Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olette myyneet hääpukunne vai roikkuuko se edelleen kaapissa?

Vierailija
18.12.2014 |

Missä ihmiset saa kaupaksi hääpukunsa? Tuntuu, että kaikki ostavat vain uusia ja uusia pukuja. Kohta suomi ja naisten komerot pullollaan kerran käytettyjä ihania pukuja! Ajattele yli 20000 paria menee naimisiin vuodessa, kuinka monta hääpukua ja käytettyä häätarviketta siitä jää! Minulla olisi hääpuku kaapissa, jos vain löytäisin paikan missä myydä sitä. Helsinkiin en jaksa sitä raahata sinne liikkeeseen, eikä torissakaan mene kaupaksi.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin sitä Hesan liikettä, mutta en saanut myytyä. Nyt torissa.

Vierailija
2/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni pitäisi olla joku yksi paikka missä voisi myydä ja ostaa hääpukuja! Vaikka netissä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan esim. Facessa niitä hääpukuryhmiä kai... Pistä sinne.

Vierailija
4/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Jotain käytettyä

Vierailija
5/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sitä olen katsonut. Pitää varmaan koittaa!

Vierailija
6/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin ois ihana hääpuku myynnissä. Olen yrittänyt Torin ja Huuto.netin kautta, mutta hääpuku on hankala myytävä. Se on tärkeä hankinta ja sitä täytyy sovittaa. Pukuni on tietenkin ehjä, pesulassa pesty ja hyvin säilytetty ja uudenveroinen ja hintakin on kohtuulinen, mutta ei vaan myy.

Vierailija
7/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin huutiksessa. Tosin puku ei ollut sellainen perinteinen valkoinen hääpuku.

Vierailija
8/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jotain käytettyä maksaa vaikka et saisi pukua myytyä ja sit ne ottaa siitä välistä kuulemma rahaa ainakin jotain prosentteja. Kaikessa käytetyn tavaran osto ja myyntiliikkeissä on tietysti se, että myös liikkeen pitää saada vedettyä välistä jotain ja silloinhan esim. Puku on ostajalle kalliimpi.

Vierailija
9/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hääpuku oli lyhyempi cocktail puku, sillä häät ei ollut mitkään isot bileet. Tuolla se roikkuu kaapissa, mutta voisin ihan hyvin käyttää vielä monta kertaa sitä jossain juhlissa. Tosin olen ajatellut "kehystää" sen tulevaisuuden kodin vaatehuoneen seinälle :)

Vierailija
10/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammikuussahan on käytä hääpukuasi-päivä. Oliko 15.1.?

Vierailija
11/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Facebookissa mainoksen Häätorista, johon voi ilmoittaa käytettyjä hääpukuja myyntiin. Piti mennä katsomaan heti, mutta unohdin. Pitää googlata Häätori jos löytyis.

Vierailija
12/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa tuota häätoria, onko se joku netissä toimiva?

Vierailija
13/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.haatori.fi on sen osoite, oon nähnyt myös Facebookissa mainoksen... Musta tuntui ihan toimivalta idealta. Kunhan vaan myyjät innostuu niin lähtee varmaan toimimaan. Mullakin puku kaapissa, viä en oo saanut aikaseksi kuvattua, mutta tonne aattelin sen pistää kun saan aikaseks.

Vierailija
14/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis netissä toimiva palvelu käytetyllä häätavaralle, kuten puvuille. Joitain hääpalveluitakin siä on mut ei vielä paljoa.

Vierailija
15/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Häätori vaikuttaa hyvältä, onkohan kauan toiminut kun en ole kuullut?!?

Vierailija
16/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä hain pukua olin nii kypsä selaa noita naimisiininfon ilmoituksia kun niis ei nää kuvia heti, eikä oo mitää hakujuttuja.

Vierailija
18/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takii vuokraus fiksuja. En älyä mitä järkeä tuhlata älyttömästi rahaa yhteen mekkoon. Niin ja ruokkia puol sukua ja maksaa kaikki muu roska yhden päivän takia.

Vierailija
19/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hääpuvun vuokraus on kyl niin kallista et se ei kannata.

Vierailija
20/38 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli liihottelisin pää pilvissä ja pitäisin avioliittoa jotenkin upeana asiana, niin ehdottomasti säästäisin hääpukuni. Kpnkreettinen muosto on paljon arvokkaampi kuin joku valokuva. Minun mielestäni.