Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronapassin vastustajat ryhtyivät häiriköimään yrityksiä

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kannusta ketään häiriköintiin, mutta tämä voi olla ainut keino estää yrityksiä ottamasta passia käyttöön ja passin käytön leviämistä muihinkin palveluihin. Entä jos joku laittaisi oveen lapun ei koronarokotetuille? Miltä tuntuisi näistä rokotetuista, jotka suu vaahdossa huutavat passin perään. Itse aion myös boikotoida tällaisia yrityksiä ja tarvittaessa annan huonot arvostelut googlessa. Tämä voi oikeasti kääntyä niin päin, että passia vaativat paikat jää ilman asiakkaita ja ne muut paikat saavat lisää asiakkaita. Itse yrittäjänä toivottaisin kaikki tervetulleeksi. Oikeasti rokotetuissakin on ihmisiä, jotka eivät hyväksy syrjintää ja jättävät protestiksi menemättä passin vaativiin paikkoihin.

Kohta passi on tk:n ja sairaalan ovella. Meinaatko uhriutua ja rähistä silloinkin?

Vierailija
62/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi häiritä yrityksiä? Koronapassihan on hallituksen virhearvio?

Jota yritykset puolustivat. Sillä saa olla hintansa myös.

Sä niin haluat mennä käymään niissä yrityksissä? En mäkään tykkää kaikista ravintoloista, mutten myöskään mene niihin riehumaan.

En mä tiedä, mut vois sen pöydän varata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä niin haluat mennä käymään niissä yrityksissä? En mäkään tykkää kaikista ravintoloista, mutten myöskään mene niihin riehumaan.

Tai sitten siirtyvät pian siihen etteivät enää ota vastaan pöytävarauksia. Onhan noitakin joihin voi vain kävellä sisään.

Vierailija
64/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämäkin "uutiset" menee kansaan täydestä. Yrittäjät keksineet hyvän ilmaisen mainoskikan.

Vierailija
65/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koronapassi menee rokotedenialistien tunteisiin? Te haluatte elää kuplassanne, miksi pitäisi tunlea ravintolaan, jossa kuka tahansa voi olla rokotettu?

Vierailija
66/66 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten siirtyvät pian siihen etteivät enää ota vastaan pöytävarauksia. Onhan noitakin joihin voi vain kävellä sisään.

Tai alkavat ottaa varauksen yhteydessä varausmaksun joka hyvitetään sitten laskussa.