Pitäisikö huolestua jos mies sanoo näin...?
Mies hermostui, kun annoin hänelle neuvoja vieressä ja puuskahti "välillä sä oot niin ärsyttävä että tekisi mieli painaa sua väkisin." Järkytyin niin pahasti, että tuntui kuin olisi lyöty palleaan ja ilmat pihalle, enkä saanut mitään sanottua. En ole aivan varma, mutta minun mielestäni päästään terve ihminen ei sano noin, edes piruillakseen? Se kinastelu on jo ohi, mutta tuo tokaisu kummittelee vieläkin mielessä. Ollaan oltu yhdessä vasta muutama kk. En tiedä pystyisinkö ottamaan asiaa puheeksi, kun mua ällöttää niin...
Kommentit (20)
No jos et tunne miestäsi kovin hyvin ja seurustelleetkin noin vähän aikaa niin miten voit luottaa siihen ettei hän ole oikeasti väkivaltainen ihminen ja sen lisäksi vielä raiskaaja! Miettisin tarkasti, ksannattaako suhdetta jatkaa tuommoisen uhkauksen jälkeen. Toi nimittäin oli uhkaus!
Ehkä oot mun exän kanssa. Se toteutti uhkauksensa eräs yö. Sairasta. Siitä on jo monta vuotta, mutta silti jos törmäisiin siihen sikaan niin potkaisisin munille.
No mä varmaan juttelisin asiasta miehen kanssa. Täältä tuskin saat tietoosi, mitä miehesi oikeasti ajattelee ja miksi sanoi noin.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 13:16"]
Taidatte olla aika nuoria?
[/quote]
Mitä nuoruudella on tekemistä väkivaltaisuuden kanssa? Itse oon jo keski-ikäinen enkä siltikään tajua enkä sulattaisi tuollaista.
Eikö teidän koskaan tee mieli tehdä asioita, joita ette oikeasti kuitenkaan tekisi? Oon mäkin sanonut, että oon niin vihainen että tekisi mieli lyödä/kuristaa/tappaa joku/rikkoa jotain, mutta en kuitenkaan tee niin.
Mä en olisi tuollaisen kanssa. Ihan oikeasti, jos tuollaista aikuinen ihminen päästää suustaan, niin kaikki ei ole hyvin.
Kuulostaa mielestäni todella huolestuttavalta tuollainen uhkaus. Onko hänessä ollut mitään muita merkkejä siitä, että olisi väkivaltainen?
Vasta tutustunut ja nyt aukoo tuolleen päätään. juokse nainen!!!!
Ei kuulosta hyvältä! Kukaan tervejärkinen ei kyllä sanoisi tuollaista :(
Tuon sanominen on jo henkistä väkivaltaa! Uhkailua!
tuon lisäksi on huolestuttavaa, että et uskalla jutella miehen kanssa mieltäsi painavista asioista. Ehkä tämä ei ole oikea parisuhde sinulle
Ala mennä hyvä ihminen! Se, että sanoo tuollaista ääneen, on merkki siitä, että hyväksyy raiskaamisen osana parisuhdetta ja väkivallan sen osoituksena, että on vahvempi ja tärkeämpi kuin sinä. Se on ensiaskel sille, että toteuttaa tämän teon. Ajattelepa, miten hän mahtaa kurittaa tulevaisuudessa lapsia, kun he ovat uhmaiässä. Varmaan hänestä on ihan ok vedellä vyöllä kintuille. Ei ei ei, lopeta suhde heti!
Mitä tuossa? Sanoi vihaisena. Jos ei mitään merkkejä, että saattaisi toteuttaa käytönnössä, niin tarvitseeko miettiä enempää? Mullakin mies sanonut kaikenlaista ja tiedän ettei käytännössä tekisi koskaan pahaa. Sama juttu itsellä. Joskus ihminen on ajattelematon ja sanoo jotakin mitä ei tarkoita.
No ehkä se oli vaan "heitto". Ja mitä pahaa siinä on jos "painaa väkisin". eli tarkotti varmaa vähä rajumpaa seksiä tms. ei raiskausta. Kaikki teki otatte kirjaimellisesti. Ihminen ei saa sanoa mitään vihasena ilman että se on välitön uhka....
Ei ole millään tasolla hyväksyttävää
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 14:11"]
No ehkä se oli vaan "heitto". Ja mitä pahaa siinä on jos "painaa väkisin". eli tarkotti varmaa vähä rajumpaa seksiä tms. ei raiskausta. Kaikki teki otatte kirjaimellisesti. Ihminen ei saa sanoa mitään vihasena ilman että se on välitön uhka....
[/quote]
Väkisin painaminen on väkisin painamista. Se muutu miksikään rajuseksifantasiaksi.
"Vittu mun tekis mieli ottaa toi puukko ja survoa se suhun. Jonain päivänä mä vielä teen sen, sä oot niin helvetin paska ihminen."
Mitä pahaa siinä on, jos joskus päästää suustaan jotain tuollaista?
Erikoinen ilmaisu..