Missä olette myyneet hääpukunne vai roikkuuko se edelleen kaapissa?
Missä ihmiset saa kaupaksi hääpukunsa? Tuntuu, että kaikki ostavat vain uusia ja uusia pukuja. Kohta suomi ja naisten komerot pullollaan kerran käytettyjä ihania pukuja! Ajattele yli 20000 paria menee naimisiin vuodessa, kuinka monta hääpukua ja käytettyä häätarviketta siitä jää! Minulla olisi hääpuku kaapissa, jos vain löytäisin paikan missä myydä sitä. Helsinkiin en jaksa sitä raahata sinne liikkeeseen, eikä torissakaan mene kaupaksi.
Kommentit (38)
Eräs sukulainen teki hunnustaan olohuoneen verhot. En muista hyödynsikö pukuakin samalla tavalla, mutta ainakin tuli hyötykäyttöä niillekin :D
Onko hääpukusi ruma ja tylsä? ihmekkös ei mee kaupas jos on..tori täynä pullollaan niitä
Huutiksessa myin käytettynä ostamani hääpuvun ja sain siitä enemmän kuin mitä itse olin maksanut .
Voin myydä sulle mustan pukuni niin pääset naimisiin.
Itse ostin torista häämekkoni :) kohta naimisiin, itse aion sen kuitenkin säästää, minulle on tärkeää säästää se. N20
Huutonetissä myin mutta kauan se kesti ja vaati paljon kuvia ja mittoja. Puku maksoi aikoinaan 1000 e, sain siitä sitten 100e.
ja hah tuolle konkreettiselle muistolle!!! Avioliittohan siitä syntyi, joka on melkoisen konkreettinen asia, ei siihen kaapissa roikkuvaa pukua tarvita.
Roikkuu kaapissa kyllä mutta olen käyttänyt sitä monissa eri juhlissa häiden jälkeen. Ei ollut perinteinen valkoinen puku vaan lyhyempi vihreä.
Ei roiku. Järjestettiin häiden jälkeen kunnon trash-the-dress -kuvaukset joiden jälkeen puvusta oli vain riekaleet jäljellä ja lopuksi poltettiin nuotiolla jämät. Oli vähintään sen arvoista mitä puvusta olisi voinut käytettynä myydessä saada.
Huutiksessa myin, ei ollut valkoinen joten meni jollekin tytölle vanhojentanssipuvuksi. Mitäpä tuota säilyttelemään kun ollaan erottukin jo ajat sitten
Ihan kiva idea tuo häätori, kun internetistä ei ole löytynyt paikkaa mikä olisi hääpuvuille ja häätavaroille tarkoitettu.
Kaapissa on puku. Käytiin vihillä maistraatissa, joten silkkinen kotelomekko, joka ei ole valkoinen, on täysin käypä edelleen. Ja mahtuu päälle 12,5 vuoden jälkeenkin :)
Se ei "roikku " missään kaapissa. Se säilyy kaapissa ikimuistona koska sillä on valtavan tunnearvo.
Mä laitoin just toriin, mutta kokeilen kyllä tota Häätoria. Sen osoite on http://www.haatori.fi, kun joku kyseli sitä...
Minä ainakin aion ensisijaisesti etsiä käytettynä. Torista voisinkin ostaa, kun voi sopia sovituksesta, mutta miten jostain huutiksesta ostaa mekon? Sovitaanko ensin sovituksesta ja sitten huutaa jos mekko sopii, vai luottaako ihmiset että myyjä antaa perua kaupat, jos huudettu ei sovikaan? Toki on vuokrattava tai ostettava uusi, jos ei löydy käytettynä sopivaa. Eilen tämän innoittamana kurkkasin muutamia ilmoituksia ja oli suuri osa kaukana omasta mausta. Hirveän tönkön näköisiä mekkoja tai kermakakkuja. Pitääpä sitten hyvissä ajoin alkaa etsimään jos joskus häitään suunnittelee.
Roikkuu vaatehuoneessa ja odottaa uusiokäyttöä.Ei ole sellainen perinteinen valkoinen morsiuspuku vaan pellavan/kullan sävyinen pitkä mekko jonka pystyy tuunaamaan.
En tiedä miten, mutta luin "Missä olette myyneet häpykumpunne." ... Hetkonen "Missä olette myyneet häpykumpunne." No kyllä siinä nyt vaan lukee häpykumpu. "..vai roikkuuko se edelleen kaapissa?" Ei ei siinä kyllä voinut lukea! "Missä olette myyneet hääpukunne vai roikkuuko se edelleen kaapissa?" Ai hääpukunne se selittääkin! :D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 01:44"]Mikäli liihottelisin pää pilvissä ja pitäisin avioliittoa jotenkin upeana asiana, niin ehdottomasti säästäisin hääpukuni. Kpnkreettinen muosto on paljon arvokkaampi kuin joku valokuva. Minun mielestäni.
[/quote]
konkreettinen muisto, stna..