quote]
Vähän päälle 800 miinus verot, ap pärjää hyvin! Eikä tarvii miehen enää elättää.
Eikö sossussa katsella tilit? Mihin meinasit perinnön piilottaa? Taitaa olla provo. T: Varamode
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:30"]Eikö sossussa katsella tilit? Mihin meinasit perinnön piilottaa? Taitaa olla provo. T: Varamode
[/quote]
Provohan tämä on, mutta paras provo koskaan!
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 15:30"]
Eikö sossussa katsella tilit? Mihin meinasit perinnön piilottaa? Taitaa olla provo. T: Varamode
[/quote]
Ei sen tarvii sossuun turvauta, työmarkkinatuella taatusti pärjää.
Jaa. Mistä ajattelit saada rahaa?