Koronapassin vastustajat ryhtyivät häiriköimään yrityksiä
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häiritä yrityksiä? Koronapassihan on hallituksen virhearvio?
Jota yritykset puolustivat. Sillä saa olla hintansa myös.
Sä niin haluat mennä käymään niissä yrityksissä? En mäkään tykkää kaikista ravintoloista, mutten myöskään mene niihin riehumaan.
En mä tiedä, mut vois sen pöydän varata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä niin haluat mennä käymään niissä yrityksissä? En mäkään tykkää kaikista ravintoloista, mutten myöskään mene niihin riehumaan.
Tai sitten siirtyvät pian siihen etteivät enää ota vastaan pöytävarauksia. Onhan noitakin joihin voi vain kävellä sisään.
Ja nämäkin "uutiset" menee kansaan täydestä. Yrittäjät keksineet hyvän ilmaisen mainoskikan.
Miksi koronapassi menee rokotedenialistien tunteisiin? Te haluatte elää kuplassanne, miksi pitäisi tunlea ravintolaan, jossa kuka tahansa voi olla rokotettu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten siirtyvät pian siihen etteivät enää ota vastaan pöytävarauksia. Onhan noitakin joihin voi vain kävellä sisään.
Tai alkavat ottaa varauksen yhteydessä varausmaksun joka hyvitetään sitten laskussa.
Kohta passi on tk:n ja sairaalan ovella. Meinaatko uhriutua ja rähistä silloinkin?