Koriste-esineet, kukat ikkunalaudoilla.
Tykkäätkö pitää "tavaraa" ikkunalaudoilla? Siivosin ja otin kaikki pois. :)
Kommentit (33)
Ei ole, kun kissat heittelee kaikki alas ikkunalaudoilta. No, mä voin ihailla sitten ikkunalaudalla istuvia kissoja.
Kevättalvella ja keväällä mun kaikki ikkunalaudat on täynnä taimi-istutuksia odottamassa puutarhaan ja kasvimaalle pääsyä. Eikä tila edes riitä
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, kun kissat heittelee kaikki alas ikkunalaudoilta. No, mä voin ihailla sitten ikkunalaudalla istuvia kissoja.
Sama, paitsi pulttasin pari koriste-esinettä laudan läpi kiinni. Alkuun kissa vaikutti erittäin närkästyneeltä kun ei saanut puskettua niitä lattialle :)
Täällä myös kissa joka makailee ikkunlaudoilla. Ei ole siis kukkia tai koriste-esineitä.
Kukkia on ja sitten radio on verhon takana piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös kissa joka makailee ikkunlaudoilla. Ei ole siis kukkia tai koriste-esineitä.
Oma kissani on jo vanhuuttaan rauhoittunut sen verran, että ikkunalle sopivat niin kasvit, kuin kisu. :) (Mamman onneksi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma kissani on jo vanhuuttaan rauhoittunut sen verran, että ikkunalle sopivat niin kasvit, kuin kisu. :) (Mamman onneksi).
Ihana! Meillä ei varmaan koskaan päästä tuohon, kun 14-vuotias kisu ottaa edelleen tiukan katsekontaktin minuun samalla kun hitaasti työntää tassulla ikkunalaudalle eksyneen tavaran alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! Meillä ei varmaan koskaan päästä tuohon, kun 14-vuotias kisu ottaa edelleen tiukan katsekontaktin minuun samalla kun hitaasti työntää tassulla ikkunalaudalle eksyneen tavaran alas.
Oi että, tulee ikävä omia kissojani. Toinen teki just tuota. Kuin hidastetussa filmissä siirsi tassuaan samalla silmiin tapittaen ja pudotti tavaran pöydältä. .
Ikkunoilla on nyt kukkia ja muutama maljakko ja jotain muuta koristetta. Lattiatasolla pieni koira, ei kissoja nykyään.
"Laidasta laitaan irtotavaraa tursuvat pinnat, laudat ja hyllyt ovat minulle kauhistus."
Tähän suuntaan olen menossa kodissani. :)
Tietysti kukkia koristeita ja lamppuja kynttilän jalkoja ja valokuvia kehyksessä sekä simpukan kuoria matkoilta ja samoin amppeleissa roikkuvia kasveja ja hyllyn päällä . Hyllyssä matkamuistoja eri paikoista .
Vierailija kirjoitti:
Viherkasvit likaavat sisäilmaa. Max. yksi laadukas patsas tms. per huone on sopivasti minulle.
Laidasta laitaan irtotavaraa tursuvat pinnat, laudat ja hyllyt ovat minulle kauhistus.
Raamatussa on opetus; hyville kaikki on hyvää pahoille kaikki on pahaa . Viherkasvit puhdistaa ilmaa ja on ehdottoman hyviä .
Ihanaa pyyhkiä pölyä posliini esineistä ja samalla kastella kukkia sekä kuunnella joululauluja . Hiukan jo glögiä maisteltu . Ennen oli kissa ja undulaatteja sitten koira mutta joku helltailaisena esiintynyt varasti sen koiran miten hän niiden taivaaseen pääsyn kanssa sitten on kun siellä ei varkaita ole....
Viherkasvit likaavat sisäilmaa. Max. yksi laadukas patsas tms. per huone on sopivasti minulle.
Laidasta laitaan irtotavaraa tursuvat pinnat, laudat ja hyllyt ovat minulle kauhistus.