tahdon vauvan niin paljon että sydämeen sattuu!
apua! en kestä enään tämän vauvakuumeeni kanssa. olemme mieheni kanssa yrittäneet lasta vasta muutamia kuukausia ja ei ole vielä tärpännyt. ja vauvan kaipuuni on niin kova :( olen vasta 20-vuotias mutta en toivo mitään niin paljon kuin että saisin oman vauvan. onko täällä muita vauvakuumeilijoita hereillä? :-)
Kommentit (20)
ei oo. hommaa vaiks elämä niin ois jotain muutaki tekemistä ko olla pakkomielteinen
Pari keskenmenoa opettaa sinullekin nöyryyttä.
Itse tulin vahingossa raskaaksi exälle ja musta on typerää että alat vertailla että on epäreilua kun jotkut saa vahingossa lapsia. En tosin ole narkkari ja osaan huolehtia itsestäni. Mutta silti.
Ei se ole sulta pois jos joku muu saa lapsen.
Muutenkin olette yrittäneet vasta pari kuukautta, c'moon. Kyllä kerkeätte saamaan vielä monta lasta jos haluatte.
Keskity johonkin muuhun ja yritä päästä pakkomielteestäsi eroon. Vauvan saanti on varmasti ihanaa tulevaisuudessa mutta voi ihminen elää ilmankin.
Vauva tulee kun on tullakseen, älä stressaa sitä.
Kyllä se tulee kun on sen aika. Ei se ainakaan stressaamalla tule. Itse sen opin. Silloin kun sitä yritettiin, ei tärpännyt, heti kun "lyötiin hanskat tiskiin", niin tärppäs. Kyllä se siitä!
T. Rv 14+3
kiitos mutta oon enemmän kuin tyytyväinen elämääni, tosin vauvan kaipuuni on vain todella kova, mutta toivottavasti pian tärppää :) onkos sulla kaikki hyvin kun jaksat noin negatiivissävytteisesti tänne kommentoida pitkin yötä? ap
en kyllä ajattele että se olis multa mitenkään pois jos muut saavat lapsia, olivat sitten niitä narkkareita tai juuri tuossa sinun tilanteessa että vahingossa raskaaksi tullaan :) ajattelin vaan kummastella että epäreilua se sinäänsä on, mutta ei pois minulta mitenkään.ap
juu niin olen kuullut monelta että sitten kun ei enää yrittämällä yritetä niin tärppää heti :D jännä juttu sinäänsä. onnea sinulle raskaudestasi ja hyvää joulun odotusta :-) ap
miks alotuksessani on noin paljon alapeukkuja? :D ap
Suosittelen sulle oikeesti samaa!:) mä laskin ovulaatiota ja kaiken maailman jalat ylös seksin jälkeen konstit kokeilin, sitten tuli semmoi kausi että "paskat, ei se sieltä nyt tuu!" ja seksiäkin tais olla ihan vaan kerta viikkoon, laskematta tai miettimättä mitään, ja kappas, heti jäi menkat pois! :) tsemppiä sulle!
T. Rv 14+3
kiitos tsempeistä! yritän noudattaa neuvojasi ja olla stressaamatta :) ap
Alkakaa yrittämään vasta huhtikuussa. Muuten lapsi syntyy loppuvuodesta - ei hyvä..
Täällä on kyllä tänä yönä paljon negatiivisiä tyyppejä liikenteessä :D Toivottavasti tärppää pian! mulla on nyt parit kamut etureput pystyssä, mä jänskättelen niitten kautta, ja toivon että mun vauvakuume helpottuu kun saan hoitaa kavereiden vauvoja ;D N23
hah joo kyllä negatiivista porukkaa :D ap
ja toivottavasti kuumeesi helpottuu muiden vauvojen myötä :-) ap
Ymmärrättehän että vauva on vastuu ja maailmassa on jo liikaa ihmisiä? :)
kyllä ymmärrän että vauva on vastuu ja maailmassa on paljon ihmisiä mutta yksi tähän maailmaan lisää ei maailmaa kaataisi. ap
ap jatkaa.. tuntuu niin epäreilulta että esim. narkkarit sun muut jotka eivät pysty kantamaan vastuuta lapsesta tulevat vahingossa raskaaksi sitten taas ne ketkä oikeasti haluaisivat oman lapsen eivät tulee niin vain sormia napsauttamalla