Miten kertoa miehelle neitsyydestä
on siis helvetin nolo tilanne edessä, olen tosi ihastunut tähän mieheen ja tuntuu että hänkin haluaisi edetä pidemmälle mutta minä olen neitsyt. Pelkään että jos kerron niin menetän miehen :( minä olen 23, mies 25
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:33"]Etkö sinä sitten halua edetä pidemmälle? Ei sun tollasta tarvitse kertoa lainkaan, jos ei tee mieli.
[/quote]
hänKIN haluaisi, eli kyllä minäkin tahtoisin :/
Mitäpä turhaan kertomaan. Ei kai uuden kumppanin kanssa muutenkaan kaikki suju niin rasvatusti ekalla kerralla.
Sen kuin kerrot. Miehille neitsyt nainen on vain vielä viehättävämpi. Toki tämä on yleistys, mutta siis ei kannata miettiä tilanteesi olevan nolo. Toisaalta kuten jo varmaan tiedät asia kannattaa ottaa puheeksi ennen kuin olette ryhtymässä itse puuhiin. M22
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:33"]Etkö sinä sitten halua edetä pidemmälle? Ei sun tollasta tarvitse kertoa lainkaan, jos ei tee mieli. [/quote] hänKIN haluaisi, eli kyllä minäkin tahtoisin :/
[/quote]
No mikä estää? Ei neitsyys ole mikään seksin estävä vamma.
Sano vain rehellisesti etten ole halunnut olla yhdynnässä kenenkään kanssa. Minä vein kerran neitsyyden 25v naiselta. Yhtään ei haitannut että hän oli neitsyt, päinvastoin kunnoitin hänen tahtoaan odottaa sopivaa hetkeä. Mutta se mikä ärsytti oli ettei hän voinut asiaa suoraan sanoa vaikka se oli päivänselvää. Ei kokemattomuudessa ole mitään hävettävää. Eikä varsinkaan mitään väärää. Ja sitä paitsi et ole edes niin vanha.
No ei ole vamma mutta jännittää :D
Itse olin 22v enkä kertonut miehelle ollenkaan. Ei kaduta.
Itse menetin neitsyyteni niin, että en sanonut asiasta mitään. Eikä mies huomannut mitään. Ollaan kylläkin yhdessä nykyään, joten tietää nyt.
Älä jännitä, seksissä ei ole mitään erikoista. Tai siis mitään jännittäminen arvoista.
Sanot ihan vain reippaasti ja häpeilemättä että olet neitsyt ja että haluat miestä mutta ensimmäinen yhdyntä jännittää. Jos hän on viisas ja tunneälykäs, hän osaa varmasti hienovaraisesti sinua ohjailla ja ymmärtää. Eikä ole mitenkään noloa olla neitsyt sinun ikäisenä. Äläpä huoli vaan nauti kaikista ihanista tunteista. Takaan että fiilis on mahtava, kun ensimmäinen seksikerta hyvän tyypin kanssa on takana. Hymyilyttää vaan monta päivää. :) Tsemppiä!
Siis mitä minä olen tutuilta kuullut niin sehän olisi suorastaan unelma olla jonkun eka ;) kerro rohkeasti mies varmaan kiihottuu vain entisestään!
Mikä siinä impeydessä on niin ihmettä että kannattaa toitottaa? Kerro vaan puhkoo kaivos ja jättää tienposkeen samantein.
Mä vaan itse vihjailin tyyliin, sanoin etten ole koskaan seurustellut ja että en oo mittään halailua enempää tehnyt :D Ei sitä tarvinnut suoraan paukauttaa että mä muuten olen neitsyt. Hyvin asian tajusi vaikka vähän kiertelinkin.
Ei kaikkien neitsyiden tarvitse olla osaamattomia lahnoja. Ehkä juuri tämä outo stereotypia saa neitsyet jännittämään.
Anna asian edetä ja kun suutelette sängyssä ja riisutte toistenne vaatteita kerro miehelle että olen muuten neitsyt häntä tuskin haittaa :)
Eka kerta se joskus miehelläkin ollut, joten eipä se neitsyys niin ihmeellinen asia ole. Myös mies on joutunut taitonsa harjoittelemaan aikanaan, kukaan meistä ei ole niitä aina osannut. Ei neitsyydestä mitään isoa meteliä tarvitse pitää, sanot vain jossakin sopivassa saumassa, että et ole ollut ennen miehen kanssa ja että toinen on varovainen. Sähläystä se eka kerta on joka tapauksessa, oli sitten ihan eka kerta tai suhteen eka kerta, ei kannata mitään kovin kummoista kokemusta odottaa.
Etkö sinä sitten halua edetä pidemmälle? Ei sun tollasta tarvitse kertoa lainkaan, jos ei tee mieli.