Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö huolestua jos mies sanoo näin...?

Vierailija
18.12.2014 |

Mies hermostui, kun annoin hänelle neuvoja vieressä ja puuskahti "välillä sä oot niin ärsyttävä että tekisi mieli painaa sua väkisin." Järkytyin niin pahasti, että tuntui kuin olisi lyöty palleaan ja ilmat pihalle, enkä saanut mitään sanottua. En ole aivan varma, mutta minun mielestäni päästään terve ihminen ei sano noin, edes piruillakseen? Se kinastelu on jo ohi, mutta tuo tokaisu kummittelee vieläkin mielessä. Ollaan oltu yhdessä vasta muutama kk. En tiedä pystyisinkö ottamaan asiaa puheeksi, kun mua ällöttää niin...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ilmaisu..

Vierailija
2/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos et tunne miestäsi kovin hyvin ja seurustelleetkin noin vähän aikaa niin miten voit luottaa siihen ettei hän ole oikeasti väkivaltainen ihminen ja sen lisäksi vielä raiskaaja! Miettisin tarkasti, ksannattaako suhdetta jatkaa tuommoisen uhkauksen jälkeen. Toi nimittäin oli uhkaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot mun exän kanssa. Se toteutti uhkauksensa eräs yö. Sairasta. Siitä on jo monta vuotta, mutta silti jos törmäisiin siihen sikaan niin potkaisisin munille.

Vierailija
4/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä varmaan juttelisin asiasta miehen kanssa. Täältä tuskin saat tietoosi, mitä miehesi oikeasti ajattelee ja miksi sanoi noin.

Vierailija
5/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla aika nuoria?

Vierailija
6/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:16"]

Taidatte olla aika nuoria?

[/quote]

Mitä nuoruudella on tekemistä väkivaltaisuuden kanssa? Itse oon jo keski-ikäinen enkä siltikään tajua enkä sulattaisi tuollaista.

Vierailija
7/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän koskaan tee mieli tehdä asioita, joita ette oikeasti kuitenkaan tekisi? Oon mäkin sanonut, että oon niin vihainen että tekisi mieli lyödä/kuristaa/tappaa joku/rikkoa jotain, mutta en kuitenkaan tee niin.

Vierailija
8/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi tuollaisen kanssa. Ihan oikeasti, jos tuollaista aikuinen ihminen päästää suustaan, niin kaikki ei ole hyvin.

Vierailija
9/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielestäni todella huolestuttavalta tuollainen uhkaus. Onko hänessä ollut mitään muita merkkejä siitä, että olisi väkivaltainen?

Vierailija
10/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tutustunut ja nyt aukoo tuolleen päätään. juokse nainen!!!!

Vierailija
11/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä! Kukaan tervejärkinen ei kyllä sanoisi tuollaista :(

Vierailija
12/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon sanominen on jo henkistä väkivaltaa! Uhkailua!

Vierailija
13/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon lisäksi on huolestuttavaa, että et uskalla jutella miehen kanssa mieltäsi painavista asioista. Ehkä tämä ei ole oikea parisuhde sinulle

Vierailija
14/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala mennä hyvä ihminen! Se, että sanoo tuollaista ääneen, on merkki siitä, että hyväksyy raiskaamisen osana parisuhdetta ja väkivallan sen osoituksena, että on vahvempi ja tärkeämpi kuin sinä. Se on ensiaskel sille, että toteuttaa tämän teon. Ajattelepa, miten hän mahtaa kurittaa tulevaisuudessa lapsia, kun he ovat uhmaiässä. Varmaan hänestä on ihan ok vedellä vyöllä kintuille. Ei ei ei, lopeta suhde heti!

Vierailija
15/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuossa? Sanoi vihaisena. Jos ei mitään merkkejä, että saattaisi toteuttaa käytönnössä, niin tarvitseeko miettiä enempää? Mullakin mies sanonut kaikenlaista ja tiedän ettei käytännössä tekisi koskaan pahaa. Sama juttu itsellä. Joskus ihminen on ajattelematon ja sanoo jotakin mitä ei tarkoita.

Vierailija
16/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kiihottunut tuosta...

Vierailija
17/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se oli vaan "heitto". Ja mitä pahaa siinä on jos "painaa väkisin". eli tarkotti varmaa vähä rajumpaa seksiä tms. ei raiskausta. Kaikki teki otatte kirjaimellisesti. Ihminen ei saa sanoa mitään vihasena ilman että se on välitön uhka....

Vierailija
18/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään tasolla hyväksyttävää

Vierailija
19/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:11"]

No ehkä se oli vaan "heitto". Ja mitä pahaa siinä on jos "painaa väkisin". eli tarkotti varmaa vähä rajumpaa seksiä tms. ei raiskausta. Kaikki teki otatte kirjaimellisesti. Ihminen ei saa sanoa mitään vihasena ilman että se on välitön uhka....

[/quote]

Väkisin painaminen on väkisin painamista. Se muutu miksikään rajuseksifantasiaksi.

Vierailija
20/20 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittu mun tekis mieli ottaa toi puukko ja survoa se suhun. Jonain päivänä mä vielä teen sen, sä oot niin helvetin paska ihminen."

Mitä pahaa siinä on, jos joskus päästää suustaan jotain tuollaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi