Rinnoista, oikeastaan niiden puutteesta.
Tunnustan, olen mies. Olen seurustellut nykyisen naiseni kanssa jo hyvän tovin (miksipä kävisin täälläkään - yhteistä on muutakin). Viime aikoina on alkanut pahanlaisesti painaa imetyksen jälkeinen rintojen puute - ne sulivat sinne jonnekin lasten suihin, eivätkä ole takaisin palanneet.
Itse olen aina ollut jossakin määrin tisufetisti. Ymmärrän hyvän luonteen tärkeyden ja rakkauden merkistyksen, kypsän rakkaudenkin, joka antaa anteeksi toisen puutteet, mutta minkäs teet kun isot (D-DD) rinnat kiihottavat.
Kaupungilla kävelee naisia, jotka voisivat (ja joskus myös tahtovat) antaa minulle juuri sitä mitä tahdon. Vaimoni tietää katseeni ja toiveeni ja tietysti asia häntä harmittaa. Silikoneja ei terveyssyistä edes harkita, ja itsekin pidän vain ja ainoastaan luomuista. Pelkkä ajatus silikonipusseista on major turnoff.
Miten siinä näin kävi? Minne ne rinnat sulivat? Kärvistelen haluissani, ja pelkäänpä, että ennemmin tai myöhemmin minun on otettava se, mikä minulle kuuluu.
Kommentit (14)
Vierailija:Kärvistelen haluissani, ja pelkäänpä, että ennemmin tai myöhemmin minun on otettava se, mikä minulle kuuluu.
[/quote]
ja yhtäkkiä hän onkin vaimosi ja lastesi äiti?? Keksi parempi provo!
siis onko sulle synnyinlahjana annettu joku lupaus dd-kupin rinnoista?
empatian peruskurssi osa yksi: asetu vaimosi asemaan. miltä hänestä tuntuu.
osa kaksi; mielikuvaharjoitus: kuvittele tilanne toisin päin. sinun kikkelisi on kutistunut pesussa. mahdoton on entiselleen enää kasvattaa ja vaimosi kovasti diggailee isommista. ja kaupungilla vastaan tulee sellaisia kaksilahkeisia joiden lahkeissa heiluu kovasti. saattaa olla että vaimosi on ehkä otettava se mikä hänelle kuuluu.
kyllä säälittää sun vaimos kun sillä on tommonen dorka miehenä. ei siis riitä että ite oikeen KÄRSIT vaimos rintojen pienenemisestä. sä myös annat vaimos sen tietää katselemalla avoimesti muiden naisten rintoja kadulla. no, hienosti osaat ainaki loukata rakastasi.
mun mies aina joutuu mulle vakuuttelemaan et ei miehet ole mitään vaistojen varassa harhailevia pippelisankareita. et miehetkin ajattelee niinku ihmiset. sä oot taas yks esimerkki siitä et mun mies olis väärässä.
ootsä ihan pentu?
kyllä säälittää sun vaimos kun sillä on tommonen dorka miehenä. ei siis riitä että ite oikeen KÄRSIT vaimos rintojen pienenemisestä. sä myös annat vaimos sen tietää katselemalla avoimesti muiden naisten rintoja kadulla. no, hienosti osaat ainaki loukata rakastasi.
mun mies aina joutuu mulle vakuuttelemaan et ei miehet ole mitään vaistojen varassa harhailevia pippelisankareita. et miehetkin ajattelee niinku ihmiset. sä oot taas yks esimerkki siitä et mun mies olis väärässä.
ootsä ihan pentu?
ootsä ihan pentu?
siis onko sulle synnyinlahjana annettu joku lupaus dd-kupin rinnoista?
empatian peruskurssi osa yksi: asetu vaimosi asemaan. miltä hänestä tuntuu.
osa kaksi; mielikuvaharjoitus: kuvittele tilanne toisin päin. sinun kikkelisi on kutistunut pesussa. mahdoton on entiselleen enää kasvattaa ja vaimosi kovasti diggailee isommista. ja kaupungilla vastaan tulee sellaisia kaksilahkeisia joiden lahkeissa heiluu kovasti. saattaa olla että vaimosi on ehkä otettava se mikä hänelle kuuluu.
jos se helpottaa ajattelua niin kuvittele vaikka että *hitaasti* kaljuunnut. Ja vaimosi tykkää vain pitkästä letistä. Mieti. Keskity.
Et nimittäin oikeasti ole näemmä koskaan rakastanut häntä ihmisenä, vaan hänen rintojaan. Eipä kannata rakkaudettomassa liitossa elää, ei sinun eikä vaimosikaan.
Oikeasti pienet rinnat on kauniimmat ja naisellisemmat. Miltä taas isot rinnat näyttää, jätän kirjoittamatta, etten loukkaa ketään.
nykyiseen kikkelinkorostusmuotiin. Porvoosta päivää, ihan asian kanssa. :D
Vierailija:
nykyiseen kikkelinkorostusmuotiin. Porvoosta päivää, ihan asian kanssa. :D
*trendeistä pihalla*
Pienellä kikkelillä sen sijaan saisi heittää vesilintua, koska yhdyntä ei ole tuolloin nautinnollista. Kaksi täysin eri asiaa.
Ennenpitkää huomaat menettäneesi jotain todella kallisarvoista. Ja miksikö? Siksi, että halusit jotain niin pinnallista, että tällainen monta lasta imettänyt äiti oikein kauhistuu :(